Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Prawo Karmiczne -> Prawo karmiczne Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast瘼ny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post  - Wys豉ny: Wto 22:59, 31 Sty 2012  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Mirek napisa:
Najlepiej zacz望 od nie osadzania wszystkich i wszystkiego.

Ju dziel帷 ludzi na tych ,kt鏎zy osadzaj i nie os康zaj - sam os康zasz Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 6:47, 01 Lut 2012  
pik33




Do陰czy: 11 Sty 2010
Posty: 690
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 7 razy



Dane? Dane s wsz璠zie, potrzebna jest tylko obr鏏ka. Oczywi軼ie jest tak, 瞠 dane s niepewne. W tej sytuacji wyniki tez s niepewne. S ca貫 ga喚zie matematyki po鈍i璚one pracy z niepewnymi danymi i szacowaniu pewno軼i wyniku.

Jest logika "zwyk豉": 1-0; prawda-fa連z; koniunkcja, alternatywa itd. 1 OR 0 = 1 , 1 AND 0 = 0; za moich m這dych lat uczyli tego w szkole, nie wiem, jak jest dzi.

Zgodnie z t logik, jest dobro i z這, ciep這 i zimno... itd..

Ale jest i logika rozmyta. Nowy wynalazek. Nawet dzia豉: pralki automatyczne i inne urz康zenia mog mie sterowniki z rozmyta logika. Fuzzy Logic. Troch ciep這.. a troch zimno...

---------------------------------------

Ale wr鵵my do danych.

Nie licz帷 swoich indywidualnych przemy郵e i podr騜y tu i tam.. bo one s oczywi軼ie indywidualne i niepowtarzalne.. jest literatura. Z jednej strony s stare ksi璕i religijne, takie jak cho熲y Pismo 安i皻e. S jeszcze starsze mity greckie, rzymskie, egipskie, 篡dowskie czy sumeryjskie. Z tego wszystkiego powstaje jaka sp鎩na ca這嗆 (mimo 瞠 takie na przyk豉d Pismo 安i皻e samo w sobie sp鎩ne nie jest).

Z drugiej strony s do鈍iadczenia wsp馧czesnych "podr騜nik闚 w nieznane", takich jak Robert Monroe, czy Bruce Moen. Ksi捫ki obu autor闚, ale przede wszystkim Roberta Monroe, zawieraj mn鏀two tre軼i - "mi璠zy wierszami".

Ot takie zdanie... cytuj z pami璚i - "Niekt鏎zy wypracowuj drog powrotu. Wi瘯szo嗆 z nich pozostaje na dnie" To "ED" - Entry Director...

Albo ca豉 ta historia z AA i jego Pierwszym Wej軼iem, okraszona kr鏒kim dialogiem z ma陰 istotk...

Do wszystkiego jest tam jeszcze "Kto" - i Rota o Luszu. Po co "Komu" - "Lusz"? A je郵i jest on - Mi這軼i - to dlaczego produkuje si go z cierpienia?

Do tego jest jeszcze tam niedopowiedziane: co jest powy瞠j F27 i gdzie znikali znajomi Roberta, zostawiaj帷 po sobie puste miejsca?

U Moena natomiast znajdziemy, pomi璠zy opisami nieb, piekie i Pracownik闚 安iadomo軼i, tak瞠 opis zbawienia Sylwii.

Na takie t這 nak豉daj si "objawienia indywidualne": objawia sie niekt鏎ym Chrystus albo Matka Boska i przekazuje tre軼i - nie rozumiem co prawda czym to si r騜ni od zwyk貫go channelingu - tre軼i te s mniej wi璚ej takie: jak wycierpisz ile tam, to uwolnimy tyle to a tyle dusz z czy嗆ca (czymkolwiek on jest) albo nawet i "ocalimy przed piek貫m".

Jest jeszcze taka ksi捫eczka: "Pos豉niec 盍鏚豉", gdzie opisuje si nasz rzeczywisto嗆 jako oddzielony od reszty wir.

To tyko odrobinka dost瘼nego materia逝, z kt鏎ego wy豉nia si pewna ca這嗆...
A wi璚...


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pik33 dnia 字o 6:48, 01 Lut 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 9:25, 01 Lut 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Doznania pozazmys這we oparte s na wyobra幡i, o nasze indywidualne systemy, to czemu dajemy wi瘯sz wiar a czemu mniej, to co dla nas wa積iejsze, wreszcie to co mamy wpojone od dzieci雟twa. Zatem zawsze b璠 r騜nice, nawet przy og鏊nej zgodno軼i. Je郵i nawet mo積a sprawy rozpatrywa bez punktu odniesienia jak twierdzi Rigpa, nie s康z by ktokolwiek ze zwyk造ch ludzi by zdolny tak postrzega, nawet je雲i wydaje mu si, 瞠 jest inaczej. Musia豚y by bia陰 kartk, bez do鈍iadcze, prze篡, nabytych i wyuczonych i wpojonych informacji i warto軼i.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 9:52, 01 Lut 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Rigpo
"jako mnie nie dotkn窸o", obecnie nawet rozbawi這Smile Bardzo to 豉dnie uj掖e, mniej wi璚ej, jak przeprosiny: "przepraszam pana, 瞠 jest pan g逝pi".
Odnoszenie si do prawa nie jest zbyt szcz窷liwe, nie w naszym systemie. Kolizja r闚norz璠nych akt闚 prawnych to zwyk豉 sprawa, a jako 瞠 codzienna, nie powoduje patowej sytuacji. Czy to sprawiedliwe, czy nie, prowadzi do wyk豉dni szerszej ni literalna, najbardziej po膨dana. Tu zaczyna si pole do popisu dla praktyk闚 - stosowanie wyk豉dni systemowych, celowo軼iowych, a oceniaj帷y ( s璠zia) kupi jeden lub drugi wyw鏚. W prawie karnym to ju w og鏊e nie ma takich sytuacji z uwagi na to, 瞠 czyny penalizowane s 軼i郵e okre郵one, a niepenalizowanych si nie opisuje, za nad wszystkim g鏎uje jedna zasada, 瞠 wszelkie w徠pliwo軼i przyjmuje si na korzy嗆 oskar穎nego. To tyle o prawie. Rzeczywi軼ie dla mnie nie ma tu paradoksu, bo odnosz si nie do wyrywku, kt鏎ym tutaj jest okre郵ony jeden czy dwa akty prawne, tylko patrz poprzez system prawa, cel kt鏎emu to prawo s逝篡. Zatem znowu odnosz si do czego. twoje dowodzenie zaprzecza temu, 瞠 mo積a co rozpatrywa w oderwaniu od szerszego aspektu i kontekstu.
A Twoje odczucia i do鈍iadczenia wynikaj z twoich pogl康闚, twoich prze篡, twoich do鈍iadcze, twoich odczu, s w豉軼iwe - dla ciebie i nie s prawd absolutn dla wszystkich.
czy s? Smile
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 13:03, 01 Lut 2012  
Grey Owl
Go嗆








No i znow ten problem, ze w glowie ma sie wszystko ch鏎em obok siebie, ale gdy trzeba to wypowiedziec slowami, to trzeba jedno za drugim solo...
i jeszcze w jakiejs niezgrzytliwej kolejnosci melodycznej...

Tak Piku : wlasne przymyslenia nakladaja sie z kolejnymi lekturami. Dobrze jest ten caly czas zmieniac punkty widzenia z boku, gory i dolu choc zalozeniowo, by nie utkwic w jakims fundamentalizmie. I po to, by ogarnac wieksza calosc.

Wiele lat poswiecilam na porownywanie swietych ksiag religii monoteistycznych, w historie powstawania instytucji religijnych, zyciorysy osob ich zalozycieli i postaci najbardziej znaczacych dla ich pozniejszego rozwoju, w religie swiata starozytnych i ich filozofow, a wiec i w teksty gnostyckie, potem w teksty przedstawiajace liczne naturalne religie przedmonoteistyczne - w skrocie : druistyczne.
I wszystko to porownywalam wylapujac miejsca niesprzeczne wzajemnie.
Na koncu tej analitycznej drogi doszlam do syntezy : polaczywaszy wszystko co niesprzeczne w tamtych przekazach i jednoczesnie niesprzeczne z najnowszymi odkryciami naukowymi, jest - odbelkotniona z zanieczyszcze komentatorskich i hermetycznych kodowa - gnoza.
Czyli tym razem spogladajac nie z dolu, czyli od siebie jednostkowej, lecz z gory, od strony Stworcy : akt stworzenia trwa i wcale nie mozna twierdzic z cala pewnoscia, ze jest pierwszym takim aktem, a przestrzen istnienia zagospodarywujaca nicosc bedaca kraina wszelkich mozliwosci, rosnie bez przerwy wraz ze swym Stworca.
Sam Stworca stworzyl pierwsza generacje pochodzacych od niego tworczych istot o odpowiednio duzym, lecz pomniejszonym wzledem siebie potencjale. Ci w czasie swego istnienia wygenerowywali z siebie kolejne byty pochodzace od nich. Idac w ten sposob dalej dochodzimy do naszych wspolnych Gron Istnienia, do ktorych wracamy po wyczerpaniu wszelkich mozliwosci doswiadcze wg ustalonych dla tych doswiadczen regul, bedacych trzonem miejscowego matrixu.
Gdy w ten sposob doswiadczone zostana wszelkie mozliwe matrixowe zbiory regul, laczymy sie spowrotem. Najpierw z innymi, pochodzacymi z tego samego sektora Uniwersum, a wiec spokrewnionymi Gronami, a potem one lacza sie z kolei na jeszcze wyzszym poziomie.

Energia majaca moc tworcza jest Milosc w sensie nadawanym jej przez starozytnych Grekow - Agape.
Wszelkie miejscowe umowy matrixowe ignorujace ten fakt prowadza do uwiadu organizacji Istnienia w przeznaczonej na to przestrzeni.
Te, ktore nie traca o tym pamieci, lub ja odzyskuja - wzrastaja o stala wartosc dodatkowa, ktorej jedynym nosicielem jest Milosc i jej swietlista energia. Po przekroczeniu okreslonego pensum wzrostu, caly uklad przenosi sie portalem w wyzszy wymiar istnienia, by tam wzrastac az do kolejnego przejscia w wyzszy portal powrotny... do Wszechstworcy...

Tak wiec, czy Wszechstworca stworzyl zlo, jest w oparciu o powyzsze niepotrzebnie postawione.
Bo : gdy dlugo brak Milosci, to brak tez mozliwosci tworzenia wartosci dodatkowej, ktora zywi bez strat, a z zyskiem i Stworce i jego dzielo.
Gdy brak tego paliwa, mozna jakis czas pozywiac sie jedynie energetycznymi odpadkami z uczuc negatywnych wzgledem Milosci - laszem, ale nie bez ko鎍a...

Jest to oczywiscie moja syteza na dzien dzisiejszy, a jej akt tworzenia sie nie zakonczyl Wink
Zblizona bywa do syntez innych ludzi, i z tymi latwiej poruszac sie po przestrzeni konsensusu, a oddalona od bardziej odmiennych.


Ostatnio zmieniony przez Grey Owl dnia 字o 14:33, 01 Lut 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 14:14, 01 Lut 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


Aga_w_chmurach: na wst瘼ie napisz: u鄉iechnij siSmile i przesta si tak spina z tym, to zajmuje du穎 czasu by to ogarn望, a czasem jak chce si wielkie rzeczy przeskakiwa to trzeba zmierzy si z ca陰 swoj ciemno軼i i g逝pot tych system闚 kt鏎e nas trzymaj...

a co do tego co piszesz....

wydawa這 mi si 瞠 jasno napisa貫m 瞠 to jest model i sytuacja hipotetyczna, nie po to by odkry nowe horyzonty prawa przed Tob, ale by pos逝篡 si twoim j瞛ykiem i terminologi i wyja郾i co innego - ale widz 瞠 nie zrozumieli鄉y si, b康 stwierdzi豉, 瞠 z jakiego powodu chcia貫m wple嗆 w swoj wypowied now wyk豉dnie prawa z lexa czy czegu tam : P ... gdybym u篡waj帷 j瞛yka prawnego, b康 s這wa prawniczego - by si dogada z Tob, bo akurat nie znasz takich s堯w jak (dla tego modelu tu): "otwieracz do puszki" - jak otworzy puszk fasoli w nocy. To czy jak bym u篡 s這wa np "s康" zamiennie ze zwi您kiem s堯w: "zaobserwowa i zauwa篡 by nast瘼nie oceni i zadzia豉" - powiedzia豉 by mi 瞠 s康y w nocy nie pracuj? czy mo積e zastanowi豉by si co te pr鏏uj ci przekaza u篡waj帷 metafor, kt鏎e po lekkim przerobieniu W WYOBRA昧I u豉twi zrozumienie zjawiska kt鏎ego nie znasz i pozwol u篡 otwieracza do puszki by j w nocy otworzy .. a staram si jakkolwiek z豉pa twojej percepcji, po przez s這wa kt鏎e mog by 豉twiej odczytane i mog by METAFOR innych s堯w kt鏎ych nie znasz, a kt鏎e bagatelizuj帷 nazywasz filozoficznymi. Ludzie cz瘰to jak nie potrafi czego zrozumie stwierdzaj, 瞠 jest to filozofia, b康 kiedy bagatelizuj. M闚i te 瞠 co jest filozofi kiedy nie chc wysili si na tyle by znale潭 z kim wsp鏊ny j瞛yk celem dogadania si.

Pe軟a komunikacja polega na tym 瞠 ustanawiamy zrozumia貫 s這wa i za這瞠nia (mog by hipotetyczne), a potem dyskutujemy. Jak w szachach, ka盥y ma te same pionki i figury, a nie 瞠 jedna strona ma pionki i figury a druga g帳k. Tak wi璚 to jest jak w szachach, z tym 瞠 niekoniecznie kto przegrywa rozmow, tu chodzi o wsp鏊ne rozumienie.

Cytat:
A Twoje odczucia i do鈍iadczenia wynikaj z twoich pogl康闚, twoich prze篡, twoich do鈍iadcze, twoich odczu, s w豉軼iwe - dla ciebie i nie s prawd absolutn dla wszystkich.
czy s?


Je郵i m闚i o tym 瞠 systemy przekona sprawiaj 瞠 ludzie s wi篥niami w豉snych umys堯w. Je郵i m闚i 瞠 mo積a to przekroczy, to zak豉daj帷 瞠 posiadasz 鈍iadomo嗆 i wolno嗆 decydowania (wynikaj帷 ze 鈍iadomo軼i), jest to mo磧iw konsekwencj - zak豉daj帷 dzia豉nie z Twojej strony.. traktowanie tego co pisz wy瞠j jako co co ja uwa瘸m jest b喚dne...to raczej jest tak 瞠 kto patrzy w ziemi, kto w chmur, my郵 o tym gdzie jest droga...Ja akurat j nauczy貫m si odnajdywa ...

Wi璚 gdy pytaj gdzie droga jest ja tylko m闚i w kt鏎 stron patrze, a nie co maj zobaczy...

a je郵i nie mie軼i Ci si w g這wie to 瞠 mo積a widzie ze wszystkich i z 瘸dnego punktu odniesienia, to w豉郾ie dotar豉 do systemu przekona kt鏎ego wi篥niem pad豉. M闚i on: niemo磧iwe 瞠 mog tak rozszerzy moj percepcj, niemo磧iwe 瞠 mog mie tak moc, niemo磧iwe 瞠 mog to ogarn望 ... a na koniec: i ca趾owicie niemo磧iwe 瞠 to takie proste i naturalne - mie tak percepcj.

Traktuj帷 o percepcji nie traktuj o systemach przekona.. chyba 瞠 mi powiesz 瞠 to 瞠 uwa瘸m 瞠 widz oczami to te m鎩 system przekona. ale pewnie tego nie zrobisz bo to jest bardzo filozoficzne, a im dalej w las tym wi璚ej drzew Smile


najfajniejsze w zmienianiu i usuwaniu tych system闚, kt鏎e kiedy si w nich tkwi wydaj si 鈍i皻 prawd a ich brak kojarzy si z szale雟twem i 鄉ierci, kiedy si ich w ko鎍u pozb璠ziemy to jest troch jak na tym obrazku :

[link widoczny dla zalogowanych]

:]


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia 字o 14:21, 01 Lut 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 14:38, 01 Lut 2012  
Grey Owl
Go嗆








"a je郵i nie mie軼i Ci si w g這wie to 瞠 mo積a widzie ze wszystkich i z 瘸dnego punktu odniesienia, to w豉郾ie dotar豉 do systemu przekona kt鏎ego wi篥niem pad豉. M闚i on: niemo磧iwe 瞠 mog tak rozszerzy moj percepcj, niemo磧iwe 瞠 mog mie tak moc, niemo磧iwe 瞠 mog to ogarn望 ... a na koniec: i ca趾owicie niemo磧iwe 瞠 to takie proste i naturalne - mie tak percepcj."

Za to zdanie daruje Ci Pawle wszystkie Twoje niecierpliwosci redakcyjne Wink Piwo
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 15:02, 01 Lut 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


to dlatego 瞠 m這dy jestem i porywczy... niespokojny duch....

Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 15:26, 01 Lut 2012  
Grey Owl
Go嗆








(ale wzial pod wlos Wink a wogole to jakby sie Rigpa przejmowal tym, czy mu cos daruje czy nie Laughing )
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 15:54, 01 Lut 2012  
neroli




Do陰czy: 26 Sie 2010
Posty: 662
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 3 razy

P貫: Kobieta


Aga...Grey...Rigpa... Shocked Shocked Shocked


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 17:18, 01 Lut 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Gdy sko鎍zy豉m studia czu豉m si dumn pani magister prawa, gdy dosta豉m si na aplikacj s璠ziowsk, po jakim miesi帷u ba豉m si przyzna, 瞠 jestem po prawie, gdy powoli zacz窸am sobie zdawa spraw z tego, 瞠 to co wiem, to nic nie wiem, teraz jest podobnie- widz, 瞠 jestem na pocz徠ku drogi, w dodatku cechuje mnie nadmiar krytycyzmu w stosunku do siebie, co odbiera tak bezpardonow pewno嗆 siebie. Brak odniesienia do czegokolwiek uniemo磧iwia zar闚no warto軼iowanie, stopniowanie danego zjawiska ( to zdaje si jest po膨dane), ale obawiam si te, 瞠 refleksji nawet w stosunku do samego siebie. Jak na razie, a mo瞠 nigdy nie wyobra瘸m sobie jak mog nad sob pracowa bez tej refleksji. Mo瞠 jestem wi篥niem tych przekona, stereotyp闚, mo瞠 to za du篡 poziom abstrakcji jak dla mnie, nie wiem tego. A do wszystkiego dochodz po swojemu, staram si wypracowywa w豉sne metody i w豉sny ogl康 na sprawy, co oczywi軼ie jest du穎 豉twiejsze znaj帷 metody innych. Niczego nie przyjm, do czego nie nabior wewn皻rznego przekonania, co nie b璠zie dla mnie sp鎩ne i sensowne, rzeczy od czapy nie s dla mnie.
By mo瞠 jestem zbyt przyziemna, lubo te ograniczona na te dyskusje i przemawia do mnie j瞛yk Pika bardziej, a mo瞠 to dla bardziej wtajemniczonych, a ja za cienka w uszach jestem i b璠 pewnie, bo filozoficzne rozprawy to kompletnie nie moja bajka. W ka盥ym razie nie znalaz豉m w tym w徠ku odpowiedzi na nurtuj帷e mnie pytania, a przynajmniej nie ca趾iem, bo uzyskuj帷 jak捷 odpowied, rodzi ona u mnie kolejne w徠pliwo軼i. Zatem jako neptek, nie b璠 tu dalej dyskutowa. Mo瞠 kiedy.
ps
"a je郵i nie mie軼i Ci si w g這wie to 瞠 mo積a widzie ze wszystkich i z 瘸dnego punktu odniesienia, to w豉郾ie dotar豉 do systemu przekona kt鏎ego wi篥niem pad豉. M闚i on: niemo磧iwe 瞠 mog tak rozszerzy moj percepcj, niemo磧iwe 瞠 mog mie tak moc, niemo磧iwe 瞠 mog to ogarn望 ... a na koniec: i ca趾owicie niemo磧iwe 瞠 to takie proste i naturalne - mie tak percepcj."

Jeszcze tylko dodam, bardzo rzadko u篡wam s這wa "niemo磧iwe" i temu co Tu napisa貫,te nie zaprzecz, nie da貫 jednak 瘸dnych argument闚, kt鏎e by mnie do tego przekona造. To tylko tezy dla mnie


Ostatnio zmieniony przez Aga_w_chmurach dnia 字o 17:27, 01 Lut 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 17:31, 01 Lut 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


bo jeste w 鈍iecie pyta,... pytanie rodzi kolejne - zazwyczaj ka盥e rodzi par kolejnych...wi璚 pytasz i boisz si coraz bardziej... poczytaj jak si medytuje .. szukaj takich warto軼i, kt鏎e nie budz pyta tylko oczywistym wydaj si by metod, drog...

Na przyk豉d spok鎩 - je郵i nie budzi kontrowersji i wydaje ci si by mi造 i konstruktywny, praktykuj

Obecno嗆 - ona sprawia 瞠 uczymy si bo widzimy co si dzieje, pozwala te dzia豉 bez poddawania si my郵om i emocjom.

Zrozumienie - tego 瞠 鈍iat pomimo i wydaje si niesp鎩nym i rodz帷ym niesko鎍zenie wiele pyta i w徠pliwo軼i jest kompletny. Dlaczego? chocia瘺y dlatego 瞠 istnieje 篡cie. Nie mog這 by istnie gdyby nie by kompletny.. 篡cie potrafi by bardzo z這穎ne id帷 przez moleku造, pierwiastki, chemi, biochemi, biologi - po drodze kom鏎ki i bakterie; uk豉dy - organy ; ca這嗆; fizjonomia; psychika; 鈍iadomo嗆

tyle poziom闚 i jako wszystko dzia豉, a przecie nie wiemy na ile ka盥y element jest 鈍iadomy i czy w og鏊e

Wszech鈍iat nas wspiera i karmi - je郵i to nie budzi twoich w徠pliwo軼i to te warto to praktykowa.. zaraz mo瞠 mi zarzucisz 瞠 to system.. niekoniecznie... widzisz..systemy maj jeszcze jeden aspekt, aspekt sprawczy. Je郵i wszech鈍iat daje mi to co mi potrzebne, to nie musz si martwi, nie musz si ba...co wi璚ej nawet nie musz tego traktowa jako system bo poco? wystarczy 瞠 b璠 za to wdzi璚zny...

kolejna jest wdzieczno嗆 - za wszystko co nas spotyka, to wa積a praktyka, dzi瘯i niej to co w akapicie wy瞠j dzia豉 lepiej, a my jeste鄉y bardziej 鈍iadomi 瞠 wszystko jest kompletne, a ca造 wszech鈍iat wsp馧gra z nami

przebaczenie - dla siebie i innych... ka盥y tu si uczy, b喚dy nie istniej

dzielno嗆 - by i嗆 do przodu bez strachu, kieruj帷 si mi這軼i...

skromno嗆 - stara si nie przegina z niczym i utrzymywa r闚nowag w ka盥ym swoim dzia豉niu... na pocz徠ku to mo瞠 by rozumiane jako niepakowanie si w skrajno軼i. Skrajno嗆 plus i minus (szersze rozumienie nie jest potrzebne)..

no i tak jak m闚i... praktykuj medytacj.... pewne rzeczy same zaczn si pojawia i by zauwa瘸ne... nie 逝d si 瞠 jak b璠ziesz nad tym my郵e i tylko to robi to zrozumiesz... tak sie nie da....cho熲y wieczno嗆 my郵a豉...trzeba czu, medytowa, obserwowa, czasem my郵e (ale to si dzieje samo wi璚 i w tym trzyma drog 鈔odka)...wszystko na raz daje efekt...


To jest proste... po prostu na dzie dobry zanurkowali鄉y za g喚boko Wink

Cytat:
Jeszcze tylko dodam, bardzo rzadko u篡wam s這wa "niemo磧iwe" i temu co Tu napisa貫,te nie zaprzecz, nie da貫 jednak 瘸dnych argument闚, kt鏎e by mnie do tego przekona造. To tylko tezy dla mnie
i dobrze...tak powinno by! ... nigdy inaczej...po prostu zastanawiaj si jak to mo瞠 dzia豉, obserwuj, medytuj, rozwijaj si... je郵i b璠ziesz mia豉 to na uwadze z czasem sama sprawdzisz czy to mo磧iwe i jak to dzia豉 Smile wtedy b璠ziesz wiedzie... oczywi軼ie nawet wtedy nikomu tego nie wyt逝maczysz...bo ka盥y sam musi doj嗆 do pewnych rzeczy...tak jak ka盥y sam ostatecznie nauczy si chodzi i je嗆...kto m鏬 by obok ...ale zawsze ostateczna wola i akt dzia豉nia jest tego kogo dotyczy


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia 字o 17:34, 01 Lut 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 17:47, 01 Lut 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








M闚isz jednak troch do mnie tak jakbym kompletnie o niczym nie mia豉 poj璚ia i nie umia豉 篡. Bior帷 sprawy globalnie - nie mam, jednak nie do tego stopnia. S rzeczy kt鏎e wiem i ca豉 masa szczeg馧闚 do kt鏎ych musz doj嗆. Moje przyznanie si do niewiedzy nie oznacza ca趾owitej ignorancji, a tak mnie oceni貫, a zdaje si od ocen powinni鄉y by wolni. Staram si 篡 tak by coraz lepiej realizowa te warto軼i, o kt鏎ych tu piszesz - mi這嗆, radykalne wybaczanie, tolerancja. Wiem po co tu jestem i wiem, 瞠 pope軟iam b喚dy, dlatego si ucz. Gdyby nie by這 b喚d闚 nie by這by nauki, zgodz si natomiast z tym, 瞠 nie ma grzechu.
Strachu we mnie nie ma zupe軟ie, za to potrzeba pe軟ego zrozumienia, bo niczego nie przyjmuj na wiar.
P鏦i co musz oprze si na my郵eniu, bo nie jestem w stanie medytowa, mam my郵owe ADHD i na okr庵這 mam dywanowy nalot my郵i, gdy je wycisz, to zasypiam, nawet w najniewygodniejszej pozycji, wiecznie mi ma這 czasu w 篡ciu na przemy郵enia. I tu jest problem przyznaj.


Ostatnio zmieniony przez Aga_w_chmurach dnia 字o 17:51, 01 Lut 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 17:54, 01 Lut 2012  
Go嗆









Grey Owl napisa:
"a je郵i nie mie軼i Ci si w g這wie to 瞠 mo積a widzie ze wszystkich i z 瘸dnego punktu odniesienia, to w豉郾ie dotar豉 do systemu przekona kt鏎ego wi篥niem pad豉. M闚i on: niemo磧iwe 瞠 mog tak rozszerzy moj percepcj, niemo磧iwe 瞠 mog mie tak moc, niemo磧iwe 瞠 mog to ogarn望 ... a na koniec: i ca趾owicie niemo磧iwe 瞠 to takie proste i naturalne - mie tak percepcj."

Za to zdanie daruje Ci Pawle wszystkie Twoje niecierpliwosci redakcyjne Wink Piwo

"Przekonania s wi瘯szym wrogiem prawdy ni k豉mstwa"
Friedrich Wilhelm Nietzsche
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 18:02, 01 Lut 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


Mirek napisa:

"Przekonania s wi瘯szym wrogiem prawdy ni k豉mstwa"
Friedrich Wilhelm Nietzsche


"B鏬 umar"
Friedrich Wilhelm Nietzsche




kto mieczem wojuje od miecza ginie....ty ju wiesz czemu...

.....................................................................

Aga: nie chodzi oto 瞠 bior ci za ignorantk, to nie wstyd powiedzie komu o tym... te elementy to du瘸 cze嗆 praktyki...ka盥y z nich jest bardzo g喚boki... to wszystko ci庵le si poznaje, bo objawienia ka盥ego z nich s niesko鎍zone... to nie s zatem ataki ale wskazania czym si zaj望...

a co do medytacji: medytujemy na siedz帷o, najlepiej na poduszce... wtedy nie da si spa... a je郵i kto nie wierzy, po pierwszym spotkaniu z pod這g szybko odkryje, 瞠 przy kolejnej medytacji ju senno嗆 si nie pojawi...

ps. inna sprawa 瞠 znaj帷 podstawy pozycji do medytacji i oddechu, kontrolujemy 鈍iadomo嗆, r闚nie to czy chce nam si spa!

na skype mog ci opisa ca陰 metod co i jak z medytacj - b璠 po 19 jako..... bo mam jeszcze co do pisania poza tym forum...a to d逝gi temat z medytacj i tak dalej... na pw masz nick m鎩 do skype jakby chcia豉 dowiedzie si wi璚ej


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia 字o 18:05, 01 Lut 2012, w ca這軼i zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Prawo Karmiczne -> Prawo karmiczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 5 z 10  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast瘼ny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin