Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Reinkarnacja -> Reinkarnacja - nowe spojrzenie Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post  - Wys豉ny: Wto 18:21, 22 Kwi 2014  
pik33




Do陰czy: 11 Sty 2010
Posty: 690
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 7 razy



Excom, Dysk, Ja-Tam - pami皻acie? To forum powsta這 na bazie wiedzy zebranej przede wszystkim przez Roberta Monroe i Bruce'a Moena. Wi璚 si璕nijmy do tych 廝鏚e i popatrzmy, co te oni odkryli.

Monroe, kt鏎y pyta, kim by przed urodzeniem - pyta swego Dysku, Excomu, Ja-Tam - to wszystko r騜ne nazwy tego samego - i dosta odpowied, 瞠 nie by這 go. 疾 go zrobili. "ulepili" i wys豉li tu z misj.

A jednocze郾ie to przecie on by AA, on by budowniczym katedr i innymi "wcze郾iejszymi wcieleniami". Ale one nie by造 "jego" - one by造 jego "Ja-Tam" ! Ka盥e z nich, kt鏎e zosta這 ju odzyskane, jest tam, w Dysku.

Wi璚 ka盥y wciela si - raz, najwy瞠j kilka. Chyba 瞠 jest nowicjuszem jak AA i musi jeszcze uformowa swoje Ja-Tam, musi zebra cho kilka wciele, 瞠by ju nie wraca tu jako ca這嗆 a tylko wysy豉 "sondy". Kt鏎e te potem "utykaj" i trzeba je "odzyskiwa". I co potem? Przy prawid這wym przebiegu procesu wracaj do Ja-Tam.

RAM pisa, 瞠 na Ziemi 篡je jeszcze jedna "sonda" jego Ja-Tam, ale prosty rachunek wskazywa豚y, 瞠 tu i teraz na Ziemi przy 7 miliardach mieszka鎍闚 ka盥e Ja-Tam ma tu kilkadziesi徠 aktywnych sond. Nas. Wi璚 co to za problem, gdy spotka si dwoje ludzi z jednego Ja-Tam, przyci庵ni皻ych do siebie prawem przyci庵ania podobie雟tw i potem okazuje si 瞠 maj wsp鏊ne wcielenia? Maj wsp鏊ne Ja-Tam.

Wi璚 reinkarnacja jest i nie jest. Kiedy wr鏂imy do swoich Ja-Tam i razem z pozosta造mi naszymi wcieleniami "skr璚imy" i wy郵emy now sond na Ziemi. Albo i nie, bo dojdziemy do wniosku, jak RAM, 瞠 to ju wszystko i trzeba wr鏂i z darami poza szczelin, do emitera, do Ca這軼i, czymkolwiek czy kimkolwiek ona jest.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 21:49, 24 Kwi 2014  
Ania




Do陰czy: 05 Mar 2012
Posty: 775
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 6 razy

P貫: Kobieta


No i super, 瞠 Pik to przypomnia貫 Smile
Zrobi豉m sobie taki troszk my郵owy powr鏒 do przesz這軼i w przekonaniach no i?
S康z, 瞠 po prostu RUCH jest tym w czym Ja潯 (ta jedna wsp鏊na dla ka盥ego) wyra瘸 si w do鈍iadczanej przez nas obecnie formie. Celem nie jest wiedza, nauka, rozw鎩, wzrastanie, przebudzenie, nie do鈍iadczenia takie czy siakie. Ruch jest tym co zawiera w sobie wszystkie formy, 篡cie = ruch.
Tak jak stworzenie nie jest Stw鏎c, tak samo reinkarnacja tyczy si dla mnie Ja幡i, tej w豉郾ie wsp鏊nej dla nas wszystkich - na tym poziomie istnieje, na indywidualnym, dotycz帷ym pojedynczej wcielonej cz御tki nie istnieje. Pami璚 przesz造ch wciele o kt鏎ej czytamy w przyk豉dach jest dla mnie dowodem na sta貫, trwa貫 po陰czenie z Ja幡i.

Freya uwag o moim ruszaj帷ym si awatarze, przypomnia豉 mi 瞠 mia豉m si tu odezwac SmileSmileSmile
Spoko, zaraz go zmieni, wype軟i swoj "ruchom" rol hihihi


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 22:07, 24 Kwi 2014  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Ania napisa:


Freya uwag o moim ruszaj帷ym si awatarze, przypomnia豉 mi 瞠 mia豉m si tu odezwac SmileSmileSmile
Spoko, zaraz go zmieni, wype軟i swoj "ruchom" rol hihihi


Dzi瘯uj Skarbe鎥u:)


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 22:10, 24 Kwi 2014  
Ania




Do陰czy: 05 Mar 2012
Posty: 775
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 6 razy

P貫: Kobieta


Ni ma za co, drobiazg Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 14:47, 17 Maj 2014  
Arek




Do陰czy: 07 Gru 2012
Posty: 310
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 4 razy

P貫: M篹czyzna


Po tym wszystkim co si naczyta貫m a nast瘼nie odrzuci貫m zosta taki 郵ad...byc mo瞠 tak jest...kto wie? Wink Wink Wink

Prawdziwy "Ty" nie jeste nawet cz這wiekiem jeste TYM co wciela cz這wieka w 篡cie, jeste przy jego narodzinach i 鄉ierci. Reinkarnacja CIEBIE nie dotyczy TY j obserwujesz w Tobie rodz si i umieraj wszystkie formy 篡cia nie tylko ludzko軼. Jeste przy cz這wieku tak d逝go a do鈍iadczy pe軟i Mi這軼i. Prawdziwa Mi這sc nie posiada pragnie obiera cz這wieka ze z逝dze i ka盥ej iluzji doprowadzajac do jedno軼i ze wszystkim co 篡je. Ty r闚niez jeste ponad Tym zrozumieniem. Umo磧iwiasz jedynie aby TO sie sta這.


Obserwuje co si ze mna dzieje kiedy czytam i podoba mi si to uczucie Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 14:55, 17 Maj 2014  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


Moim zdaniem okre郵i貫 Boga. Oczywiscie w pewnym stopniu,bo Jego przecie nie spos鏏 okre郵i Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 11:16, 21 Maj 2014  
Arek




Do陰czy: 07 Gru 2012
Posty: 310
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 4 razy

P貫: M篹czyzna


Prze這mowym wgl康em jest tutaj to, 瞠 nie jeste鄉y ani cia豉mi, kt鏎e stan si stare, chore i wreszcie umr, ani my郵ami, kt鏎e ci庵le si zmieniaj. To, co patrzy w豉郾ie przez nasze oczy i s造szy przez nasze uszy, jest 鈍iadom nieograniczon przestrzeni. Istnieje poza przychodzeniem i odchodzeniem, narodzinami i 鄉ierci.

Lama Ole Nydahl


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 11:26, 21 Maj 2014  
Go嗆









Dowody wskazuj帷e na istnienie reinkarnacji

Ian Stevenson ( ur. 31 X 1918 w Montrealu, Kanada; zm. 8 II 2007 w Charlottesville, Virginia USA) by kanadyjskim psychiatr i zajmowa si badaniami nad reinkarnacj.

Badania rozpocz掖 w 1953 r. a ju od roku 1964 po鈍ieci si wy陰cznie badaniu reinkarnacji.

Mi璠zynarodowe uznanie uzyska dzi瘯i publikacjom swoich bada nad dzie熤i, kt鏎e przypomina造 sobie poprzednie wcielenia.

Z fenomenaln zgodno軼i zbada zwi您ek pomi璠zy cielesnymi znamionami wyst瘼uj帷ymi u tych dzieci a ich egzystencj w rodzinach, o kt鏎ych te dzieci opowiada造. Opublikowa wiele ksi捫ek na temat swoich bada, z kt鏎ych kilka zosta這 przet逝maczonych na niemiecki: Reinkarnacja w Europie, Dowody na reinkarnacj, Dowody na reinkarnacj – blizny i przyrodzone znamiona udowadniaj powtarzaj帷e si 篡cie ludzkie na Ziemi, Reinkarnacja: cz這wiek w obliczu 鄉ierci i ponownych narodzin.

Prof. Ian Stevenson sprawdzi skrupulatnie te przypadki, kt鏎e zosta造 przedstawione w jego publikacjach. Pojecha na miejsce zdarze i przeprowadzi dok豉dne dochodzenie w鈔鏚 ludzi, kt鏎zy mieli z tym zwi您ek. Dobrze udokumentowany zosta nast瘼uj帷y przypadek z Libanu.

Podczas bada w 1962 r. w Brazylii prof. Stevenson pozna pewnego Liba鎍zyka. Cz這wiek ten pracowa jako t逝macz i by zainteresowany badaniami Stevensona. Opowiada o wielu przypadkach dzieci w jego ojczystej wiosce Kornayel w Libanie, kt鏎e przypomina造 sobie swoje poprzednie 篡cie.

16 marca 1964 roku prof. Stevenson polecia do Libanu, aby nawi您a kontakt z bratem t逝macza. Jednak瞠 przeprowadzi si on do Bejrutu. W tej sytuacji prof. Stevenson pozna innych cz這nk闚 tej rodziny.

Gdy prof. Stevenson rozmawia z nimi o przyczynie przyjazdu i swoich badaniach, niekt鏎zy natychmiast napomkn瘭i, ze jedno dziecko z ich wsi przypomina sobie swoje poprzednie 篡cie. Ch這piec ten nazywa si Imad Elawar. Jego ojciec Mohammed Elawar by kuzynem m篹czyzny, kt鏎ego profesor Stevenson szuka.

Imad urodzi si 21 XII 1958 r. w ma貫j wsi Kornayel w Libanie. Nie maj帷 pe軟ych dw鏂h lat zacz掖 wymienia ku zdumieniu swoich rodzic闚 ca造 rz康 obcych, zupe軟ie nieznanych nazwisk. Ze szczeg鏊nie wielkim zachwytem wymienia nazwisko „ Jamileh“.

W pewnym momencie Imad zacz掖 opowiada, 瞠 nie nale篡 do wioski, w kt鏎ej obecnie mieszka, ale do wioski Khriby i do innej rodziny i prosi o „powr鏒 do Khriby“. Khriby jest oddalona o ok. 40 kilometr闚 od Kornayel. Imad opowiada cz瘰to o wypadku samochodowym, w kt鏎ym pewien m篹czyzna zosta przejechany przez ci篹ar闚k, w wyniku czego straci obie nogi. Ojciec nie chcia synowi wierzy i zarzuca mu, 瞠 jest k豉mczuchem oraz zabroni mu o tym m闚i. Ale ch這piec nadal opowiada t histori swojej matce i dziadkom.

Pewnego dnia Imad napotka na ulicy obcego m篹czyzn. Podszed do niego i obj掖 go. Zdumiony m篹czyzna zapyta: „Znasz mnie?“ i Imad odpowiedzia : „Tak, ty by貫 wcze郾iej moim s御iadem“. Ten m篹czyzna pochodzi z Khriby. Rodzice Imada zacz瘭i si nad tym zastanawia i przestali zabrania synowi o tym m闚i.

Pewna kobieta, kt鏎a odwiedzi豉 swego czasu rodzic闚 Imada, pochodzi豉 z okolicy Khriby. Potwierdzi豉 wtedy, ze wymienieni przez Imada ludzie rzeczywi軼ie istniej w Khriby. Tak瞠 闚 tragiczny wypadek mia miejsce.

W tym czasie prof. Stevenson przyby do Libanu i zaj掖 si badaniem przypadku Imada. Gdy ju pozna wszystkie detale, o kt鏎ych dowiedzia si od rodziny Imada, zaproponowa, aby pojecha wraz z Imadem do Khriby. Celem by這 stwierdzenie na miejscu czy jego twierdzenia s prawdziwe. W tym czasie Imad mia 6 lat i opowiada jeszcze bardzo 篡wo o swoim poprzednim 篡ciu.

Podczas bada zaistnia造 pewne trudno軼i. Imad zna swoje wcze郾iejsze nazwisko Bouhamzy, ale nie m鏬 sobie przypomnie swojego imienia. Nie mo積a wi璚 by這 dok豉dnie okre郵i, jak rol odgrywa w swojej poprzedniej rodzinie. Poza tym rodzice Imada na podstawie opowiada syna wyrobili sobie w豉sne wyobra瞠nie o tej wcze郾iejszej rodzinie, kt鏎e jednak w wyniku bada prof. Stevensona okaza這 si jako fa連zywe.

Rodzice nie s逝chali dok豉dnie syna i do這篡li do tej historii w豉sne wyobra瞠nia. Mimo 瞠 Imad pokaza kierunek do swojego wcze郾iejszego domu, to jednak b喚dne interpretacje rodzic闚 zaprowadzi造 profesora na fa連zyw drog i nie m鏬 on spotka 瘸dnego cz這nka wcze郾iejszej rodziny Imada.

Dopiero gdy prof. Stevenson pozna histori 篡cia Ibrahima Bouhamzy z Khriby, kt鏎a pasowa豉 do opowiadania Imada, m鏬 w swoich poszukiwaniach p鎩嗆 dalej. W ten spos鏏 w ko鎍u dowiedzia si, kim Imad wcze郾iej by, a mianowicie by to Ibrahim Bouhamzy, m這dy m篹czyzna, kt鏎y mia pi瘯n dziewczyn o imieniu Jamileh, z kt鏎 chcia sie o瞠ni.

Ibrahim Bouhamzy 18. IX 1949 roku zmar na gru幢ic. Jamileh wysz豉 za m捫 za innego m篹czyzn.

Prof. Stevenson odwiedzi wraz z Imadem oraz jego ojcem wcze郾iejsz rodzin w Khriby. Chcia skonfrontowa ch這pca z cz這nkami rodziny Ibrahima, ale bez wywierania 瘸dnego wp造wu poprzez wskaz闚ki czy sugestie.

Przebieg ponownego rozpoznania mia tak 篡wio這wy charakter, 瞠 profesor straci nad nim kontrol. Imad rozpozna swoj by陰 siostr, ale nie rozpozna swojej matki, poniewa bardzo si ju postarza豉. W czasie tego spotkania prof. Stevenson m鏬 udowodni, 瞠 z szesnastu wskaza, czterna軼ie by這 prawdziwych, a dwa pozosta貫 by造 nie do ko鎍a pewne lub przypadkowe.

Imad wskaza kryj闚k swojej broni, kt鏎 zna tylko on i jego dawna matka. Przypomnia sobie tak瞠, 瞠 posiada dubelt闚k. By造 to informacje zgodne z prawd. Lata potem domaga sie otrzymania z powrotem swojej broni.

Jego siostra z poprzedniego 篡cia imieniem Huda zapyta豉 go, czy wie, co powiedzia na krotko przed 鄉ierci. Imad odpowiedzia: „Huda, zawo豉j Fuada“. Tak瞠 to by這 prawid這we, co siostra potwierdzi豉! Tak瞠 charaktery Imada i Ibrahima by造 do siebie podobne. Obydwaj byli k堯tliwi i lubili polowania. Z powodu swojej s逝瘺y wojskowej Ibrahim dobrze m闚i po francusku. Imad radzi sobie w szkole z j瞛ykiem francuskim nadzwyczaj dobrze jak na sw鎩 wiek.



Jedno zdarzenie, kt鏎e wydarzy這 si dopiero w 1970 roku jest szczeg鏊nie interesuj帷e. Pewnego dnia Imad szed ze swoim wujkiem Mahmoud przez Khriby. Na ulicy Imad rozpozna m篹czyzn, kt鏎y by wcze郾iej 穎軟ierzem. Obaj rozmawiali ze sob i m篹czyzna potwierdzi, 瞠 on i Ibrahim wst徙ili oboje w tym samym dniu do armii francuskiej i podczas s逝瘺y wojskowej 陰czy豉 ich bliska za篡這嗆.



Ten wypadek, o kt鏎ym Imad opowiada jako dziecko, w kt鏎ym to pewien m篹czyzna straci obie nogi, wi您a wcze郾iej z tym koleg. Ale okaza這 si, 瞠 m篹czyzna z wypadku by kuzynem kolegi z wojska o imieniu Said i 瞠 ten straszny wypadek bardzo dotkn掖 Ibrahima.



Prof. Stevenson w czasie swojej wizyty w Libanie w 1973 roku ponownie spotka ju teraz czternastoletniego Imada. Jego wspomnienia zatraci造 troch swoj wyrazisto嗆, ale nie zapomnia ich jeszcze ca趾owicie. Tylko swojej wcze郾iejszej ukochanej Jamileh nie spotka do tej pory. M闚i teraz, 瞠 chce o瞠ni si z jej c鏎k, mimo 瞠 tak瞠 jej nie widzia jeszcze do tej pory. Gdy rozmowa zesz豉 na 鄉ier Lateife, jego matki z poprzedniego 篡cia, Imad posmutnia, a po jego twarzy potoczy造 si 透y.
reinkarnacja dowody na ni mo積a znale嗆 w r騜nych badaniach naukowych

Ian Stevenson

毒鏚這: Paola Mascolo; Streszczenie wybranych fragment闚 z ksi捫ki „ Dwadzie軼ia przypadk闚 wskazuj帷ych na reinkarnacj“ prof. Iana Stevensona. (Fall Imad aus dem Libanon).
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 11:57, 21 Maj 2014  
Ania




Do陰czy: 05 Mar 2012
Posty: 775
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 6 razy

P貫: Kobieta


Mirek, wszystko pieknie, jednak to sa dowody obszaru czasu i przestrzeni powiazanego z cialem i umyslem. Arek pisze o tym co jest poza tym,.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Reinkarnacja -> Reinkarnacja - nowe spojrzenie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 6 z 6  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin