Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Gdybanie :); systemy filozoficzne. -> Transerfing Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post  - Wys豉ny: Pon 20:45, 08 Lut 2010  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


hymmm...ja czuj te wnioski i og鏊nie wiem poniek康 co si dowiem... i po prostu ciesz siSmile [jako ju mnie tam pod陰cza i poprostu mam dost瘼 do nich, wiem 瞠 b璠 mia Smile ].. dla mnie ciekaw niewiadom jest to czy w 2012 roku jak si ju poprzestawia czy dojdziemy masowo do 鈍iadomo軼i w kt鏎ej ci庵le b璠ziemy tu i teraz i zanikn ju te przeciwne wiatry kt鏎e teraz co jaki czas robi nam jeb jeb to z lewej to z prawej...co czuj 瞠 tak b璠zie...i tym bardziej bawi mnie to wszystko... bo jest naprawd super Smile


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T璚zowy Rigpa dnia Pon 20:46, 08 Lut 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 22:32, 08 Lut 2010  
Adam




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 819
Przeczyta: 0 temat闚

Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna


szaryprorok napisa:
hymmm...ja czuj te wnioski i og鏊nie wiem poniek康 co si dowiem... i po prostu ciesz siSmile [jako ju mnie tam pod陰cza i po prostu mam dost瘼 do nich, wiem 瞠 b璠 mia Smile ].. dla mnie ciekaw niewiadom jest to czy w 2012 roku jak si ju poprzestawia czy dojdziemy masowo do 鈍iadomo軼i w kt鏎ej ci庵le b璠ziemy tu i teraz i zanikn ju te przeciwne wiatry kt鏎e teraz co jaki czas robi nam jeb jeb to z lewej to z prawej...co czuj 瞠 tak b璠zie...i tym bardziej bawi mnie to wszystko... bo jest naprawd super Smile


Carpe diem, nie czekaj przysz這軼i, teraz zaspokajaj ciekawo嗆 鈍iata i ludzi, cokolwiek ma przyj嗆 i tak nast徙i, a mo瞠 to co robisz przygotuje Ci do tego.
Pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 22:35, 08 Lut 2010  
T璚zowy Rigpa




Do陰czy: 08 Sty 2010
Posty: 147
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Sk康: Wroc豉w
P貫: M篹czyzna


amen Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 12:03, 29 Lis 2012  
Go嗆









Chcia貫m odnowi temat, gdy pojawi si najnowszy wywiad:

" „Transerfing rzeczywisto軼i” to kultowa seria ksi捫ek Vadima Zelanda, kt鏎a znalaz豉 si w pierwszej dziesi徠ce bestseller闚 w Rosji, opublikowanej w 2007 r. Ka盥a kolejna cz窷 to „stopie” wtajemniczaj帷y czytelnik闚 w zaskakuj帷e spojrzenie na 鈍iat. Pierwsze trzy cz窷ci serii nosz intryguj帷e tytu造: tom I – „Przestrze wariant闚”, tom II – „Szelest porannych gwiazd”, tom III – „Naprz鏚 w przesz這嗆”. Transerfing ju doczeka si t逝macze na wiele j瞛yk闚 (jest dost瘼ny m.in. po niemiecku, angielsku, bu貪arsku, w這sku, s這wacku, czesku, litewsku i japo雟ku, a wkr鏒ce b璠zie dost瘼ny po chi雟ku, chorwacku i s這we雟ku). W samej Rosji sprzedano prawie 2 miliony egzemplarzy Transerfingu, a wydania w ka盥ym kolejnym j瞛yku r闚nie okazuj si bestsellerami. Transerfing to jednocze郾ie nazwa teorii i technik przedstawionych w serii Vadima Zelanda. Otwieraj one zaczarowane drzwi do 鈍iata, w kt鏎ym czeka Ci zderzenie z bardzo dziwnymi i niecodziennymi rzeczami. Autor odkrywa przed czytelnikami fascynuj帷e prawa rz康z帷e wszech鈍iatem. Dzi瘯i ich poznaniu, po przyswojeniu sobie wskaz闚ek zawartych w ksi捫kach, mo磧iwe staje si kierowanie rzeczywisto軼i. I celu si tu nie osi庵a, dokonuj帷 nadludzkich wysi趾闚 – cel urzeczywistnia si przewa積ie sam. Ostatnio tematyk omawian w ksi捫ce zacz皻o na Wschodzie nazywa „psychologi kwantow”. Czas poka瞠, czy ta nazwa si przyjmie. Otaczaj帷y transerfera 鈍iat „nagina si”, „k豉niaj帷 si” mu i dopasowuj帷 do jego oczekiwa. Wszystko zmienia si dos這wnie na jego oczach. Otwieraj si zamkni皻e drzwi, pojawiaj si ukryte niegdy mo磧iwo軼i, 篡cie zmienia si na lepsze, ko鎍z si problemy finansowe, pojawia si mi這嗆 篡cia, problemy rozwi您uj si same... Doznasz nieopisanych uczu, kiedy odkryjesz w sobie zdolno軼i, kt鏎ych istnienia nawet nie podejrzewa貫. Jest to podobne do wra瞠nia swobodnego spadania – to, co niewiarygodne w tak osza豉miaj帷o zuchwa造 spos鏏 zamienia si w rzeczywisto嗆, 瞠 wprost zapiera dech w piersiach. Transerfing uczy, co i jak robi, by tak w豉郾ie si dzia這. Ostrzega, jak uciec przed wp造wem dzia豉j帷ych w tym 鈍iecie si, kt鏎e chcia造by nas zniewoli. Pokazuje, jak wybiera dla siebie ze 鈍iata to, co najlepsze – najlepszy dla nas wariant z przestrzeni wariant闚. Wyja郾ia te, jak robi to tak, by 鈍iat zaakceptowa nasz wyb鏎, nie sprzeciwia si nam i nie k豉d „k堯d pod nogi”. Transerfing to spos鏏 na wybieranie swojego losu literalnie – tak jak wybiera si towar w supermarkecie. 疾by uchyli r帳ka tajemnicy i polskiego czytelnika r闚nie zapozna z t odkrywcz filozofi, robi帷 osza豉miaj帷 karier nie tylko w Rosji, ale r闚nie na Zachodzie, przedstawi dzisiaj pokr鏒ce zasady tej nauki. A s one nast瘼uj帷e:
Kieruj 篡ciem
Swobodnie i lekko
Graj w gr
W kt鏎ej wszystko jest mo磧iwe.
A teraz po kolei…
1. Kieruj 篡ciem
Aby kierowa “w豉sn rzeczywisto軼i” oraz 篡 wg w豉snych pragnie nale篡 “obudzi si”. Tylko ten, kto nie 酥i rzeczywi軼ie jest w stanie kierowa realnym 篡ciem, wybieraj帷 warianty rozwoju zdarze w przestrzeni wariant闚. Wiedz帷 w kt鏎ym punkcie dok豉dnie si znajdujemy nie jest trudno przeci庵n望 lini prosto do celu. Wiele rzeczy w 篡ciu, kt鏎y cz這wiek wybiera w rzeczywisto軼i nie ma 瘸dnego odniesienia do jego w豉snych prawdziwych 篡cze, czy marze. 砰jemy w 鈍iecie ogromnej ilo軼i informacji (przyk豉dem chocia瘺y Internet). W tej sytuacji ci篹ko odr騜ni w豉sny cel, od celi, nawi您anych nam zewn徠rz, ale oczywi軼ie jest to mo磧iwe. Naszym zadaniem, jest wykorzystanie szans, kt鏎e daje nam obcene 篡cie w 100%.
2. Swobodnie i lekko
Osoba, kt鏎a posiada woln energi jest w stanie wybiera sobie takie 篡cie, kt鏎e mu odpowiada. Je瞠li mamy brak energii musimy zgadza si z wyborem wariant闚, aktualnie nam dost瘼nych. Im wi璚ej posiadamy energii, tym mamy wi璚ej wynik闚, a proces osi庵ni璚ia celu l瞠jszy. W sytuacji niepewno軼i i ci郾ienia, bardziej pewnie post瘼uje ten, kto posiada zapas wolnej energii. W Chinach ta energia nazywa豉 si “chi”. Inni nazw t energi, energi psychiczn. Maj帷 wystarczaj帷o du穎 energii mo瞠my swobodnie przej嗆 z jednej linii 篡cia na inn oraz wybiera z mnogo軼i wariant闚 rozwoju zdarze.
3. Graj w gr
砰cie jest gr. Gdy byli鄉y dzie熤i, cami wybierali鄉y gry w kt鏎e chcieli鄉y gra. Obecnie gramy w gry, regu造 do kt鏎ych wymy郵one zosta造 nie przez nas. Powinni鄉y na nowo zacz望 gra w gry, aby osi庵n望 po膨dane dla nas wyniki. Powinni鄉y traktowa nasze dzia豉nia jako gr, aby za bardzo nie nadawa zbyt du瞠go znaczenia naszym dzia豉niom, co pomo瞠 zwi瘯szy ich efektywno嗆.
4. W kt鏎ej wszystko jest mo磧iwe
W przestrzeni wariant闚 jest ka盥a mo磧iwo嗆 rozwoju zdarze. Nale篡 鈍iadomie uda si w 鈍iat, gdzie nasze mo磧iwo軼i s ograniczone jedynie naszym umys貫m i ch璚iami. Osoba, kt鏎a uto窺amia siebie z jak捷 rol w jakim stopniu traci swoj wolno嗆. Je瞠li postrzegamy siebie jako autora w豉snego 篡cia mo瞠my u篡 r騜nych energii, aby wybra takie zycie, kt鏎e nie jest dost瘼ne dla zwyk貫j osoby. Nie jest trudne zosta autorem w豉snego 篡cia, wystarczy nauczy si 篡 “tu i teraz”.


Pa雟kie ostatnie ksi捫ki wywo豉造 fal krytyki ze strony czytelnik闚. Dlaczego?

Vadim Zeland: - Wiesz, jest kategoria czytelnik闚, kt鏎zy skacz po powierzchni nie wnikaj帷 w sedno rzeczy i bez przerwy czekaj, a kto poka瞠 im co takiego, przez co oni w ol郾ieniu wprost zakrzykn z zachwytu. Okre郵am ich mianem «Pinokio». My郵, 瞠 wystarczy przekr璚i jaki czarodziejski kluczyk, a otworzy si przed nimi Sekret. W rzeczywisto軼i nie ma 瘸dnego Sekretu. Ca造 sekret polega na tym, 瞠 kluczyk nigdzie nie jest ukryty le篡 w dos這wnym sensie na powierzchni, i napisano o tym ju mn鏀two ksi捫ek. Lecz Pinokio go nie widzi, poniewa jego percepcja mie軼i si w innej skali wibracji. Skacz帷 od jednej ksi捫ki do drugiej, tylko na moment zatrzymuje si i zakrzykuje: «Aha! Gdzie ju to s造sza貫m. To nic nowego» - i biegnie dalej.
W rzeczywisto軼i ka盥a ksi捫ka odkrywa jakie nowe aspekty Wiedzy, a Transerfing w szczeg鏊no軼i. O ile wiem, w ezoteryce jeszcze nikt nie rozwa瘸 zagadnienia percepcji otaczaj帷ej nas rzeczywisto軼i z tak zaskakuj帷ego punktu widzenia. Wcze郾iej, w celu przesuni璚ia punktu zbornego (umiej皻no嗆 pos逝giwania si zmys豉mi, na kt鏎e wcze郾iej nie zwraca這 si uwagi, postawa z jak si to robi i przesuni璚ie miejsca 鈍iadomej percepcji charakterystyczne dla wszystkich tradycji szama雟kich oraz mistycznych – przyp. red.) magowie uciekali si do substancji psychoaktywnych. Tu za przeciwnie, proponuje si ostateczne otrze德ienie. Cel ten osi庵a si tak prostym i naturalnym sposobem, 瞠 wydaje si i w 瘸dnym razie nie mo瞠 on by owym kluczykiem. Pinokio uwa瘸, 瞠 Sekret po to jest sekretem aby by zagadkowym, jak jakie pozaziemskie odkrycie. Tymczasem podtyka mu si pod nos tak nieprzyjemn i jednocze郾ie zwyk陰 rzeczywisto嗆, w kt鏎ej faktycznie okazuje si on pacjentem szpitala psychiatrycznego naszpikowanym 鈔odkami psychoaktywnymi czyni帷ymi z niego warzywo, przez co nie mo瞠 odnale潭 swego kluczyka. Dlatego te z這軼i si."

[link widoczny dla zalogowanych]
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pi 16:29, 30 Lis 2012  
Adam




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 819
Przeczyta: 0 temat闚

Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna


Ma豉 korekta wydano ju VIII tom闚, w tym VI praktycznych i dwa marketingowe, czyli wybrane wypowiedzi z forum rosyjskiego powi您ane tematycznie z tezami zawartymi w VI-ciu pierwszych tomach wyd. polskiego. Gdy si je czyta, to stanowi doskona造 materia teoretyczny, bardzo sprytnie, skompilowany z wielu innych 廝鏚e. Jednak tylko opisuj teoretycznie przemian, przy pomocy nowej terminologi (np. dualne zwierciad這, pola energo-informacyjne, wahad豉, itd.), charakterystyczne jest unikanie konkretnych zrozumia造ch wyja郾ie danej "techniki" jak okre郵a to Zeland, np. pr鏏uj帷 opisa czym jest i jak dzia豉 zamiar, zapl徠uje si w dualizmie "musisz chcie, i jednocze郾ie zrezygnowa" to, jakby komu zalecano k徙iel jednocze郾ie pod wrz帷ym i lodowatym, prysznicem. Wyja郾ia wszystko przy pomocy pseudo-naukowo軼i "fizyki kwantowej" co w rezultacie daje kolejne zamieszanie bo wg. tego natura zjawisk staje si ju nie dualna, ale wielopostaciowa. czego zwyk造 zjadacz chleba, nie zdzier篡, bo ju na pocz徠ku g逝pieje. Ja gdy czytam to ju enty raz, nadal mia豚ym m皻ne poj璚ie o co, w tym chodzi gdyby nie inne 廝鏚這 dzie這 Wereszczagina DEIR (kompletny eksternistyczny kurs (V stopni) doskonalenia i rozwoju i integracji: cia豉, ducha i umys逝, tak瞠 w VIII tomach)
Zdecydowanie praktyczne, kt鏎e wyja郾ia 這patologicznie terminologi, i prowadzi krok po kroku do, kolejnych osi庵ni耩 na, konkretnych przyk豉dach tego wszystkiego co, opisuje teoretycznie (w podobnej terminologii) Zeland.
Co ciekawe u Wereszczagina czytelnik znajdzie praktyczne rozwi您ania i obietnic skuteczno軼i np., jak sterowa zamiarem "musisz chcie, i jednocze郾ie zrezygnowa" i zbudowa w豉sn woln egzystencj. Jestem na pocz徠ku drogi (sam na sam z podr璚znikiem, i ograniczonym czasem co totalnie wyd逝瘸 nauk, wi璚 nie pochwal si niczym rewelacyjnym, ale, gdy kto mo瞠 po鈍ieci regularnie czas, to osi庵nie kolejne szczeble znacznie szybciej, z pewno軼i warto zwa篡wszy 瞠, niekt鏎e podstawowe elementy sam przetestowa貫m, dzia豉j bez zarzutu.
I jeszcze jedna uwaga, Zeland i Wereszczagin doskonale si uzupe軟iaj. Czego nie ma u jednego znajdziesz u drugiego. Jedyny problem to r騜nice okresle tego samego zjawiska ale, samemu mo積a doj嗆 o co chodzi, i wtedy mo積a zacz望 sprawdza co i jak, i czy w og鏊e dzia豉.


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adam dnia Wto 8:46, 04 Gru 2012, w ca這軼i zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pi 16:47, 30 Lis 2012  
Grey Owl
Go嗆








Tak Adamie (witaj Smile ) , ka盥y ma szans znale潭 takie sformu這wania, kt鏎e bardziej do niego przemawiaj - ale jak ju si troch wg喚bimy w temat, to widzimy, 瞠 chodzi o to samo.

W豉郾ie dzi w temacie Piji da豉m linka do trzeciego uj璚ia tego samego przez trzeciego autora Smile :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_ef1MhxLR3A#!
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 7:51, 03 Gru 2012  
Go嗆









Streszczenie VI tomu, kt鏎ego dokon豉 moja dobra znajoma:

"STPRAWCA RZCZYWISTO列I - NOTATKI
Oto o堯wek le篡 na stole. Si陰 zamiaru ( wewn皻rznego) wyobra瘸sz sobie, 瞠 zaczyna si on
porusza. Tw鎩 zamiar skanuje sektory przestrzeni, w kt鏎ych o堯wek zajmuje wszystkie kolejne
po這瞠nia.
Je瞠li emisja my郵i posiada wystarczaj帷 si喚, o堯wek stopniowo zmaterializuje si w nowych
punktach rzeczywistej przestrzeni. Przy tym przemieszcza si poszczeg鏊n „warstw
o堯wka", podczas gdy pozosta貫 warstwy, w tym warstwa obserwatora,pozostaj nieruchome.
Porusza si nie sam obiekt,a jego urzeczywistnienie w przestrzeni wariant闚.
Na tej samej zasadzie opiera si ruch tak zwanych niezidentyfikowanych obiekt闚 lataj帷ych, dla
kt鏎ych prawa fizyki (szczeg鏊nie inercja), wydawa這by si, nie istniej. Nic dziwnego, je瞠li nic Ci
nie wychodzi z telekinez. Prawie u wszystkich ludzi podobne zdolno軼i s bardzo s豉bo
rozwini皻e. I rzecz nawet nie w tym, 瞠 masz s豉b energetyk, a w tym, 瞠 bardzo trudno
uwierzy w tak mo磧iwo嗆 i - co za tym idzie – wywo豉 u siebie czysty zewn皻rzny zamiar.
Ludzie, u kt鏎ych co si udaje w dziedzinie telekinezy, nie przemieszczaj przedmiot闚.
Dysponuj oni unikaln zdolno軼i ukierunkowywania swej energii przy pomocy zamiaru na
przemieszczenie materialnego urzeczywistnienia tych przedmiot闚 w przestrzeni
wariant闚. Energia my郵i cz這wieka w okre郵onych warunkach mo瞠 zmaterializowa jaki
sektor przestrzeni wariant闚.
B喚dy
Pierwszy b陰d - rezygnacja ze swojego celu z powodu tego, 瞠 by trudny do osi庵ni璚ia. Je瞠li
wci捫 b璠ziesz my郵e o celu, jakby by on ju osi庵ni皻y, zewn皻rzny zamiar - ta niepoj皻a si豉
- w swoim czasie otworzy w豉軼iwe drzwi - mo磧iwo軼i. Zadaniem umys逝 jest ukierunkowanie
biegu my郵i we w豉軼iw stron i tym samym uruchomienie mechanizmu zewn皻rznego zamiaru.
Drugi b陰d – niepok鎩 w zwi您ku z brakiem rezultatu, pragnienie. Oczywi軼ie im bardziej si
niepokoisz, tym wolniej zbli瘸sz si do celu, je瞠li w og鏊e si zbli瘸sz. Roztoczenie kontroli
nad biegiem my郵i - oto na czym powinna polega praca umys逝. Umys my郵i nie o celu lecz o
srodkach do jego osiagniecia. Bowiem istnieje pragnienie, kt鏎e przerasta w zamiar
dzia豉nia, ale istnieje te po膨danie. To drugie stanowi przede wszystkim l瘯 przed
niepowodzeniem - bardzo pragn i jednocze郾ie boj si, 瞠 nic z tego nie wyjdzie.
Trzeci b陰d - miotanie si od jednego celu do drugiego. Najtrudniejsza jest umiej皻no嗆 czekania
z zachowaniem przy tym spokoju pana sytuacji. Trzeba wytrzyma pr鏏 czasu, w kt鏎ym nic
si nie dzieje. Odbicie w zwierciadle przestrzeni wariant闚 jeszcze nie zd捫y這 si ukszta速owa,
a cz這wiek ju zmienia sw鎩 slajd. W rezultacie uzyskujemy rozmyt plam.
Czwarty b陰d - negatywny slajd. Jaki obraz mo瞠 zosta ukszta速owany przez slajd zawieraj帷y
opinie o sobie jako o niegodnym i nie do嗆 przygotowanym? Powinno si pozowa przed
zwierciad貫m tak, jakby sukces by zapewniony, a wtedy i odbicie b璠zie odpowiednie.
Chodzi o to, 瞠 przestrze wariant闚 to swego rodzaju paradoksalna restauracja. Nie nale篡 w
niej po prostu siedzie i czeka na to kiedy kelner dostarczy obiad na tacy.
Trzeba zachowywa si tak, jakby zam闚ienie zosta這 ju zrealizowane. Dos這wnie udawa i
wygl康a, jakby mia ju wszystko na stole.
Tajemnica tej nadzwyczajnej restauracji polega na tym, 瞠 kelner obserwuje Ci zza kontuaru i
przyniesie potraw dopiero wtedy, kiedy zobaczy, 瞠 ju zmiatasz z talerza sw鎩 obiad. Zrozum -
w豉郾ie na tym polega sztuczka!
Pi徠y b陰d - poruszanie si pod pr康 nurtu wariant闚. B陰d ten jest oczywisty i zauwa瘸lny.
Kiedy powstaje kwestia wyboru, nale篡 odda pierwsze雟two w豉郾ie temu wariantowi, kt鏎y
jest naj豉twiejszy.
Zasada koordynacji. Niezale積ie od tego, co by si dzia這,wszystko prowadzi do celu i dzieje si
w豉郾ie tak, jak nale篡. Przy takim stosunku do sprawy linia 篡cia zawsze b璠zie skr璚a
na korzystne odga喚zienie. Koordynacja wytycza najkr鏒szy i optymalny kurs do celu.
Sz鏀ty b陰d - kontrola umys逝 roztoczona nad scenariuszem. Najwi璚ej g逝pot umys pope軟ia
wskutek odrzucania zdarze nie pasuj帷ych do jego scenariusza. Taki w豉郾ie jest
umys - chce mie wszystko pod kontrol. Nie trzeba z tym walczy. Po prostu kontrola umys逝
powinna by przekierowana na przestrzeganie zasady koordynacji i 鈍iadome pod捫anie
z nurtem wariant闚.
Si鏚my b陰d - umys nie chce ws逝cha si w g這s duszy.
Po zastanowieniu wida, 瞠 wszystkie b喚dy s w istocie konsekwencj tego jednego. Umys bez
duszy, podobnie jak dusza bez umys逝, jest niczym. Wsp鏊nie za dysponuj bezgranicznymi
mo磧iwo軼iami. To, czego tak brakuje ludziom i co jest na wag z這ta, a jednocze郾ie bezcenne to
jedno嗆 duszy i umys逝. Z tej jedno軼i rodzi si wszystko, co przyj皻o zalicza do arcydzie w
jakiejkolwiek sferze dzia豉lno軼i cz這wieka.
W przestrzeni wariant闚 jest wszystko i ka盥y cz這wiek mo瞠 mie mn鏀two swoich
cel闚. Nale篡 tylko wybra w豉郾ie sw鎩.
Nie my郵, 瞠 zami這wania duszy znajduj si tylko w jednej duchowej sferze. Jednak nie
zapominaj, 瞠 nie wolno kopiowa cudzego do鈍iadczenia. Ka盥y ma swoj drog.
Nie musisz wynajdowa w sobie jakich talent闚 do nauki czy sztuki. Wszystko jest o wiele
prostsze. Koniecznie trzeba tylko uwa積ie ws逝chiwa si w szelest porannych gwiazd - g這s
swojego serca. I nie wolno pozwoli umys這wi, by wywiera nacisk na dusz i j ponagla. Ona
sama si rozwinie. Wszystko, czego potrzebuje, to uwaga umys逝.
Podstawowy schemat osi庵ania celu w Transerfingu.
– Najpierw nale篡 okre郵i sw鎩 cel w stanie jedno軼i duszy i umys逝,
– nast瘼nie porusza si z nurtem wariant闚 utrzymuj帷 w my郵ach docelowy slajd,
– przestrzegaj帷 zasady koordynacji
– pomagaj帷 wios貫m wizualizacji procesu.
Wszystko to jest do tego stopnia proste, 瞠 praktycznie nie mo積a si pomyli. A jak si to
wszystko robi, zosta這 ju szczeg馧owo wy這穎ne w ksi捫kach z serii „Transerfing rzeczywisto軼i".
Tajemnica tkwi w wytrwa這軼i. Je瞠li zachowujesz sta貫 nastawienie na cel, odbicie w zwierciadle
鈍iata z czasem zacznie odpowiada temu nastawieniu. Je瞠li w徠pisz, otrzymujesz siebie
wahaj帷ego si. Niezale積ie od tego, jak b璠ziesz sta przed lustrem, odbijesz si w nim, mo瞠sz w
to nie w徠pi. Musisz tylko wybra wyraz twarzy, kt鏎y chcesz ujrze w odbiciu.
Podstawowe has這 reklamowe powinno brzmie – wszyscy nas kupuj .
Nie my郵, 瞠 swoim zamiarem mo瞠sz istotnie wp造n望 na losy innych ludzi. Masz w豉dz tylko
nad warstw swojego 鈍iata. Na otoczenie mo瞠sz wp造n望 tylko po鈔ednio, poprzez si造
r闚nowa膨ce.
Je瞠li na kole zbyt naci庵n szprychy z jednej strony, z drugiej pojawia si zniekszta販enie
Dok豉dnie tak samo wypacza si rzeczywisto嗆. Im bardziej kochasz i ub鏀twiasz co lub kogo
tym wi璚ej b璠zie powod闚 do rozczarowania. W ten spos鏏 si造 r闚nowa膨ce staraj si
przywr鏂i r闚nowag. Trzeba pozwoli sobie by sob a innym – innymi.
W tym 篡ciu ka盥y jest zobowi您any przede wszystkim troszczy si o swoj dusz a dopiero w
dalszej kolejno軼i o dusze innych. Trzeba siebie zapyta: czego tak naprawd pragn - odda
prezent innym czy te go zatrzyma ? Najwa積iejsze, by o tej kwestii nie decydowa sam umys
kt鏎y przyzwyczai si z obaw spogl康a na opini publiczn. Papierkiem lakmusowym
nieprawid這wej odpowiedzi b璠zie stan dyskomfortu duchowego.
Dusza poczuje t瘰knot i rozczarowanie, je瞠li umys pozbawi j jej ukochanej zabawki - poczujesz
to sercem. To prawda, dusza i umys po naradzie mog nawet podj望 decyzj, by po鈍i璚i swoje
篡cie ze wzgl璠u na innych. Lecz w takich wypadkach o cnocie zazwyczaj w og鏊e si nie
wspomina.
Energia zamiaru - to si豉 篡ciowa, dzi瘯i kt鏎ej u cz這wieka pojawia si ch耩, by cieszy si
篡ciem, aktywnie dzia豉, tworzy, zdobywa nowe szczyty i w ostatecznym rozrachunku
kszta速owa swoj rzeczywisto嗆.
Najwa積iejsz, je瞠li nie jedyn przyczyn niedoboru wolnej energii, jest prozaiczne
zanieczyszczenie organizmu, co dodatkowo jest 廝鏚貫m i praprzyczyn wszystkich chor鏏. Te
鄉ieci przeszkadzaj w normalnym funkcjonowaniu organizmu - przeszkadzaj w
„porozumiewaniu si" kom鏎ek, os豉biaj帷 sygna造 elektryczne, kt鏎e przekazuj sobie nawzajem.
Witarianizm od篡wianie si nie podawanym obr鏏ce cieplnej jedzeniem
W rzeczywisto軼i uzale積ienie od zwyk造ch produkt闚 篡wno軼iowych ma t sam natur, co
narkomania – przebywanie w p皻li przechwytuj帷ej. Z r闚nym powodzeniem mo積a
leczy poci庵 do deseru lub do mi瘰a. Na przyk豉d wystarczy, 瞠 cz這wiek, kt鏎y rzuci „narkotyki
kulinarne", zje na noc ciastko lub cukierka, a kolejnego ranka b璠zie mia najprawdziwszego
kaca, jak po alkoholu. Poj璚ie „smacznie" nie jest niczym innym, jak oddaniem okre郵onemu
wahad逝. Najwa積iejsze to obudzi si we 郾ie i uwolni z p皻li przechwytuj帷ej wahade.
Przej軼ie na naturalne od篡wianie to najprostsza droga do wolno軼i.
Rezygnowa trzeba te w stanie jedno軼i duszy i umys逝 - i to jest bardzo wa積e! Nie wolno
siebie zmusza. Zdo豉sz przej嗆 na naturalne 篡wienie lekko i z przyjemno軼i, je瞠li b璠ziesz
robi to etapami, dzia豉j帷 z przekonania, a nie z konieczno軼i. W闚czas pojawi si zdrowie
i spok鎩.
Korzystaj帷 z produkt闚 cywilizacji, cz這wiek zapracowuje na choroby i wpada w uzale積ie
nie od kolejnego wahad豉 - medycyny. A celem medycyny w og鏊e z wyj徠kiem kilku spe
cjalno軼i, takich jak chirurgia, nie jest wyleczenie pacjent闚, a sam proces leczenia. Je瞠li wolisz
leczenie od zdrowego stylu 篡cia, to b璠 Ci leczy do grobowej deski, nie usuwaj帷 przyczyny
chor鏏. B璠ziesz wiecznie b陰ka si po klinikach w poszukiwaniu coraz nowszych metod
uzdrowienia i nigdy si to nie sko鎍zy, poniewa zosta貫 w陰czony do zamkni皻ego obiegu. Pod
tym wzgl璠em wszystkie wahad豉 s ze sob powi您ane - ochrona zdrowia, terapia odruchowa,
przemys, reklama, kt鏎e z kolei opieraj si na wielu innych.
Paj璚zyna wahade rozros豉 si si do tego stopnia, 瞠 przekszta販i豉 si w ogromny system
hierarchiczny, w kt鏎ym cz這wiek wci庵any jest w ca造 szereg proces闚 i staje si male鎥im
szczeg馧em potwornego mechanizmu. Nale篡 zaznaczy, 瞠 wahad豉, nie posiadaj帷 鈍iadomo軼i
nie dzia豉j w spos鏏 zamierzony. Ich sie rozwija si sama jak system synergiczny.
Wyobra sobie, 瞠 Tw鎩 ogr鏚 opl徠a造 swoimi lianami ro郵iny-paso篡ty. One niczego nie
zamierzaj i nie d捫 do 瘸dnych cel闚, a zwyczajnie si rozrastaj. Podobnie i wahad豉.
Wszyscy przywykli鄉y do stylu 篡cia w paj璚zynie wahade.
Wszystko dzieje si samo przez si – struktura sama si organizuje. Rzecz w tym, 瞠 struktura
energoinformacyjna zmusza cz這wieka, by ten pragn掖 w豉郾ie tego, co jest korzystne dla niej. Je郵i
chcesz sta si marionetk, musisz odr騜nia zwyk貫 wiadomo嗆 b璠帷e bezstronnymi faktami,
od celowej interpretacji kt鏎 pr鏏uje Ci si narzuci w okre郵onym celu.
Wszystko, co tu si dzieje, to nie wojna idei i zasad, a konflikt dw鏂h struktur. Ka盥a ideologia –
religijna lub polityczna - to tylko dekoracja. Ani jednego ani drugiego wahad豉 nie obchodz
jakie tam normy moralne i etyczne. Nie walcz ludzie, lecz struktury, kt鏎e ich zniewoli造.
Cz這wiek to tylko narz璠zie wojny. Fanatyczni terrory軼i nie zdaj sobie sprawy z tego, 瞠 ich
鈍iadomo嗆 nie nale篡 ju do nich. S przyk豉dem materia逝, w kt鏎y przeistacza si
cz這wiek, gdy staje si elementem matrycy.
Ofiary i obserwatorzy r闚nie nie zdaj sobie sprawy z tego, 瞠 tak czy inaczej s
wykorzystywani. Zatem nie nale篡 mie z逝dze, 瞠 zwyci瘰two zdrowego rozs康ku i humanizmu
jest nieuchronne.
Je郵i je郵i jeste 鈍iadkiem ra膨cej niesprawiedliwo軼i lub pe軟ego absurdu, nie oburzaj si i nie
pytaj dlaczego. Lepiej zadaj sobie pytanie, jaki p r o c e s m a tu miejsce: proces
wyniszczenia czy stabilizacji.
Rzeczywisto嗆 posiada dwie strony fizyczn i metafizyczn. Na poziomie fizycznym
obserwujemy wojn struktur. Na metafizycznym jest to walka wahade.
Sens polega na tym, 瞠 bitwa nie zako鎍zy si, dop鏦i i hierarchia wahade nie zamknie si na
szczycie jednej piramidy. Kiedy to si stanie, 鈍iat przekszta販i si w matryc (matrix).
Pozostaje si jedynie domy郵a, jak to b璠zie wygl康a.
Idea powszechnej zgody, pokoju i pomy郵no軼i - to utopia,co potwierdzi豉 ju historia
- najobiektywniejszy s璠zia...
Nie da si zbudowa osobistego szcz窷cia, zajmuj帷 si budow szcz窷cia powszechnego.
Powszechne szcz窷cie to czysta abstrakcja. Szcz窷cie mo瞠 by tylko indywidualne.
Do tego zagadnienia nale篡 podej嗆 z ca趾iem innej strony, je郵i ka盥y zajmie si swoj osobist
pomy郵no軼i, pomy郵no嗆 stanie si w闚czas powszechna. W przeciwnym razie ka盥a dzia豉lno嗆
b璠zie sprowadza豉 si wy陰cznie do jednego - do umacniania struktury.
Dlatego nale篡 zdawa sobie spraw: dzia豉m w strukturze dla siebie albo dzia豉m na rzecz
struktury.
Sam system, a tak瞠 jego produkty mo積a i nale篡 wykorzystywa do swoich cel闚, tylko
trzeba robi to w spos鏏 鈍iadomy. W豉郾ie po to warto si przebudzi.
Wszelka informacja pochodz帷a od struktury - zar闚no pozytywna, jak i negatywna - nie
powstaje ot tak sobie, lecz w okre郵onym celu i to niezale積ie od tego, jak bardzo „wolne" jest jej
廝鏚這.
Absolutnie wolnych i niezale積ych 廝鏚e informacji nie ma z zasady, poniewa wszystkie one
s poszczeg鏊nymi ogniwami tego samego systemu - hierarchii wahade. A cel wahad豉 polega na
tym, by swoj lub stoj帷 wy瞠j struktur ustabilizowa a obc -zburzy. A zatem, by nie ulec
ubezw豉snowolniaj帷emu wp造wowi wahad豉, nale篡 zachowywa 鈍iadomo嗆 i oddziela fakty
od interpretacji.
W przeciwnym razie bowiem mo積a obudzi si w kom鏎ce matrycy (matrixa') albo wcale nigdy
si nie obudzi.
砰cie bez wahade jest niemo磧iwe, a dok豉dniej - nie da si ich zniszczy ani unikn望.
Rzecz w tym, aby wykorzysta wahad豉 do swoich cel闚, a nie by ich marionetk.
Przesta szuka prawdy w cudzych 廝鏚豉ch, zajrzyj w swoje wn皻rze i tam znajdziesz odpowiedzi
na wszystkie pytania. „Zajrze w g陰b siebie" - to nie abstrakcja. Po prostu zadaj sobie pytanie i
odwa si sam na nie odpowiedzie. Nie nale篡 poszukiwa prawdy absolutnej w poszczeg鏊nych
przejawach wielop豉szczyznowej rzeczywisto軼i.
Trzeba jedynie pogodzi si z faktem, 瞠 rzeczywisto嗆 posiada dwie postaci: fizyczn,
namacaln, i metafizyczn, le膨c poza mo磧iwo軼iami percepcji, jednak nie mniej
obiektywn.
Oficjalna nauka woli mie do czynienia z pierwsz postaci, a ezoteryka- z drug. I tego
w豉郾ie dotyczy ca造 ten sp鏎. A spiera si, w istocie, nie ma o co - zwyczajnie nale篡 uzna
dualizm naszego 鈍iata.
安iat - to dualne zwierciad這, z kt鏎ego jednej strony znajduje si wszech鈍iat
materialny, a z drugiej rozpo軼iera si niesko鎍zono嗆 przestrzeni wariant闚.
Energia my郵i w okre郵onych warunkach mo瞠 zmaterializowa ten lub inny sektor przestrzeni
wariant闚. Cz這wiekowi dano umiej皻no嗆 kszta速owania warstwy w豉snego 鈍iata - w豉snej
odr瑿nej rzeczywisto軼i. W tym w豉郾ie sensie jest on bogiem. Pod jednym wszak
warunkiem: w豉dca musi si璕n望 po dane jemu prawo rz康zenia.
Je郵i cz這wiek uwa瘸 瞠 jest zdolny do zarz康zania rzeczywisto軼i, b璠zie si mu ona
podporz康kowywa. A je郵i nie, to rzeczywisto嗆 b璠zie zarz康za cz這wiekiem. On zawsze
otrzymuje to, co wybiera. Przecie jest bogiem.
Niewa積e, czy wahad這 przeszkadza czy nie. Wszystko, czego potrzebujesz, to aby wahad這
uczyni這 Ci swoim faworytem. W tym celu musisz, nie wykraczaj帷 poza ramy tego wahad豉,
mie czelno嗆 stwarzania w豉snych, nowych zasad. Innymi s這wy - dzia豉j 鄉ielej, nie b鎩 si
burzy skostnia造ch stereotyp闚, b康 niezale積y - odwa si mie w豉sne prawo.
„Nieraz jestem dobra, bardzo dobra, ale nieraz jestem z豉, z豉 dok豉dnie na tyle, na
ile tego chc. Wolno嗆 to si豉. 砰cie na wolno軼i i bez ogranicze to dar”.
Pos逝 si sw wol Sprawcy i zmie to co z貫 w dobre: wszystko u mnie w porz康ku, wszystko
przebiega jak nale篡, poniewa ja tak zdecydowa豉m. Jest to zasada koordynacji i zarazem
ta druga strona wolno軼i, o kt鏎ej wcze郾iej m闚i貫m.
W ten spos鏏 przyjmuj帷 i wypuszczaj帷 sytuacj, u鄉ierzasz wiatr si r闚nowa膨cych, a
postanawiaj帷, 瞠 wszystko idzie jak nale篡, wyg豉dzasz odbicie w zwierciadle. Rzeczywisto嗆
odpowiednio r闚nie si wyg豉dza.
Zasada koordynacji zamiaru z definicji uwalnia od nacisku okoliczno軼i. Jeste kr鏊ow
swojego 鈍iata, dlatego masz prawo og這si ka盥 pora磬 swoim zwyci瘰twem: ja tak
postanowi豉m.
W efekcie rzeczywisto嗆 faktycznie si wyg豉dza, i to tak, 瞠 nierzadko przekracza to wszelkie
oczekiwania.
Zasada koordynacji zamiaru - uniwersalne narz璠zie, kt鏎e wyg豉dza ka盥 trudn
sytuacj. Brzmi ono tak:
Je郵i postanawiasz postrzega zdarzenie, kt鏎e wydaje si by negatywnym, jako
pozytywne, to takim w豉郾ie ono b璠zie.
Koordynacja to najskuteczniejszy spos鏏 poruszania si w przestrzeni wariant闚. Witasz ka盥e
zdarzenie jako pozytywne i tym samym zawsze wkraczasz na korzystne odga喚zienie,
coraz cz窷ciej napotykaj帷 fal szcz窷cia. Nie bujasz w ob這kach poniewa post瘼ujesz celowo i
鈍iadomie. W ten spos鏏 balansujesz na fali szcz窷cia.
Istnieje pewna prosta, jak wszystko co genialne, recepta jak uspokoi dziecko, kt鏎e p豉cze?
Perswazja nie podzia豉. Nale篡 zakrz徠n望 si ko這 niego, przejawi trosk, wsp馧czucie , okaza
mu uwag. Ot騜 kiedy jest Ci 幢e - to w豉郾ie dziecko p豉cze w Twoim wn皻rzu. Zatroszcz si o
nie.
Skup si na tym, co chcesz otrzyma. Zwierciad這 鈍iata odbija w豉郾ie ten obraz, na kt鏎ym
skupiona jest Twoja uwaga. Wyr鏏 w sobie nawyk obserwowania, wypatrywania,
poszukiwania w ludziach tego, czego potrzebujesz. Zobaczysz, jak szybko zacznie si zmienia
otaczaj帷y 鈍iat
Czy jest 幢e? Tak, fatalnie, nie dzieje si nic dobrego. Lecz je郵i zaczn uwa瘸, 瞠 jest 幢e, to co
potem nast徙i? B璠zie je s z c z e gorzej. Czy tego chc? Nie. W takim razie przy pomocy swojej
woli Sprawcy og豉szam, 瞠 ta okoliczno嗆 jest korzystna.
Czy jest w niej jakie pozytywne ziarno? Z pewno軼i. Nawet je郵i nie, to nie obchodzi mnie to –
najwa積iejsze, 瞠 dzia豉m 鈍iadomie i nie pozwalam porwa si na negatywne odga喚zienie.
W豉郾ie tak. Mo瞠sz wzi望 kartk papieru, przedstawi na niej istot przykrej sytuacji i
powy瞠j napisa swoj zamaszyst notatk: zatwierdzam.
Nie b璠帷 optymist, zdasz sobie spraw, 瞠 zetkn掖e si z negatywn okoliczno軼i, lecz
鈍iadomie og豉szasz j jako pozytywn i od tej chwili odnosisz si do niej odpowiednio. To
wszystko.
Teraz rzeczywi軼ie roztoczy貫 kontrol nad zdarzeniami. Nie Ty zale篡sz od okoliczno軼i, a
okoliczno嗆 idzie Ci na r瘯, zgodnie z Twoj wol. Rzecz tylko w tym, 瞠 鈍iadomie
kontrolujesz sw鎩 stosunek, a co za tym idzie - zarz康zasz rzeczywisto軼i.
Obudzi貫 si we 郾ie.
Je郵i Transerfing mo積a nazwa wahad貫m to bardzo szczeg鏊nym wahad貫m. Zamiast upycha
wszystkich w jednym szeregu, nawo逝je on by ka盥y szed swoja w豉sna unikaln drog.
Jedynym czynnikiem jednocz帷ym jest tu upowszechnienie tej wiedzy – i nic ponadto.
Nie dowierzaj argumentom. Wierz faktom. Nie opieraj si na dowodach umys逝. Pod捫aj z
nurtem wariant闚
W Transerfingu mowa jest tylko o tym, 瞠 wszyscy jeste鄉y dzie熤i Boga, przy czym ka盥y - i
tylko on sam - zna sw drog i ka盥y posiada wolno嗆 wyboru."
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 9:32, 04 Gru 2012  
Adam




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 819
Przeczyta: 0 temat闚

Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna


Cytat:
Oto o堯wek le篡 na stole. Si陰 zamiaru ( wewn皻rznego) wyobra瘸sz sobie, 瞠 zaczyna si on
porusza. Tw鎩 zamiar skanuje sektory przestrzeni, w kt鏎ych o堯wek zajmuje wszystkie kolejne
po這瞠nia.
Je瞠li emisja my郵i posiada wystarczaj帷 si喚, o堯wek stopniowo zmaterializuje si w nowych
punktach rzeczywistej przestrzeni. Przy tym przemieszcza si poszczeg鏊n „warstw
o堯wka", podczas gdy pozosta貫 warstwy, w tym warstwa obserwatora,pozostaj nieruchome.
Porusza si nie sam obiekt,a jego urzeczywistnienie w przestrzeni wariant闚.
Na tej samej zasadzie opiera si ruch tak zwanych niezidentyfikowanych obiekt闚 lataj帷ych, dla
kt鏎ych prawa fizyki (szczeg鏊nie inercja), wydawa這by si, nie istniej. Nic dziwnego, je瞠li nic Ci
nie wychodzi z telekinez. Prawie u wszystkich ludzi podobne zdolno軼i s bardzo s豉bo
rozwini皻e.
Drogi Mirku, zaskakuje mnie wyb鏎 tematu streszczenia, s tam opisane bardziej rozwojowe cele ni sprawienie z逝dzenia ruchu o堯wka.
Cytat:
I rzecz nawet nie w tym, 瞠 masz s豉b energetyk, a w tym, 瞠 bardzo trudno
uwierzy w tak mo磧iwo嗆 i - co za tym idzie – wywo豉 u siebie czysty zewn皻rzny zamiar.
Ludzie, u kt鏎ych co si udaje w dziedzinie telekinezy, nie przemieszczaj przedmiot闚.
Dysponuj oni unikaln zdolno軼i ukierunkowywania swej energii przy pomocy zamiaru na
przemieszczenie materialnego urzeczywistnienia tych przedmiot闚 w przestrzeni
wariant闚. Energia my郵i cz這wieka w okre郵onych warunkach mo瞠 zmaterializowa jaki
sektor przestrzeni wariant闚.

To w豉郾ie jest opis w stylu Zelanda, o kt鏎ym wspomnia貫m nikt kto stoi pod gor帷ym prysznicem, nie b璠zie jednocze郾ie odczuwa lodowato軼i strumienia wody i odwrotnie (chyba 瞠 lubi si samo oszukiwa" podobnie Tak samo, nikt z gor帷zk i os豉biony gryp (s豉ba energetyka), nie porywa si na remont domu (wywo豉 u siebie czysty zewn皻rzny zamiar).

W innym, fragmencie wyk豉d闚 Zeland pisze, "nie mo積a swobodnie uprawia Transferingu maj帷 s豉b energetyk", co dla mnie znaczy 瞠 nawet "najprostsza technika, wymaga silnej i czystej energetyki w豉snej, inaczej mo積a oddawa w豉sn energi bli瞠j niezidentyfikowanemu wahad逝, i sta si kolejn marionetk, bawi帷 si w przemieszczanie o堯wk闚, i rozwijaj帷 przez dokarmianie to wahad這.

Jeszcze gdzie indziej wspomina o po陰czeniach z patologicznymi wahad豉mi, kt鏎e likwiduj wszelkie pr鏏y wyrwania si, i wej軼ia na drog Transfera, problem w przyj璚iu i zrozumieniu przekazu Zelanda, tkwi w豉郾ie w braku kolejno軼i krok闚 jakie nale篡 podj望 aby, na prawd zacz望 by Transferem. A drugi to takie filozoficzno-naukowe rozwlekanie poruszanego tematu technik, 瞠 trudno si zorientowa kiedy ju mowa o samej technice. Taki troch tw鏎czy ba豉gan, w kt鏎ym tylko autor czuje si jak ryba w wodzie.

Spr鏏uj znale潭 pierwszy krok (technik/i) jaki nale瘸這by zrobi aby uprawia Transerfing, moim zdaniem to: diagnostyk i oczyszczanie z ewentualnych patologicznych zwi您k闚, a potem wzmacnianie i ochrona swej istoty energetycznej. Tak zaczyna si DEIR od I tomu, mamy opis zjawisk, i techniki ich identyfikacji, a nast瘼nie techniki dzia豉nia, kolejno;
leczenie - diagnostyka i usuwanie;
ochrona - budowanie tarczy ochronnej;
wzmacnianie potok闚 energetycznych, czakr, i pow這ki tarczy.

A u Zelanda w III tomie, po barwnych opisach i wyja郾ieniach w dw鏂h pierwszych tomach, co jest co, dopiero mo積a z tych wymienionych znale潭 tyko jeden, aspekt "wzmacnianie", z reszt w徠pi by, wystarczy這 powiedzie sobie jestem wolny od wahade i stanie si cud. Lecz gdy zaniedbamy jeden z czterech element闚 sk豉dowych przygotowania o kt鏎ym pisa貫m wy瞠j, nowicjusz mo瞠 wpa嗆 w powa積e k這poty ze zdrowiem psychicznym i fizycznym, bez skutecznej diagnostyki i oczyszczenia, rozwinie jeszcze mocniej zale積o嗆 od tych nowych wahade, bez skutecznej i silnej ochrony wpu軼i najciemniejsze moce i wahad豉 (czyli stanie si to, czego nie chcesz) jakie 鈔odki zatem proponuje Zeland, i gdzie je opisuje?


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adam dnia Wto 10:01, 04 Gru 2012, w ca這軼i zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Wto 11:16, 04 Gru 2012  
Go嗆









Adamie to streszczenie zrobi豉 osoba, kt鏎a od 30 lat zajmuje si rozwojem osobistym i prawami umys逝. Napisa豉 2 ksi捫ki. W poznaniu jej wyboru: "iluzji" powiniene przeczyta jej ksi捫k. Nie podam jej tu na forum, chyba 瞠 kto b璠zie zainteresowany, gdy nie chc aby mi kto zarzuci reklam. Na PW jak najbardziej jak b璠ziesz zainteresowany.


Ostatnio zmieniony przez Go嗆 dnia Wto 11:17, 04 Gru 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 12:28, 05 Gru 2012  
Adam




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 819
Przeczyta: 0 temat闚

Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna


Mirek napisa:
Adamie to streszczenie zrobi豉 osoba, kt鏎a od 30 lat zajmuje si rozwojem osobistym i prawami umys逝. Napisa豉 2 ksi捫ki. W poznaniu jej wyboru: "iluzji" powiniene przeczyta jej ksi捫k. Nie podam jej tu na forum, chyba 瞠 kto b璠zie zainteresowany, gdy nie chc aby mi kto zarzuci reklam. Na PW jak najbardziej jak b璠ziesz zainteresowany.


Ale doskonale rozumiem, ja tylko staram si ukaza r騜nic, mi璠zy podej軼iem do problemu rozwoju osobistego Zelanda, w kt鏎ych jest mn鏀two opis闚 modeli zwi您k闚 i rad psychoterapeutycznych. Natomiast Wereszczagin podaje konkretne systematyczne kroki i techniki wyj軼ia z trudnych sytuacji, a nast瘼nie rozwoju.
P.S.
P騧niej podyskutujemy, teraz ju musz wyj嗆 do pracy.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Gdybanie :); systemy filozoficzne. -> Transerfing Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 4 z 4  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin