Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Nawi您ywanie kontakt闚 z Duszami / Odzyskania / Kontakt ze zmar造mi -> kontakt z ukochanym Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast瘼ny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post  - Wys豉ny: Wto 14:20, 16 Mar 2010  
rudeczka




Do陰czy: 10 Mar 2010
Posty: 638
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


Nic doda nic uj望.... wielki sukces Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 14:33, 16 Mar 2010  
Grey Owl
Go嗆








Jestem pod wielkim wrazeniem... takze Waszej wspanialej, empatycznej wspolpracy...
Tak na goraco, na juz...
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 14:37, 16 Mar 2010  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


az chce sie powiedziec, ze

Figa to takie FigoFago


ok wylazic zza tych namiotow, juz polazl


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 14:40, 16 Mar 2010  
rudeczka




Do陰czy: 10 Mar 2010
Posty: 638
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


Oj jak chcia豉bym tak jak Wy....... nie wiem jak to wyrazi s這wami, ale te kilka dni bytno軼i na tym formum uzdrowi造 mnie wielce, moj dusze i moje znerwicowane cia這 chyba te.... ju mnie tak nie dusi.....

kurcze.... dzi瘯i......


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 15:06, 16 Mar 2010  
Figa




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 889
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


zamgla napisa:
Figa to takie FigoFago


Ty sie Mgie豉 ja郾iej wyra瘸j, bo ja teraz nie wiem, czy obrasta w pi鏎ka czy Ci bi Wink


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 15:25, 16 Mar 2010  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Figa napisa:
zamgla napisa:
Figa to takie FigoFago


Ty sie Mgie豉 ja郾iej wyra瘸j, bo ja teraz nie wiem, czy obrasta w pi鏎ka czy Ci bi Wink



w piorka to nie - bo jak sie spocisz to bardzo smierdzi
bic? - hehehe no mozemy, mozemy ja swoje a Ty swoje Ego, zeby nie przeroslo, najlepiej to kopavc sie po tylku i patrzec czy rowno puchnie, a pozniej utulic....


pozdrawiam i przybijam piatke
za_mgla


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 15:34, 16 Mar 2010  
Figa




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 889
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


zamgla napisa:
w piorka to nie - bo jak sie spocisz to bardzo smierdzi


hahahah Ty mi tak nie pisz, bo mnie z pracy wylej! Tak wybuch豉m 鄉iechem, 瞠 trudno mi sie z tego by這 wyt逝maczy, a herbat monitor oplu豉m... szef nie b璠zie zadowolony Wink


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 19:37, 16 Mar 2010  
Sara




Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 997
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 8 razy

P貫: Kobieta


Figa, mnie juz kiedy - przy innym Twoim 'kontakcie' - 'szcz瘯a opad豉 ' ze zdumienia i zachwytu...wi璚 mo瞠 jeszcze raz powt鏎z : jeszcze wi瘯sze WOOOW Smile

Ciesz sie ogromnie, ze przyby豉 nastepna osoba do odzyska Smile

< przytul mocno >


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sara dnia Wto 21:23, 16 Mar 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 20:00, 16 Mar 2010  
Ima




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 368
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


Figa, tym kontaktem to nowicjat ju si u Ciebie sko鎍zy Smile teraz tylko dobrze wyczy嗆 skrzynk pw bo zacznie si robi kolejka Smile . Mocno Ci gratuluj Smile .


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 20:01, 16 Mar 2010  
Figa




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 889
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


Mnie jak opada豉 to dot康 jej podnie嗆 nie mog i teraz troch g逝pio wygl康am Wink
Wielkie dzi瘯i


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Figa dnia Wto 20:01, 16 Mar 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 20:28, 16 Mar 2010  
Ewa Fortuna




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 1583
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy

P貫: Kobieta


Kurcze dopiero teraz ten opis zobaczylam!!!! Shocked Shocked Shocked
No ja piernicze,jeste WIELKA!! Laughing
I TO JEST OSTATNIE CHWALENIE,BIER TA SIE DO ROBOTY haha"
Zaraz podam numer konta bankowego i wp豉cisz mi za nauk.
Jak nauka by豉 by moim 廝鏚貫m utrzymania,to przy takich uczniach jak ty,to ja bym z torbami posz豉 haha Laughing Po trzech zdaniach z moim wyjasnieniem,Ty juz takie rzeczy robisz Shocked Laughing


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ewa Fortuna dnia Wto 20:29, 16 Mar 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 21:36, 16 Mar 2010  
Figa




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 889
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


Hehehe Twoje trzy zdania z wyja郾ieniami, do tego doprowadzanie mnie do pionu przez Im i Jolk, przesy豉ne przez nich 獞iczenia, rady, a nawet oddychanie przez Skypa, do tego podpowiedzi To_masz_tu (kurcze, jak to si pisa這?) i Sary, no i 獞iczenia z Megraf - ja pierdziele! W 篡ciu si nie wybul! Wielkie dzi瘯i WSZYSTKIM Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 22:01, 16 Mar 2010  
Ewa Fortuna




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 1583
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy

P貫: Kobieta


No to nas jest troszeczke Laughing Faktycznie sie nie wyp豉cisz Wink


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 21:09, 17 Mar 2010  
zabka234




Do陰czy: 03 Mar 2010
Posty: 18
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


cze嗆 dziewczyny,
a ja mam takie pytanie dlaczego niekt鏎e kontakty sa takie pe軟e szczeg馧闚 wida domy, pokoje co daje takie poczucie ze to byl w豉郾ie kontakt z ta osoba. A pozosta貫 takie ma這 szczeg馧owe? od czego to zale篡?

Pozdrawiam:)


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 21:46, 17 Mar 2010  
Figa




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 889
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


Hmmm ciekawe pytanie. Ja niestety nie potrafi Ci odpowiedzie. Tak widzia豉m lub czu豉m i tak opisa豉m, a czy skontaktowa豉m si z odpowiednia osob to mo瞠 tylko zweryfikowa osoba, kt鏎a o kontakt prosi豉. Mo瞠 to zale篡 od do鈍iadczenia? Wiesz, im wi璚ej w tym siedzisz tym wi璚ej dostrzegasz? Pozdrawiam Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Nawi您ywanie kontakt闚 z Duszami / Odzyskania / Kontakt ze zmar造mi -> kontakt z ukochanym Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 10  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast瘼ny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin