Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Prawo Karmiczne -> Prawo karmiczne Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast瘼ny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post  - Wys豉ny: Wto 15:27, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


dobre post瘼owanie wynika ze zrozumienia praw jakimi rz康zi si rzeczywisto嗆. To wcale nie oznacza zwi您ku z dobrym post瘼owaniem - zwi您ku r闚norz璠nego!

Samo post瘼owanie jako dobre - to tylko puste s這wo.. nie ma sensu si go 豉pa...

Kolejno嗆 jest raczej taka, 瞠 po przez obserwacj 鈍iata i tego jakimi prawami si rz康zi; faktu konstruktywno軼i 篡cia; poczucia 瞠 wszech鈍iat si nami opiekuje i uczy i nie ma powodu si sprzeciwia temu wielkiemu oceanowi bo robi dla nas to co najlepsze (wi璚 nie ma sensu p造n望 pod pr康 i tylko k這poty i cierpienie dostawa w skutku)...

z czasem po prostu czuje si spok鎩... i przestaje dzia豉 po przez uwarunkowany umys... kiedy przekraczamy z逝dzenia, otwiera si nam serce...a widz帷 co 鈍iat robi dla nas, z serca wynika nasze dzia豉nie...tam jest drogowskaz i wszelka informacja o dobrym post瘼owaniu... jest dost瘼na poza u這mnymi s這wami...dlatego m闚ienie o dobrym post瘼owaniu w moim odczuciu jest totaln herezj... prawda jest w ciszy i obserwacji... to s subtelne rzeczy...

zamiast zajmowa si g逝potami jak "dobre post瘼owanie", lepiej zaj望 si takim 篡ciem, w kt鏎ym siebie nie oszukujemy, a nasze intencje s czyste i jasne - dzia豉nie bez wahania. Wtedy mamy przed sob prawdziwe oblicze tego co robimy, na tej bazie po przez ci庵陰 obserwacj i przytomno嗆 rozpoznajemy z逝dzenia umys逝: trucizny, powoduj帷e cierpienie...

z czasem gdy opanujemy to dobrze rozpoczynamy poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: kim jestem? jaka jest moja natura?

kiedy rozpoznamy swoj natur po przez to 瞠 j czujemy, jednocze郾ie posiadaj帷 obycie w obserwacji 鈍iata i siebie, a nasze intencje s czyste, to serce samo nami kieruje...

nie tw鏎z sobie systemu co jest dobre a co z貫 i oco chodzi - 瘸den ma si nijak do rzeczywisto軼i ...


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia Wto 15:28, 31 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 15:33, 31 Sty 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








t瘼a orka na ugorze -ze mn. niby to wszystko jasne, ale nie wiem czy tego 篡cia mi wsytarczy, 瞠by ca陰 t now wiedz usystematyzowa, a przede wszystkim pozna i zrozumie siebie.
Jedyny w tej chwili dla mnie punkt odniesienia to czyste intencje, cho wcale nie jestem pewna czy wszystkie b璠 w stanie rozpozna i odpowiednio zakwalifikowa, bo jednak nie wszystkiemu co robi przy鈍iecaj wy窺ze cele, czasem jest to wygoda i przyjemno嗆, czy r闚na si z dobrymi czy z造mi intencjami nie wiem.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 15:44, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


z czasem nauczysz si lepiej rozpoznawa... poza tym tw鏎z bezpieczne i skuteczne intencje...zamiast prosi o konkrety - sama widzisz 瞠 nie 豉two si da je rozpozna, cz瘰to to nie mo磧iwe, a co gorsza nawet jak wydaje si 瞠 co jest dobre mo瞠 nam to zaszkodzi, bo nie znamy szerszego kontekstu. Pro o og馧y. Prosz帷 np oto by odnale潭 osoby, kt鏎e spraw 瞠 b璠ziesz szcz窷liwa i du穎 Ci naucz; nie mo瞠sz dosta nic z貫go...to taki wy窺zy cel...

ni窺ze u篡tkowe traktujemy analogicznie..zamiast prosi o konkretne buty (kt鏎e mog造 by w swojej z這郵iwo軼i rzeczy martwych by niewygodne gdyby je ostatecznie dosta豉), lepiej poprosi oto by znale潭 te buty, kt鏎e b璠 najlepsze i najwygodniejsze dla Ciebie, pod ka盥ym wzgl璠em. jak nastanie na nie czas kasa akurat - o dziwo - b璠zie. A buty? poczujesz kt鏎e to s, tylko b康 uwa積a i obserwuj 鈍iat... i nie w徠p w intencje jak j wysy豉sz...nigdy... w ko鎍u si spe軟i, a zw徠pienie to skasowanie intencji...

co do systematyzowania i odnalezienia siebie...po prostu obserwuj i wyczuwaj...urok 篡cia polega na tym 瞠 systematyzowanie czasem jest u篡tkowe, ale na d逝窺z met mo積a tylko p鎩嗆 przez nie na dno jak si go cz這wiek kurczowo trzyma... czuj, b康 przytomna i obserwuj (a to jest postawa). Jest to czysta doskona這嗆, niezniszczalna i zawsze si sprawdza..


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 16:29, 31 Sty 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Dzi瘯i T璚zowy. Przemy郵 sobie wszystko, dzi jest taki dzie w kt鏎ym chyba tylko mog si po鈍i璚i my郵eniu
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 16:40, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


nie my郵e potrzebujesz ty...

czu potrzebujesz ty....

czu a w czuciu odkry sens i prawd...



hihi
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 16:57, 31 Sty 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Wiele razy s造sza豉m, 瞠 powinnam zawierzy swojej intuicji ( pewnie chodzi這 o podszepty Opiekuna), a ja wci捫 staram si wszystko zrozumie, logicznie t逝maczy b康 mie logicznie wyt逝maczone. Sama wiem, 瞠 za bardzo racjonalizuj, ale wydaje mi si, 瞠 瞠by wiedzie jak jest, najpierw musz zrozumie tak na logik, a potem dopiero wiedz帷 co jest co, mog oprze si na intuicji. Pewnie znowu g逝poty pisz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 17:26, 31 Sty 2012  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Dusza przechowuje zapis wszystkich swoich do鈍iadcze od momentu stworzenia.Po prostu zapami皻uje wszystko czego dokona豉,czego dozna豉 od innych ,i wszystkie swoje decyzje kt鏎e podejmowa豉 w zaistnia造ch sytuacjach.
Dokonuj帷 jakiego wyboru,jako dusza wcielona, uzywamy wolnej woli i w ten spos鏏 stwarzamy w sobie sw鎩 w豉sny wzorzec dzia豉nia,taki spos鏏 postepowania w okreslonej sytuacji.Jeden z nas post徙i tak,a drugi zupe軟ie inaczej w identycznej sytuacji- to jest w豉snie ten "wzorzec dzia豉nia", kt鏎y sobie wbudowali鄉y w dusz poprzez szereg wciele.

I dzia豉jac wg. tych wzorc闚 umacniamy je( popadaj帷 w rutyn).Wzorce te wp造waja na nasze decyzje,i mog trwa przez ile wciele nie zmieniaj帷 sie ,a do chwili, gdy postanowimy zmieni wzorzec( w kt鏎ym wcieleniu) i zmieni spos鏏 dzia豉nia.
No bo je瞠li b璠ziemy mie w sobie wzorce tzw.pozytywne( mozna powiedzie zgodne z planem Bo篡m),to takie wzorce beda dla nas si陰 i oparciem w 篡ciu.Natomiast te negatywne b璠zie trzeba zmienic- i to zak豉da sobie dusza przed wcieleniem-zmian takiego wzorca.
Bo wybierane przez nas wzorce( nie nale瘸 one do cia豉 fizycznego) przechodz z jednego wcielenia na drugie,czyli obcia瘸j dusz.
I za zycia fizycznego tego typu karmiczne mocne strony ,oraz nasze z貫 nawyki- s豉bosci- dzia豉ja w nas na wielu poziomach i wp造waja na nasze postawy w 篡ciu, na nasze emocje, nawet na umiej皻nosci i talenty( np co nam przychodzi 豉two, mamy talent np. do spiewu,to cz瘰to jest to wynikiem wysi趾u w poprzednich wcieleniach).
No wiec te wszystkie nasze mocne strony i s豉be strony pomagaj nam okresli cel duszy w danym wcieleniu.Mamy "zadane na dane wcielenie",co powinnismy rozwin望 w sobie ,by posun望 sie w drodze rozwoju.I zgodnie z tym co sobie uswiadamia dusza w danym wcieleniu-umys stwarza w swiecie fizycznym warunki ,w kt鏎ych zostajemy zmuszeni do napotkania skutk闚 karmicznych.No i zostajemy niejako zmuszeni do zmiany danego "z貫go" wzorca ,kt鏎y dominowa w naszych poprzednich wcieleniach...Mamy oczywiscie ca造 czas woln wol i mozemy te wzorce zmieni ,albo nie.
Jedno jest pewne-do鈍iadczenia poprzednich wciele wp造waj obecnie zar闚no na nasz umys, cia這 jak i na zaistnia貫 warunki naszego 篡cia.

Czasami mozemy w danym wcieleniu pozby sie skutk闚 naszych wczesniejszych dzia豉n- doznaj帷 prawa 豉ski.No ale to juz osobny temat:)


Nie wiem Ago, czy Ci o to chodzi這 w Twoim zapytaniu Very Happy

I tak na koniec...tzw."dobre zachowanie" jest enigmatyczne.No bo "dobre" z punktu widzenia cz這wieka ,czy duszy?
To jest r霩nica Very Happy

Pozdrawiam:)


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 17:37, 31 Sty 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Odnosz wra瞠nie, 瞠 te w豉軼iwe postawy - to te wy陰cznie szlachetne- z ludzkiego punktu widzenia. Nie zwyk豉m 篡wi z造ch intencji, a nawet je郵i spontanicznie si wkurz, to staram si te odczucia zniwelowa, a czyje zachowanie usprawiedliwi, ale ulegam swoim s豉bo軼iom i wydaje mi si, 瞠 to co udaje mi si poprawi, to jest nic w stosunku do tego, co powinnam zmieni. Mo瞠 si pogubi豉m, ale odnosz wra瞠nie, 瞠 w豉軼iwa postawa to dodatkowo bardzo ascetyczna, bardzo akuratna, 瞠 powinno si robi tylko to co w豉軼iwe, a nie to co przyjemne. Ja nie wiem, ile b璠 potrzebowa豉 czasu i wciele, by wykorzeni z siebie wszelkie lenistwo, wbi absolutn obowi您kowo嗆, wywali wybuchowo嗆 i spontaniczno嗆, co gorsza taka idealno嗆 zdaje mi si by nudna.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 17:55, 31 Sty 2012  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Cytat:


Odnosz wra瞠nie, 瞠 te w豉軼iwe postawy - to te wy陰cznie szlachetne- z ludzkiego punktu widzenia.


Idealna postawa to taka,gdzie nie dostrzega si ju ani 'dobra' ,ani "z豉'.Jest si ponad to, ponad dualnosc, ponad ludzkie podzia造.Czyli postepujesz i dzia豉sz nie oceniaj帷 tego, nie klasyfikuj帷,nie szufladkujac - tu by豉m "dobra"'a tu "z豉",dzia豉sz w Duchu 安i皻ym i tyle.Tak samo jak nie oceniasz innych ,瞠 dzia豉ja "dobrze",lub"幢e".Ale podejrzewam ,ze takich os鏏 jest na swiecie bardzo ma這...
To ludzie stworzyli "dobro" i z這". Wla郾ie po to by sie czego nauczy tu ,na Ziemi.
Moze wla郾ie w celu nauki -lekcji-dla jakiej duszy MUSISZ postapi "幢e",bo to sobie uzgodni造scie schodz帷 wsp鏊nie na Ziemi.Cho tak naprawde Twoje "z貫" postepowanie ,b璠zie w tym przypadku "dobrem " dla tej Duszy.
Dlatego napisa豉m wczesniej ,ze poj璚ia "dobra" i "z豉" s wzgl璠ne.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 17:59, 31 Sty 2012  
Grey Owl
Go嗆








Bardzo pi瘯nie wyja郾iasz to wszystko Rigpa, omijaj帷 umiej皻nie pu豉pki wyra瞠 wzi皻ych z matrixowych s這wnik闚...
Tak瞠 i to, 瞠 i karm mo積a "rozpu軼i" bez konieczno軼i prze篡cia autentycznych sytuacji "oko za oko".
Pokrywa to si z licznymi przekazami, 瞠 w nowej, wy窺zej energetycznie epoce, epoce poszerzonego poznania - karma przestanie by 瞠 tak powiem "obowi您kowa".
I to, 瞠 dusze nie tyle przechowuj w samych sobie wszystkie wspomnienia z wciele, co w swej wsp鏊nej Nadduszy w豉snego Grona przechowywane s te do鈍iadczenia wszystkich wypustek Grona schodz帷ych w plany ni窺ze celem zbierania do鈍iadcze.
A dost瘼 do nich mamy poprzez kontakt z naszymi WJ, lub poprzez odczytywanie zakodowania ich w genotypie w postaci subatomowej informacji 鈍ietlnej. To ostatnie zdanie zapisa豉m j瞛ykiem najnowszej fizyki kwantowej, u篡wanym np. przez naszego (bardziej s豉wnego i docenionego poza naszymi granicami), ksi璠za profesora Kazimierza Sedlaka.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 18:04, 31 Sty 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








To by oznacza這, 瞠 mog si i swoje uczynki usprawiedliwi zawsze. Bo tzw niskie pobudki - to mo瞠 taki plan. Oj za du穎 niewiadomych w tym r闚naniu.
Je郵i nie ma dobra i z豉, dlaczego od setek pokole tak jeste鄉y wychowywani.
Je郵i si i tu nie myl - to zasada 篡cia bez warto軼iowania poszczeg鏊nych dzia豉 swoich i obcych obowi您uje w 鈍iecie zwierz徠. One realizuj cele zwi您ane bezpo鈔ednio z 篡ciem i prze篡ciem, dysponuj帷 podstawowymi narz璠ziami temu s逝膨cymi.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 18:10, 31 Sty 2012  
Grey Owl
Go嗆








Przedwcze郾ie wyci庵asz zbyt daleko id帷e wnioski w tym niecierpliwym dniu Aguniu Smile
To trzeba przetrawi cz窷ciami i jeszcze da sobie czas na namys nad ca這軼i...
I mo瞠 jeszcze na jakie pytania dodatkowe...
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 18:15, 31 Sty 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Tia, ja to ju jestem coraz g逝psza. Chyba musz da sobie czas, 瞠by samo si co pouk豉da這. Ci篹ko u mnie wida z cierpliwo軼i, a chcia豉bym sobie od razu odpowiedzie na pytanie czy post瘼uj w豉軼iwie, czy mo瞠 tam gdzie co sobie zarzucam, mo瞠 w豉郾ie zb璠nie.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 18:26, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


nie ma sensu w pi皻nowaniu si co do pogl康闚 jakie si ma, to tylko ogranicza - apropo pisania g逝pot...

logik kt鏎a wynika z koncepcji umiejscowionych w my郵ach i nazywania ich po przez inne my郵i traktuj funkcjonalnie. Nie ma powodu by uwa瘸 my郵enie za b陰d. Raczej chodzi oto by wiedzie kiedy i jak ono si przydaje. Rozpozna funkcje jakie mo瞠 pe軟i - tak by s逝篡這. Czyli funkcjonalno嗆. W 篡ciu potrzebne jest my郵enie tak samo jak obecno嗆 - przynajmniej tutaj, bo gdzie indziej to r騜nie mo瞠 by. Ale tu bez my郵enia szynko wlecisz pod auto, bo sama obecno嗆 mo瞠 nie wystarczy by nie wlecie pod nie..warto patrze na 鈍iat豉 Wink

jednak je郵i chcesz pozna prawd kt鏎a jest poza logik to nie mo瞠sz do tego logiki u篡. Bo prawda le篡 poza ni. Przez logik trzeba czasem si dlatego przebi, a czasem j okie透na - bo nie zawsze na pierwszy rzut oka wida 瞠 to co stwierdzimy jest b喚dne.

Logika jest jak 鈍iat. W tym 鈍iecie istnieje na przyk豉d taka przestrze, gdzie s pytania. One rodz kolejne pytania i tak bez ko鎍a (d逝go si tam nie da wytrzyma, a jak si jeszcze zapomni 瞠 jest co wi璚ej jak przestrze pyta to mo積a wpa嗆 w powa積e stany psychiczne).

......

kiedy praktykujemy, kiedy poznajemy prawd o sobie, i logika jest narz璠ziem, te..pomimo jej u這mno軼i. U這mno嗆 i pow鏚 dla kt鏎ego napisa貫m 瞠 nie warto przegina z zag喚bianiem si, wynika z tego, 瞠 nieokie透nany i obudzony umys, jak i jego logika jest dualna. Dobro, z這; g鏎a, d馧; czarne, bia貫; brzydkie, 豉dne...

Je郵i chce si u篡wa logiki trzeba przekroczy te iluzje, kt鏎e wynikaj z relatywizmu - bo dla jednego co jest takie, dla drugiego inne; wi璚 suma sumarum to "co" nie ma wcale samo z siebie tych znamion, s one iluzj. To ma sens na poziomie przetrwania i prymitywnych spo貫cze雟tw, ale dla rozwini皻ych nie powinno mie warto軼i - tworzenie takich ocen (niestety bywa r騜nie).

Granice logiki i swoiste bhp co jak i kiedy do嗆 trudno samemu pozna. Trzeba wielkiej szczero軼i ze sob i odwagi do zmiany i wywracania wszystkiego co w Nas. Oczywi軼ie te informacje s dost瘼ne jak si poszuka, wi璚 komu to pomo瞠 i kto da rad je wykorzysta, ten ma wielkie szcz窷cie.

Par zasad podstawowych. Po pierwsze my郵enie scalone jest z reszt uk豉d闚 - nic prawdziwego raczej nie wymy郵imy w stanie wycie鎍zenia i z貫go stanu emocjonalnego (te stany mo積a traktowa jako zak堯cenia w odbiorze rzeczywisto軼i, dlatego tak jest...wi璚 lepiej zaj望 si tym co nie gra: emocje; zm璚zenie; inne - zamiast w takim stanie my郵e o tym piekielnym 鈍iecie;) ) .. tego typu b陰d wynika z nierozpoznania czym trzeba si zaj望, co wynikiem jest tego 瞠 zamiast czu co nam potrzeba np snu, siedzimy w kuchni i my郵imy, i my郵imy i jest coraz gorzej Very Happy ten b豉d wynika z nieobecno軼i i nie czucia - w sumie czucie to te obecno嗆/przytomno嗆 ..

Zasad jest pewno i wi璚ej jak kto chce sobie system zrobi Wink
Tak czy siak jest jeszcze jedna do嗆 wa積a zasada wynikaj帷a z drogi 鈔odka (jak kto bardzo chce pozna g喚bsze dno)
Druga zasadna wysokiego lotu jest rozwini璚iem wskaza o relatywizmie. jest to zarazem pot篹na metoda okie透nania my郵i (semantyki), a na poziomie organoleptycznym duszy ->harmonizacja splotu s這necznego.
Tak jak m闚i貫m 瞠 nie ma obiektywnego z豉 i dobra, g鏎y i do逝; tak z tego wynika 瞠 trzeba i嗆 drog 鈔odka i by obecnym (wida wtedy coraz lepiej, dochodz帷 do obiektywizmu - ale bez nazywania i oceny), kolejny element drogi 鈔odka to nie popadanie w skrajno軼i. Kolejny element to opieraniu si na czuciu, kt鏎e wynika z serca. Ostatni element, kt鏎y tu teraz przedstawi (ostatni bo wi璚ej teraz ciekawych kwestii nie wymy郵e - BO TO NIE JEST SYSTEM): to b喚dy czterech rodzaj闚: [z wiki]
"Ponadto istnieje wiele innych dowodze, kt鏎e umo磧iwiaj obalanie wszelkich "skrajno軼i" innych system闚 buddyjskich b康 nie-buddyjskich, np. przyjmuj帷ych b喚dy czterech rodzaj闚 (inherentnie wrodzonego) powstawania (powstawania z siebie, z czego innego, z tych obu, z 瘸dnych z nich) opisanych w dowodzeniu "Wad穋a-iskier" Nagard簑ny."

Ten cytat jest pieknym ukazaniem wszystkiego o co w dowodzeniach nie chodzi Smile i co 鈍iadczy o u這mno軼i logiki, bo co nie mie軼i si w g這wie: 鈔odek nie znajduje si na 鈔odku! Nie ma 鈔odka mi璠zy bia造m a czarnym... Dzieje si tak, z powodu, 瞠 trzymaj帷 si 鈔odka mi璠zy bia造m a czarnym te popadamy w skrajno嗆...skrajno嗆 鈔odka :] ... dlatego 鈔odek nie jest ani w bia造m, ani w czarnym, ani w obu, ani w 瘸dnym z nich. Czujesz? jak czujesz to w豉郾ie tam jest 鈔odek...

Je郵i poczu豉 to - pop造n窸a i przeprojektowa豉 to ostatnie zdanie w g這wie, to w豉郾ie okie透na豉 my郵i i logik. POD WARUNKIEM 浩 POCZUx!

a tutaj kolejny cytat z wiki:

Budda opisuje w "Sutrze Kr鏊a Medytacyjnej Koncentracji"[1]:

Zar闚no egzystencja, jak i nieistnienie to skrajno軼i.
Czysto嗆 i nieczysto嗆 to r闚nie ekstrema.
Takowo, porzuciwszy wszelakie skrajno軼i,
M璠rzec nie spoczywa nawet (w ich) 鈔odku."

te to czu...

Ten 鈔odek to w豉郾ie TAO, Zen i budda i co tam jeszcze chcesz - w zale積o軼i od systemu, kt鏎y nie ma znaczenia.... po prostu r闚nowaga to podstawa.


Tak naprawd nie ma 瘸dnych element闚, to co napisa貫m to tylko wskazania, zwi您ane z drog 鈔odka, kt鏎a kiedy jest prawdziwa i pe軟a. nie jest mo磧iwa do opisania s這wami. Te za ze s堯w kt鏎e najlepiej j opisuj tworz dla osoby kt鏎a "my郵i logicznie", be趾ot wariata. Dzieje si tak, dlatego 瞠 najlepsze t逝maczenia opieraj si na kompletno軼i i doskona這軼i wszelkich paradoks闚. Bo to droga bez drogi i tak dalej Wink

na koniec bajka o tym co wy瞠j :
http://www.youtube.com/watch?v=_7GVNKTB3k8


napisy je郵i si nie w陰czaj to odpala si je pod okienkiem wideo klikaj帷 na ikonk "cc" i wybieraj帷 j. polski.. (pono opera nie obs逝guje t逝macze wi璚 lepiej nie odpala z opery)

Jeszcze inna metoda polega na negacji a do absurdu jakie niekonstruktywnej my郵i. Np kto m闚i 瞠 co jest prawd bo to napisa natchniony czym cz這wiek (to co w mniemaniu tej osoby jest wa積e i 鈍i皻e). Jak sobie co uwa瘸 to niech sobie uwa瘸, ale jak pr鏏uje t逝maczy tym g逝pot(rozumian jako co co mo瞠 doprowadzi do czyjego niepotrzebnego zagubienia b康 cierpienia, na przyk豉d tym 瞠 wmawia to nam) mo積a to zanegowa do absurdu udowadniaj帷 nieistnienie esencji tre軼i (czyli jej 鈍i皻o軼i i innych bajek). Taki przeciwnik w dyskusji uwa瘸, 瞠 jego tre軼i natchnione maj esencj (瞠 s這wa zawieraj jaki farsz - jak pierogi. farszem mo瞠 by prawda, 鈍i皻o嗆, ale te np z這). Przeciwnik mo瞠 na przyk豉d uwa瘸 瞠 jego natchnione tre軼i pochodz od naj鈍i皻szego elfa w kropki kt鏎y stworzy 鈍iat i jest bogiem i przekaza je poprzez pisarza kt鏎emu si objawi a kt鏎y zapisa to na papier, za pomoc s堯w.

Przyk豉dowa dyskusja mo瞠 przebiega tak
zaczyna oponent:
- Nie mo瞠sz cieszy si 篡ciem i pozwoli sobie nawet czasem na rado嗆 z tych lod闚(akurat jesz lody jak ten kto na Ciebie wpad), gdy naj鈍i皻szy Elf w ksi璠ze wskaza par闚kowego lasu w rozdziale 8, ust瘼ie 4ym napisa, 瞠 musimy umartwia si dzie i noc i pokutowa(za grzech pierworodny naszych rodzic闚). Taka postawa jest jedyn s逝szn, gdy nasi pra pra pra pra...n przodkowie kt鏎zy zostali jako pierwsi powo豉ni do 篡cia zjedli banana z drzewa rozs康ku i empirycznego poznania. Je郵i zjesz loda to zgrzeszy豉, bo wszyscy ludzie musz ca陰 wieczno嗆 przeprasza za tamtych. Jak zgrzeszysz to trafisz do 鈍iata pod 堯磬iem elfa, do 鈍iata wiekuistego kurzu.
- a wi璚 uwa瘸sz 瞠 te s這wa m闚i prawd, a sw ca陰 wiar bierzesz z tego tekstu?
-tak te s這wa maj moc, s prawdziwe, 鈍i皻e, przekaza nam je nie kto inny ale najprawdziwszy elf w kropki, stw鏎ca 鈍iata. to co robisz jest grzechem. tak samo jak to 瞠 nie spo篡wasz w czwartek w naszej 鈍i徠yni sakralnego tranu, z tego co wiem to w og鏊e go nie spo篡wasz, a w tek軼ie pisze 瞠 ka盥y tran jest 鈍i皻y i to - ten tran - jest jedna z najwa積iejszych metod by dost徙i zbawienia - poprzez codzienne picie go i smarowanie si nim. I par razy w czwartek. A ty nie pijesz tranu, a zamiast umartwia si, jesz lody.

(w tym momencie rysujemy butelk z tranem i pytamy si czy to o taki tran chodzi; je郵i oponent odpowie twierdz帷o ka瞠my mu owy tran sakralnie wypi). Jak dot康 nikomu nie uda這 si wypi rysunku, ale kto wie Wink

Oczywi軼ie to tylko przyk豉dowa sytuacja - kt鏎ej nie polecam stosowa, gdy niezwykle rzadko si zdarza by oponent pozwoli sobie zauwa篡, 瞠 namalowana butelka z tranem nie jest tranem, a menu nie jest posi趾iem. A tekst nie ma farszu, ani esencji. To wynika ze zjawiska kt鏎e pierwszy opisa Einstein m闚i帷 o tym co we wszech鈍iecie jest niesko鎍zone. Koniec ko鎍闚, problem tego oponenta jest bardzo trudny do rozwi您ania bo nie do嗆 瞠 u篡wa koncepcji my郵owych (zazwyczaj dualnej logiki np jedz/nie jedz lody bo to dobre/z貫) to na dodatek wierzy w to irracjonalnie. to ci篹ka przypad這嗆, gdy zazwyczaj 瘸dne argumenty - racjonalne - nie daj efektu w postaci zrozumienia. Irracjonalno嗆 wynika zazwyczaj z braku samodzielnego my郵enia i strachu przed odpowiedzialno軼i za w豉sne samemu wymy郵one pogl康y - tacy konformi軼i wol po prostu wierzy w co irracjonalnie (bez sprawdzania i na 郵epo wierzy).

Mo積a sobie tym poprawi humor kiedy spotkamy takie zjawisko na swojej drodze(jak o tym pomy郵imy - z czym mamy do czynienia). Dla zabawy mo積a czasem nawet zrobi taki eksperyment z kim (b康 kiedy to konieczne), jednak nie polecam naciska mocno na tak osob by wypi豉 obrazek. Istnieje zagro瞠nie 瞠 kto uzna nas za sprzymierze鎍a pasiastego w篹a ogrodowego, kt鏎y nak這ni pierwszych ludzi do zjedzenia banana. Istniej nadal na 鈍iecie miejsca, gdzie wyznawcy elfa gotowi s nawet zabi kogo kto w ich mniemaniu jest po stronie w篹a ogrodowego kt鏎y po akcji z bananem te trafi pod 堯磬o wiekuistego kurzu (id帷 w my郵 tego systemu)

niby zabawne ale ka盥y z nas powo逝je w my郵ach takie byty - my郵owe mary.. Negowanie do absurdu mo瞠 je elegancko rozpu軼i. Albo po przez logiczn implikacj(czyli analiz co si dzieje zak豉daj帷 瞠 to jest prawdziwe, i odkrywaj帷 coraz wi瘯szy bezmiar g逝poty, kt鏎y wykorzystujemy do dalszej implikacji i wnioskujemy jeszcze wi瘯sz g逝pot). Rozpuszcza to te spok鎩, oraz 鄉iech (je郵i natniemy si na fanatyka - lepiej za鄉ia si w my郵ach). Rozpuszcza te bezrefleksyjna negacja Smile




Je郵i chcesz dowiedzie si wi璚ej o systemach do obalania system闚 to tutaj jest link:

[link widoczny dla zalogowanych]

z niego zacytowa貫m sw鎩 cytat kt鏎y wy瞠j by u篡ty.
ps. to wszystko m康re, ale pami皻ajmy o tym 瞠 Buddyzm te jest systemem! Wi璚 nie dajmy si pogr捫y w szablonowe my郵enie - tym zawsze system grozi. Tylko rozwa積ie czyta i sprawdza, niepotrzebne odrzuca.


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia Wto 19:01, 31 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 18:29, 31 Sty 2012  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Cytat:
Je郵i nie ma dobra i z豉, dlaczego od setek pokole tak jeste鄉y wychowywani.

Tak jestesmy wychowywani tylko na Ziemi.
Wiesz, w tym wszystkim wa積e jest by spojrze na zagadnienie z duchowego punktu widzenia, a nie z ludzkiego-ziemskiego.
To trudne, prawda?

PS. Czy s康zisz ,瞠 B鏬 by豚y w stanie stworzy r闚nie z這?
Po co?


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Prawo Karmiczne -> Prawo karmiczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 10  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast瘼ny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin