Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Prawo Karmiczne -> Prawo karmiczne Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast瘼ny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post  - Wys豉ny: Wto 19:15, 31 Sty 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Freyu:
przekornie - skoro to B鏬, to jest w stanie stworzy wszystko - taki ziemski aksjomat.
Po co? - po to, 瞠by by kontrast dla dobra, po to, by mo積a by這 dokonywa wyboru, bo rozw鎩 to dokonywanie wyboru.
Logika jak dla mnie jest wa積a - problem z ni polega na tym, 瞠 przy najprawid這wszym jej zastosowaniu - gdy s b喚dne z gruntu za這瞠nia, to wynik i tak b璠zie b喚dny.
Od dziecka by豉m empirystk, t逝maczenie, 瞠 ogie parzy by這 na nic, musia豉m sama dotkn望.
Tak jest do dzi i do tych wszystkich informacji, kt鏎e tu otrzymuj. chc je zrozumie po to, by przymierzy do siebie.
Ja sama nie musz odkry Ameryki, ale 瞠by przyho逝bi sobie czyj punkt widzenia musi by on zgodny ze mn, moimi wewn皻rznymi przemy郵eniami.
Rigpo jeste filozofem, takie odnosz wra瞠nie, ja chyba mam inny spos鏏 my郵enia, by mo瞠 patrz do嗆 konkretnie na r騜ne kwestie. Co nie oznacza, 瞠 odrzucam to co niemierzalne, czego "m璠rca szkie趾o i oko" nie widzi - w豉郾ie do tego potrzebna mi jest logika, albo skoro jest co nieudowodnione- logiczna teoria. Nie podziel wszystkich uczynk闚 na dobre i z貫 - bo zwyczajnie si nie da, to tak jak ze szkoln dyskusj, kt鏎 pami皻am z lekcji j瞛yka polskiego w liceum "czy prawda mo瞠 zabi" a w podtytule czy prawda powinna by ponad wszystko. do takiego wniosku twierdz帷ego mo積a by by這 doj嗆 zak豉daj帷, 瞠 prawda to dobro, niby jako warto嗆 sama w sobie tak, ale w 篡ciu to ju nie jest takie oczywiste. To co jest g鏎 lub do貫m z naszego punktu widzenia, mo瞠 by czym odwrotnym ju patrz帷 z perspektywy orbity ziemskiej. Innymi s這wy wszystko jest wzgl璠ne.
Pozostaje pytanie z jakiej perspektywy mamy patrze na rzeczy?
Freya pisze, 瞠 z duchowego punktu widzenia, ale je郵i tak, to po co jeste鄉y tu i teraz, ciele郾i bez pami璚i swoich poprzednich wciele, do鈍iadcze, za這穎nych plan闚 przed urodzeniem?
Osobi軼ie sobie my郵, 瞠 jeste鄉y tu na ziemi wielokrotnie w celach poznawczych, dla rozwoju swojej 鈍iadomo軼i, nie wiem zatem czy z tego punktu widzenia mo積a odrzuci dobro i z這, przy czym sk豉niam si do tego, 瞠 to co wi瘯szo嗆 mo瞠 teoretycznie uzna za "z這", nie b璠zie nim je郵i nikogo nie krzywdzi, czyli nie sprowadzi poczucia smutku i cierpienia na innych, bo ju nie mam tej pewno軼i co do nas samych. Bywa豉m w sytuacjach, gdy decydowa豉m si na co wiedz帷, 瞠 b璠zie bola這, ale uwa瘸豉m, 瞠 co jest warte tej ceny, innymi s這wy decydowa bilans. Czy wtedy krzywdzi豉m siebie czy nie? Im dalej w las tym wi璚ej drzew.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 19:29, 31 Sty 2012  
pik33




Do陰czy: 11 Sty 2010
Posty: 690
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 7 razy



By sobie pewien m康ry wie郾iak. Pewnego razu na jego podw鏎ze przybieg pi瘯ny ko.

- Jak to dobrze!" - m闚ili s御iedzi. Na co on odpowiedzia: Ani dobrze, ani 幢e: po prostu przyszed do mnie ko.

Nast瘼nego dnia ko uciek

- "Jakie nieszcz窷cie! - m闚ili s御iedzi. A on na to: ani szcz窷cie, ani nieszcz窷cie: po prostu ko uciek.

Nie b璠 dalej kontynuowa tej narracji. Nast瘼nego dnia ko powr鏂i, prowadz帷 ze sob kilka innych. (dobrze) Syn naszego bohatera spad z tego konia i po豉ma si (幢e!) ale dzi瘯i temu nie poszed na wojn (dobrze).

------------------

Inna historia: idzie cz這wiek z walizk, podchodzi do niego drugi i strzela mu w 貫b (幢e!) Ten z walizk to terrorysta, a w walizce by豉 bomba - zab鎩ca by ze s逝瘺 specjalnych (oj, jak dobrze, nie dopu軼i do zamachu) S逝瘺y specjalne nazywa造 si SS a "terrorysta" by z AK.... (oj, 幢e!)

-------------------

C騜. Je郵i istnieje absolutne dobro i absolutne z這, to zna je tylko absolutna istota, czyli B鏬 (o ile istnieje). My nie znamy ca貫go obrazu, wi璚 nasze wyrokowanie musi by wzgl璠ne. Na tym polega ten "grzech pierworodny" - oto ludziom wydaje si, 瞠 znaj dobro i z這. A przez to oceniaj, por闚nuj...

No ale, skoro nie mo瞠my rozpozna dobra i z豉, to czego w og鏊e si trzyma?

Zamiast zapyta, czy czyni niniejszym dobro, czy z這, (i tak nie mam szans na prawdziw odpowied na tak postawione pytanie) lepiej zapyta: czy to co czyni, wynika z Czystej Bezwarunkowej Mi這軼i - czy z czegokolwiek innego?

Je郵i z czegokolwiek innego.. (a tak pewnie brzmie b璠zie wi瘯szo嗆 naszych - uczciwych- odpowiedzi... ) to znak, 瞠 trzeba si nam jeszcze uczy...


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pik33 dnia Wto 19:31, 31 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 19:33, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


nie ma oco si pytac i two篡 boga kt鏎y zna odpowied na temat dobra i z豉 (pomys nie trafiony, bo zak豉da wy窺zo嗆 semantyki nad Bogiem).

a co do tego co Aga pisze

ja nie jestem filozofem, jestem hodowc 鈍inek morskich...


a co do tego co piszesz: "prawda to dobro, niby jako warto嗆 sama w sobie tak, ale w 篡ciu to ju nie jest takie oczywiste." To zdanie na przyk豉d nadaje esencj prawdzie (w tym wypadku prawda to dobro..tak wi璚 prawda ma farsz jak pierogi o smaku dobro... ) dobry przyk豉d znalaz貫m dzi w komentarzach na youtube

"Pope軟i豉 b陰d w momencie, gdy pr鏏owa豉 podj望 dyskusj z kim wierz帷ym. Oni nie maj 瘸dnych dowod闚 ani argument闚, wi璚 skupiaj si na traktowaniu ateist闚 jako gorszych. To tak jakby staro篡tnym Egipcjanom wmawia, 瞠 s這鎍e to gwiazda, a nie dysk niesiony przez Ra." Smile

no ale id幟y dalej, "czy prawda mo瞠 zabi, czy p. mo瞠 by ponad wszystko". Rozumiem 瞠 widzia豉 prawd na oczy ? jak prawd ma np kamie ?

"Pozostaje pytanie z jakiej perspektywy mamy patrze na rzeczy?" oto chodzi 瞠 bez "perspektyw". Perspektywa to system przekona. Np perpektywa feministyczna, perspektywa lutera雟ka, perspektywa pawiana alfa (w stadzie)

potem znowu piszesz o punktach widzenia... nie ma tak naprawd takiego zjawiska obiektywnie. Je郵i rozumiesz 瞠 z ka盥ego "punktu widzenia co jest inne" to znaczy 瞠 nie niesie to prawdy wobec ca這軼i wszechrzeczy ...chyba 瞠 patrzysz ze wszystkich punkt闚 widzenia, z poza nich i pomi璠zy nimi wszystkimi na raz.

tych spraw nie da si znacznie ja郾iej wyja郾i... za bardzo si 酥ieszysz...za par lat mo瞠 zrozumiesz - je郵i naprawd b璠ziesz chcie u篡wa tych poziom闚 rozumienia...

p鏦i co mo瞠sz poogl康a sobie przyk豉dy rozbijania g逝pot ludzkich (w formie kabaretu)

o ratowaniu planety:
http://www.youtube.com/watch?v=Gtszpk9zLL4

o religii:
http://www.youtube.com/watch?v=TLgacbYRQ_I


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia Wto 19:35, 31 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 20:00, 31 Sty 2012  
Aga_w_chmurach
Go嗆








Rigpo nie wiem czym si zajmujesz, odnios豉m si raczej do tego jak piszesz.
Nie potrafi w taki filozoficzny spos鏏 pisa, jestem tylko prawnikiem i nauczona jestem konkretnego pisania, czasem nawet ubolewam, 瞠 jestem zbyt konkretna. My郵, 瞠 ten brak umiej皻no軼i zawi貫go sposobu pisania chyba jednak nie uzasadnia tonu lekko protekcjonalnego do moich wypowiedzi. Po raz pierwszy wesz豉m tak g喚boko w ten spos鏏 postrzegania 鈍iata i rzeczywi軼ie mn鏀two rzeczy jest dla mnie nowo軼i, mo瞠 czasem nawet nie do ko鎍a, szczeg鏊nie przy takim 豉paniu za s堯wka, precyzyjnie opisuj swoje odczucia czy spostrze瞠nia.
Nie mniej jednak par rzeczy rozumiem, nawet je郵i nie wygl康am, r闚nie i to, 瞠 z ka盥ego punktu widzenia co jest inne i 瞠 jak napisa貫 nie niesie to prawdy wobec ca這軼i wszechrzeczy. Nigdzie niczego takiego nie napisa豉m, a odnios豉m si raczej do stwierdzenia Freyi, 瞠 nale篡 patrze z duchowego a nie ludzkiego punktu widzenia. Ale tak ze zwyk貫go mojego prostego rozumowania 鈍iata bez odnoszenia si do niczego, bo si nie da zrobi tego w spos鏏 obiektywny b喚dnik - taki wewn皻rzny zg逝pieje, zawsze trzeba mie jaki punkt odniesienia.
I te tak my郵, 瞠 za par lat, a mo瞠 troch wcze郾iej mo瞠 zrozumiem.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 20:57, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


po pierwsze wybacz jesli jako to co napisa貫m Ci dotkn窸o..
no i tak ...jednych "par lat" zmobilizuje (ja ci poka輳), innych zdemotywuje... licze na pierwsze... Wink

"si nie da zrobi tego w spos鏏 obiektywny b喚dnik - taki wewn皻rzny zg逝pieje, zawsze trzeba mie jaki punkt odniesienia. " to podej軼ie z poziomu logiki i makrobiologii(b喚dnik)..udowodni Ci prostym testem 瞠 to nie prawda. Usi康 sobie, i zrelaksuj si, poczuj 瞠 jest Ci przyjemnie, potem zacznij obserwowa wdech i wydech, staraj帷 si by ca趾owicie 鈍iadoma jak rozszerzaj si p逝ca i jak powietrze wype軟ia cia這 od 鈔odka i idzie w g鏎 i w d馧...

Kiedy robisz to ca趾owicie skupiaj帷 si na tym to nie ma my郵i, a zatem logiki, a jednak 鈍iat nie wywraca si do g鏎y nogami i nie wykr璚a na lew stron. jako radzi sobie ca趾iem dobrze pomimo, 瞠 akurat przesta豉 o nim my郵e i skupi豉 na oddechu.


drugie 獞iczenie. jeszcze kr鏒sze (pierwsze mo瞠 zaj帷 np minut - i jest to niejako medytacja). To drugie wzi皻e z ksi捫ki Osho. Polega na tym 瞠 bierzesz wdech, a z wydechem wyobra瘸sz sobie 瞠 umar豉 i kiedy wydech si ko鎍zy, nie ma Ciebie. Nie bior帷 powietrza przez chwil d逝窺z po prostu patrz.. wszystko stoi na miejscu, jest spokojne, a ty nie istniejesz bo w豉郾ie tym aktem pokona豉 umys (i 鄉ier). Mi przy tym 獞iczeniu cz瘰to nasuwa si my郵, nawet dobrze 瞠 mnie nie ma... cisza, spok鎩... Potem my郵, to skoro tamten sobie poszed, to mo瞠 teraz b璠 kim innym... Smile


j瞛yk prawa. ok ... mo瞠 i dam rad Smile

odnoszenie si do czego jest funkcjonalne w prawie, jak i spo貫cze雟twie. Funkcjonalne czyli u篡teczne - tak 瞠 wszystko dzia豉. W prawie odnosimy si do akt闚 prawnych na przyk豉d. wyobra幟y sobie 瞠 dochodzi do kolizji dw鏂h akt闚 prawnych, ale tak zagmatwanej 瞠 nijak nie da si dowie嗆, kt鏎e prawo ma pierwsze雟two. Ka盥e rozwi您anie jest z貫, a ka盥y z obu akt闚 trzeba respektowa (za堯禦y 瞠 tak jest na poczet tej dyskusji i 瞠 nie ma innej opcji). Z perspektywy prawnika to jest pat - nie wiadomo co zrobi (za堯禦y na poczet tej dyskusji 瞠 wszystkie s康y najwy窺ze te nie wiedz i nie mog dowie嗆 co zrobi). Mamy tutaj zjawisko jakie nazywa si paradoksem: ka盥y akt z tych dw鏂h ma sens i dzia豉 i super, ale te dwa akurat zosta造 wykorzystane przeciw sobie : na jeden powo逝je si oskar篡ciel, a na drugi oskar穎ny. Z perspektywy duchowej nie ma kolizji akt闚 w tym wypadku, bo kiedy popatrzy si na to rozszerzaj帷 鈍iadomo嗆 na ca陰 rzeczywisto嗆, wida jak na d這ni 瞠 wszystko jest kompletne i pomimo paradoksu, nie ma problemu, nie ma b喚du.

Niepoj皻e jest to, dop鏦i nie rozszerzysz 鈍iadomo軼i. I tu jest pies pogrzebany i z tego wynika niezrozumienie. By poj望 tego typu paradoks i dostrzec 瞠 on jakby nie wi瞛i Ci (bo dop鏦i w nim si siedzi to jak w b喚dnym kole), trzeba przekroczy to jak si patrzy, b康 rozszerzy 鈍iadomo嗆 (zwa jak zwa).

Inne przyk豉dy paradoks闚 (za這瞠nie jest takie 瞠 traktujemy to co czytamy serio, 瞠 jest naprawd):

Pij pepsi b康 sob

Wszystkie s這wa w tym zdaniu k豉mi

1=0

1+1=3


-------------------------

tak wi璚, problem sprowadza si do rozwijania swojej 鈍iadomo軼i, przekraczania granic, i praktyki uwagi. Nic samo nie przychodzi, a to co tu pisz nie wynika z tego 瞠 ja to wymy郵i貫m, ale z tego 瞠 mia貫m okazj to poczu i obcowa z tym. By rozwija si i dochodzi do g喚bszego zrozumienia nale篡 medytowa, kierowa si sercem, nie czyni destrukcji sobie i innym, by uwa積ym ... Medytacja to do嗆 elementarna praktyka potrzebna by to zrozumie. Jak mawia Budda: wi璚ej zyska ten co medytowa cho熲y tyle czasu, ile zaj掖 by mr闚ce przej軼ie od nosa do ucha cz這wieka; jak ten kt鏎y studiowa dharme ca貫 篡cie. [dharma mo瞠sz rozumie p鏦i co, jako r騜ne filozoficzne opisy mechanizm闚 鈍iata, w uj璚iu niedualnym]

Jest wiele przyczyn dla kt鏎ych medytacja jest bardzo wa積ym elementem rozwoju duchowego, jednak jest to osobny temat. Tutaj napisz tylko tyle, 瞠 mo積a j traktowa jako powr鏒 do naturalnego stanu doskona這軼i. (To taki stan w kt鏎ym te wszystkie rzeczy kt鏎e pisz s ewidentne, jednak z nieznanych nam przyczyn ludzie o nich zapomnieli - w do嗆 znacznej mierze).

Medytacja jest drog do uzyskania stanu w kt鏎ym czujesz si dobrze i bezpiecznie, bo masz poczucie 瞠 wszystko jest perfekcyjne, pe軟e spokoju, m康ro軼i i mi這軼i, 鈍iat豉... pomimo i ludziom nie jawi si kompletne i pe軟e i doskona貫. Z tej perspektywy gdzie wszyscy s, 鈍iat jest u這mny i niedoskona造 - wynika to z tego 瞠 widz skrawek... Jak obejmie si ca造 na wszystkich poziomach, wida r瘯 mistrza Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia Wto 21:03, 31 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 21:10, 31 Sty 2012  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Aga_w_chmurach napisa:
Freyu:
przekornie - skoro to B鏬, to jest w stanie stworzy wszystko.


B鏬 stworzy TYLKO Mi這嗆.
To Mu wystarczy這 do Doskona這軼i.
Nie stworzy dobra i z豉.

Je郵i pytasz siebie co robi by robi dobrze,jesli masz w徠pliwosci- to zawsze zapytaj siebie w takich chwilach:Czy tak post徙i豉by Mi這嗆?
I juz bedziesz wiedziec.
Ale Ago to nie jest 豉twe, i proste.Takie dzia豉nie i takie 篡cie -w obliczu tego pytania i stosowania go ,jest cholernie trudnym zadaniem.

Ch皻nie z Tob podyskutuj co do dalszych Twoich pyta.
W miare wolnego czasu(ale ju nie dziSmile)

Nie wiem czy czyta豉 ta przypowiastk z Walscha.Zamie軼i豉m ja w Dyskusyjnej Kawiarence, ale gdzie w g御zczu post闚 zagine豉.


Cytat:
Poniewa znow siegne豉m do Walscha i jego"Rozm闚 z Bogiem", to pomysla豉m ,瞠 przecie ka盥y z nas ma chwile w 篡ciu, w kt鏎ych zadaje sobie pytanie"Dlaczego? lub "Dlaczego mnie TO spotka這?"
Poczytajcie wi璚 i znajd嬈ie odpowied


-Mo瞠sz wybra dowolny aspekt Boskosci, jakim pragniesz by-oznajmi B鏬 Duszyczce-Jestes Absolutn Bosko軼ia.Jakiego Jej aspektu pragniesz teraz doswiadczyc jako siebie?
-Mam co do tego wyb鏎?- dopytywa豉 sie Duszyczka.
-Tak, mo瞠sz do鈍iadczy dowolnego aspektu Boskosci przez siebie i jako siebie.
-W takim razie wybieram Wybaczanie.Chc do鈍iadczyc Wybaczaj帷ej Strony Boga.

Powsta jednak pewien problem.Nie by這 nikogo,komu mo積a by wybaczy.Dzie貫m Boga by豉 sama Doskona這嗆 i Mi這嗆.

-Nie ma nikogo, komu mozna by by這 wybaczyc?-nie dowierza豉 Duszyczka.
-Nikogo-powiedzia B鏬-rozejrzyj sie dooko豉.Czy dostrzegasz jakie dusze,kt鏎e ust瘼uj ci w swej doskona這軼i, i w swej wspanialo軼i?

Na to Duszyczka sie zakrecila i ze zdumieniem spostrzeg豉 ,瞠 otaczaj ja zewsz康 dusze.Wszystkie one zebra造 sie tam na wie嗆 o tym, 瞠 pewna Duszyczka wiedzie niezwyk陰 rozmow z Bgiem.

-Nie widze 瘸dnej, kt鏎a ustepowa豉by mi w swej doskona這軼i.Komu wi璚 mam wybaczac?
Wtedy wysune豉 sie z t逝mu Przyjazna Dusza, kt鏎a oznajmi豉:
-Mo瞠sz wybaczac mi.
-Ale co?-spyta豉 Duszyczka
-Spotkam sie z tob w twym nastepnym zyciu i zrobi cos , co b璠ziesz mog豉 mi wybaczy-odpar豉 Przyjazna Dusza.
-Ale co?Co takiego mo瞠sz mi uczyni ty, doskona豉 istota 安iat這軼i, abym musia豉 ci to wybaczy?
-Och- usmiechne豉 sie Przyjazna Dusza-na pewno co sie wymysli.
-Ale po co mia豉bys to robic?-Duszyczka nie mog豉 poja , dlaczego tak doskona豉 istota chcia豉 sie zni篡 do takiego poziomu , aby mog豉 naprawd zrobi cos "z貫go".
-To proste-odpowiedzia豉 Przyjazna Dusza-Z mi這軼i do ciebie.Przecie pragniesz do鈍iadczyc swej Ja幡i jako Wybaczaj帷ej.Poza tym , ty dla mnie uczynila to samo.
-Na prawde?- zdziwi豉 sie Duszyczka.
-Nie pami皻asz?By造smy juz Wszystkim, ty i ja.Do貫m i G鏎a, Prawym i Lewym.By造smy Tu i Tam, Teraz i Wtedy.By造smy Ma造m i Duzym,M瘰kim i 疾雟kim,Dobrym i Z造m. By造smy Wszystkim,ka盥a z nas. Tak sie um闚i造smy wczesniej,aby ka盥a z nas mog豉 doswiadczyc siebie jako Naj鈍ietniejszej Cz御tki Boga.Zrozumia造smy bowiem,瞠 ...
W braku tego,Czym Nie Jestes,to, Czym Jestes NIE moze zaistnie.Gdy nie ma "zimna", nie mozesz doswiadczyc 'ciepla".Gdy nie ma "smutku", nie mozesz zazna "szcz窷cia",bez tego, co zwiemy "z貫m", nie moze wystapi doswiadczenie tego,co nazywamy "dobrem".Je郵i postanawiasz
by czym, aby sta這 sie to mozliwe, gdzie w twoim wszechswiecie musi pojawic sie tego przeciwie雟two.

-Prosz tylko o jedn rzecz w zamian-o鈍iadczy豉 Przyjazna Dusza.
-Cokolwiek zechcesz! Cokolwiek!-zawo豉豉 Duszyczka.By豉 podekscytowana wiedz帷 teraz, 瞠 moze doswiadczyc ka盥ego aspektu Boga.Rozumia豉 juz Wy窺zy Porz康ek.
-W chwili kiedy zadam ci cios-powiedzia豉 Przyjazna Dusza-w chwili kiedy dopuszcze sie wobec ciebie najgorszego, co mozesz sobie wyobrazi, w tej瞠 chwili... pami皻aj ,Kim Jestem w Istocie .
-Na pewno nie zapomn!-obieca豉 Duszyczka -
zawsze b璠ziesz w moich oczach tak doskona豉 jak teraz i nie zapomn Kim Jestes, nigdy.



Oczywiscie po wcieleniu zapominamy ,zapominamy o wszystkim.
Choc s sposoby ,by co tam uszczkn望 z naszej pod鈍iadomosci Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Freya dnia Wto 21:11, 31 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 21:21, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


ja si nie zgadzam z t bajk, wystarczy這 by jednorazowe do鈍iadczenie i mo積a z niego czerpa wieczno嗆..Ta bajka zak豉da p皻l...Je郵i wszystkie zmienne z bajki poci庵nie si dostatecznie daleko - a mo積a w niesko鎍zono嗆, to buduje si z tej wizji samsara - 鈍iat cierpienia. Kt鏎y nigdy si nie zmieni, bo nie ma mo磧iwo軼i progresu....brrr... niewiedza.....no chyba 瞠 to jest tylko wizja dotycz帷a kwestii zapomnienia i samsary, 瞠 na drodze rozwoju pojawi這 si zjawisko pytania "dlaczego mnie to spotka這"..


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia Wto 21:23, 31 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 21:25, 31 Sty 2012  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Czyli zak豉dasz,ze nie ma opcji schodzenia w fizycznosc dla doswiadczenia.?(pomijaj帷 na razie karm i jej pochodne).

I nie mam na my郵i tylko "z貫go" doswiadczenia.
Kto przecie moze za這篡 sobie,瞠 chce do鈍iadczy tylko mi這軼i, i po ni schodzi na Ziemi.Aby w fizycznosci jej do鈍iadczyc.Itp. Nie m闚imy tu tylko o cierpieniu.M闚imy o pewnych za這zeniach TAM,kt鏎e spe軟iamy TU.


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Freya dnia Wto 21:27, 31 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 21:32, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


zdajesz sobie spraw 瞠 zak豉dasz swoim pytaniem 瞠 tylko przyczyna i skutek mo瞠 doprowadzi/implikowa pojawienie si na ziemi? w tym momencie zak豉dasz niemoc wyrwania si z uwarunkowanego 鈍iata, w tym momencie zak豉dasz predystynacj, w tym momencie zak豉dasz brak wolnej woli, w tym momencie zak豉dasz brak 鈍iadomo軼i...

Chodzi oto 瞠 to pytanie jest 幢e postawione... istnieje taka opcja...ale nie jest jedyn opcj... mo積a zej嗆 po nic... mo積a zej嗆 po prostu... i nadal kierowa si sercem ....


Mo積a zej嗆 maj帷 nieuwarunkowane poczucie takiej konieczno軼i bez przyczyny....

/.......

bajka mi si nie podoba, bo mam tendencj do mocnego wchodzenia tam gdzie wchodz (i od razu nak豉dam to na rzeczywisto嗆), a w niej nie ma nic o innych mo磧iwo軼iach...


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 21:32, 31 Sty 2012  
Go嗆









A wed逝g mnie 瘸dna karn nie istnieje. Wymy郵i ja sobie cz這wiek dla usprawiedliwiania swoich b喚dnych wybor闚.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 21:35, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


to prawda...dlatego nie ma pot瘼ienia i grzechu... a dla tych kt鏎zy my郵 瞠 to zni瘸 nas do poziomu zwierz徠 (nie obra瘸j帷 zwierz徠), po prostu trzeba otworzy si na dzia豉nie kierowane poczuciem p造n帷ym z serca. ale o tym nie da si opowiada... trzeba medytowa, studiowa i obserwowa .. bez pracy nie przychodzi zrozumienie...


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 21:48, 31 Sty 2012  
Go嗆









Najlepiej zacz望 od nie osadzania wszystkich i wszystkiego. Nawet Chrystus do tego zach璚a. Kto podejmie t nauk szybko si przekona ile spraw w zyciu mu si wyprostuje.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 22:24, 31 Sty 2012  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Cytat:
zdajesz sobie spraw 瞠 zak豉dasz swoim pytaniem 瞠 tylko przyczyna i skutek mo瞠 doprowadzi/implikowa pojawienie si na ziemi?

Tak, zdaj sobie spraw.

Dzieje si tak do momentu,a przestaniemy odczuwa potrzeb schodzenia.
Ka盥a Dusza dochodzi do takiego stanu.
Oczywiscie ,ze nie ma pot瘼ienia i grzechu.Tylko ludzie o tym nie wiedz. Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 22:35, 31 Sty 2012  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


Cytat:

Dzieje si tak do momentu,a przestaniemy odczuwa potrzeb schodzenia.
Ka盥a Dusza dochodzi do takiego stanu.
Very Happy



za du穎 tu temat闚 i za這瞠 nie opartych o dane Razz
Ja si pod tym nie podpisz ...


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 22:56, 31 Sty 2012  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


No to dyskusja sprowadzi豉 si do pytania: Kto ma sprawdzone dane? Very Happy


A tak na powa積ie-my郵,瞠 ka盥y z nas ma swoje przemy郵enia...


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Prawo Karmiczne -> Prawo karmiczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 4 z 10  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast瘼ny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin