Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Bierzemy udzia w 篡ciu spo貫czno軼i. -> siedziba rodowa
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post siedziba rodowa - Wys豉ny: Sob 11:36, 12 Sty 2013  
ZBW




Do陰czy: 17 Sty 2010
Posty: 313
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz



Dzie dobry (takie polskie aloha)

zauwa盧ie jak reakcje powoduj dwa s這wa SIEDZIBA RODOWA,
czy cho熲y wzmianka o grabie篡 polskiej ziemi tu na stronie <polana>

polecam wnikliwej uwadze i ANALIZIE WSZYSTKIE
wpisy zamkni皻ego w豉郾ie przez cenzur:
w徠ku
144 siedziby rodowe a mo瞠 i wi璚ej ...


i jeszcze tak dla wyja郾ienia:

"Podstawowa forma komunikacji jak jest umys, odbywa si na d逝go軼i fali o bardzo wysokim tempie wibracji wzgl璠em poziomu ziemskiego.
(...)
W atmosferze Ziemi, my郵 promieniuje z ludzkiego umys逝 w pewnym tempie wibracji. My郵i s energi i kiedy tylko zaistniej, natychmiast rozpraszaj si w atmosferze. My郵i s pot篹ne i rozchodz si z niezmiernie wielk cz瘰totliwo軼i. S one nieograniczone w swoich mo磧iwo軼iach podr騜owania i przenikania i mog oddzia造wa na poziom Ziemi na wiele r騜nych sposob闚.
(...)
ROMC: Ludzie s nauczeni, co maj my郵e, zamiast - jak my郵e. Zasadniczo, w fizycznym wszech鈍iecie nie ma ogranicze. Umys, kt鏎y zosta nauczony my郵e, zosta nauczony wierzy w systemy z ograniczeniami. Dlatego istniej ograniczenia. Taka jest pot璕a ludzkiego umys逝. Staje si on tym, czym my郵i, 瞠 jest. Oto dlaczego jest tak wa積e, by reedukowa rodzaj ludzki w stron pe軟ych mo磧iwo軼i jego systemu komunikacji.
RAM: Czym jest pe軟y potencja ludzkiego umys逝?
ROMC: Ludzie, kt鏎zy s nauczeni, jak my郵e, odkryliby, 瞠 ludzki umys jest zdolny podr騜owa do g喚bin ka盥ego rodzaju wszech鈍iata i mo瞠 mie dost瘼 do wszelkiej wiedzy jaka istnieje"

powy窺ze cytaty pochodz z 59 i 60 strony ksi捫ki pt.: Kosmiczne Podr騜e moje do鈍iadczenia poza cia貫m z Robertem Monroe
autorka Rosalind A. McKnight
ka盥y kto jeszcze nie posiada swojego egzemplarza powinien powa積ie zastanowi si nad jego zdobyciem

pozdrawiam
zbyszek


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 13:44, 12 Sty 2013  
Grey Owl
Go嗆








Zbyszku, przesta si wreszcie kr璚i jak pies wok馧 w豉snego ogona.
O Monroe, Moenie i McKnight wiedzieli鄉y wcze郾iej, zanim zawita貫 na te strony i ju Ci o tym pisa豉m. Tak wi璚 przesta wywa瘸 otwarte drzwi jeszcze twierdz帷, 瞠 ci ich nie pozwalaj otwiera. To chore.
Wymy郵asz sobie wiatraki jak don Kichote i z nimi walczysz.

Co do siedzib rodowych, to co najmniej czworo z nas takie ju ma, a paru innych d捫y do tego. I przyjmij to wreszcie do wiadomo軼i, bo gdyby czyta nasze posty, to by o tym wiedzia, 瞠 wielu z nas czu這 tego bluesa zanim ty nam go zwiastowa貫.

Nie ty jeden wiesz to co wiesz, a jako tak wysz這, 瞠 wolimy si tego dowiadywa od innych, a nie od ciebie - i mamy do tego prawo, bo obra幢iwe MOLESTOWANIE drugich te jest nadu篡waniem w豉dzy. Przeistoczy貫 si ju niestety w trolla.

Osobi軼ie wnioskuj, by zablokowa ci dost瘼 do Polany.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 14:24, 12 Sty 2013  
Go嗆









Popieram i jestem za. Mania wy窺zo軼i ZBW jest nie do zniesienia. 疾gnaj (takie Hawajskie aloha).


Ostatnio zmieniony przez Go嗆 dnia Sob 14:25, 12 Sty 2013, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 15:21, 12 Sty 2013  
szeptu
Go嗆








oj tam oj tam, niech sobie pisze, az tyle nie pisze zeby ten kto chce nie mogl jego post闚 omin望.....mnie tez wkurza kiedy Mirek pisze o moim ba逕ochwalstwie i co mam zrobic? moge nie czytac.....bez przesady z tym banowaniem
tak naprawde nale瘸這by kazdego zabanowa bo podobno 瘸den cz這wiek nie jest do konca normalny...
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 16:05, 12 Sty 2013  
Go嗆









Dzi瘯i za cenn informacj, co Ci wkurza. Smile
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 16:08, 12 Sty 2013  
Paul 023




Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2721
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Sk康: z nieba xD
P貫: M篹czyzna


Grey Owl napisa:
Osobi軼ie wnioskuj, by zablokowa ci dost瘼 do Polany.


Z tym banowaniem to bym radzi si wstrzyma jeszcze
po to by da mu szanse na zrozumienie, popraw,
a tak瞠 My musimy Go zrozumie...

Je瞠li dalsze rozmowy i pro軸y, a tak瞠 jest brak
poprawy po kolejnych pouczeniach w闚czas mo積a
da tego w ko鎍u Bana...

Ze wzgl璠u, 瞠 Ewy nie ma wi璚 ja za ni podejmuje tu
decyzj w powy窺zej sprawie. O tym jeszcze porozmawiamy
wsp鏊nie z moderatorami i adminami.

Mi貫go wieczoru Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 16:26, 12 Sty 2013  
Go嗆









Paul, my nic nie musimy. Jako ni窺za rasa ni ZBW to wg niego musimy go zrozumie, on nas nie musi zrozumie, bo to my go mamy s逝cha jako mesjasza narastaj帷ego 鈍iat zewn皻rzny.
Mnie to nie odpowiada. Jest to moje zdanie i by mo瞠 kto chce by Zbyszka poddanym.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 16:30, 12 Sty 2013  
Grey Owl
Go嗆








[quote="Paul 023"Je瞠li dalsze rozmowy i pro軸y, a tak瞠 jest brak
poprawy po kolejnych pouczeniach w闚czas mo積a
da tego w ko鎍u Bana... [/quote]

Oczywi軼ie, jak zwykle dostosuj si do woli wi瘯szo軼i, nigdy jednosobowo nie banowa豉m Smile

Ale z zastrze瞠niem, 瞠 kolejne pro軸y, rozmowy i pouczenia s bez sensu, to tylko bicie piany na wodzie, bo ZBW jest wodoodporny. By這 ju tego X, i by造 dwa upomnienia. Drugie (gdzie w po軼ie wypowiedzi b璠帷e jego podstaw zosta造 zacytowane) tak瞠 za to, 瞠 Zbyszek stosuje i doradza tak jak W這dek (podkre郵am) ENERGETYCZNE ODDZIAΧWANIE NA OSOBY TRZECIE, BEZ ICH WIEDZY I ZGODY ! A to na Polanie uwa瘸my za niedopuszczalne.

Dlatego jak sugeruje te Szeptu, a ja ju proponowa豉m - najlepiej w og鏊e nie udziela si w w徠kach ZBW, bo ka盥e udzielanie si w nich, to karmienie jego ego.
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 21:18, 12 Sty 2013  
Paul 023




Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2721
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Sk康: z nieba xD
P貫: M篹czyzna


Zobaczymy jak decyzj wsp鏊nie razem podejmiemy w sprawie Zbyszka.
Lepiej nie podejmujmy pochopnie takich decyzji bo Zbyszek mo瞠 jednak
w swoim czasie poprawi si na co trzeba mu da troch czasu. Smile

Ka盥y z nas pope軟ia b喚dy na kt鏎ych si samemu uczymy.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 21:23, 12 Sty 2013  
Grey Owl
Go嗆








Ju napisa豉m Paulu, 瞠 jak zwykle dostosuj si do woli wi瘯szo軼i.
Teraz chodzi jeszcze o co innego.
Nie tylko czeka na ewentualn zmian Zbyszka, ale samym nam si zmieni od zaraz i przesta karmi rozro郾i皻e ego naszymi reakcjami na jego posty.
Na to nie trzeba czeka, to mo瞠 sta si od teraz zaraz Smile
Bo nie od dzi dajemy si wci庵a w trolluj帷e sytuacje Sad


Ostatnio zmieniony przez Grey Owl dnia Sob 21:23, 12 Sty 2013, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 12:40, 28 Sty 2013  
ZBW




Do陰czy: 17 Sty 2010
Posty: 313
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz



16 stycznia 2013r (wbi貫m do komputera , lecz dopiero dzisiaj 2013-01-28 zdecydowa貫m si na umieszczenie w internecie)

Dzie dobry (takie polskie aloha)

Przytocz kolejne bardzo pouczaj帷e cytaty z ksi捫ki:
ENERGIA PIRAMID
Staroegipskie 廝鏚這 m這do軼i
Eksperymenty i 獞iczenia
autor: Manfred Dimde
wydawnictwo ASTRUM

(str.27)
„W wykszta販eniu pobieranym w 鈍i徠yniach g堯wn rol odgrywa造 reliefy i rze嬌y, jak r闚nie hieroglify s逝膨ce tu nie jako pismo, lecz rodzaj kodu rozpoznawczego. W egipskich szko豉ch 鈍i徠ynnych starano si bowiem – je郵i to by這 tylko mo磧iwe – unika formy pisemnej podczas kszta販enia umys逝.
Nasuwa si jednak pytanie: dlaczego duchowa elita tej wysokiej kultury, trwaj帷ej przynajmniej 3500 lat, postanowi豉 nie zostawi po sobie 瘸dnych obszerniejszych dzie? Odpowied przekonuje tak瞠 i nas, wsp馧cze郾ie 篡j帷ych: uwa瘸no bowiem, 瞠 s這wo pisane wywo逝je nieporozumienia i zbyt 豉two mo積a nim manipulowa. Za s逝szno軼i decyzji o pozostawianiu przekaz闚 w formie rysunk闚, a nie pisma, przemawia nast瘼uj帷y fakt: kiedy przed czterema tysi帷ami lat, czyli oko這 2000 r. p.n.e., zrezygnowano z tej formy, rozpocz掖 si schy貫k egipskiej cywilizacji. Istotnym powodem kulturowego rozpadu by造 wewn皻rzne spory wok馧 interpretacji przekazanych tekst闚 i przyporz康kowania w豉dzy bogom, a wi璚 kwestia bezpo鈔ednio dotycz帷a w豉dzy oraz wp造w闚 wysokich kap豉n闚 i duchowie雟twa.

(str.35)
Pitagorejczycy istotnie s interesuj帷ymi 鈍iadkami staroegipskiej medycyny. Pitagoras leczy muzyk, s這wami, milczeniem i innymi, nie znanymi nam metodami. Po jego 鄉ierci pozosta這 we W這szech bractwo, tzw. Zwi您ek Pitagorejski.
Nawiasem m闚i帷 pitagorejczycy za這篡li stolic, kt鏎 nazwali Rzym. Stworzyli w豉sny j瞛yk posiadaj帷y matematyczne podstawy. Kiedy rozpocz窸y si we W這szech – a jak瞠 by inaczej – ich prze郵adowania, schronili si w Toskanii, gdzie wmieszali si mi璠zy plemi Etrusk闚 i nadal 篡li i dzia豉li, tyle 瞠 w ukryciu. Je郵i wi璚 kto w renesansie m闚i o staro篡tnych Rzymianach, to mia na my郵i Pitagorasa, a nie jakiego potomka Rzymian, jak August czy Cezar.
W 429 r. p.n.e. dziewi耩dziesi徠 lat po 鄉ierci Pitagorasa, urodzi si Platon, kt鏎y zdradzi tajemnic tzw. nie鄉iertelno軼i duszy. Do tej pory greccy studenci w Egipcie trzymali si egipskich regu, wedle kt鏎ych nie mo積a by這 spisywa 瘸dnych tajemnic.

(str.37)
Wiadomo, 瞠 Pitagoras kaza c鏎ce spali bezpo鈔ednio po jego 鄉ierci wszystkie notatki i rysunki. Tak powa積ie bowiem podchodzi do problemu b喚dnego rozumienia i jego zgubnych skutk闚. Potomno嗆 natomiast zadaje sobie pytanie o zachowanie si Arystotelesa. Czy wyrz康zi jakie szkody, zdradzaj帷 a tyle? Nie s康z, gdy wiedza, kt鏎 dysponowa, pochodzi豉 sprzed kilku wiek闚 i z winy swobodnych przekaz闚 ustnych wiele szczeg馧闚 by這 tak niedok豉dnych, 瞠 jedynie naprawd wtajemniczeni mogliby co z ni pocz望.
Wszyscy, kt鏎zy jako greccy studenci w Egipcie byli uczeni przez tamtejszych kap豉n闚 fizyki, chemii, medycyny, matematyki i astronomii, dotrzymywali 郵ub闚 i nie spisywali swoich przekona. Arystoteles by wi璚 pierwszym, kt鏎y zacz掖 interpretowa przywiezione m康ro軼i i aluzje.
(…)
W Grecji za czas闚 Arystotelesa istnia zwyczaj, aby w przypadkach, kt鏎ych nie potrafi si wyja郾i lub nie rozumie, powo造wa si na autorytet argumentuj帷:
„Tak powiedzia, wi璚 tak jest”. Prowadzi這 to nieuchronnie do pomy貫k, gdy ka盥a ustna b康 pisemna wypowied jest wieloznaczna, dlatego te mo瞠 zosta 幢e zrozumiana.


(str.89)
Pitagoras, misjonarz Europy

Po 瘸dnym z greckich filozof闚 i matematyk闚 nie pozosta這 nam tyle, co po Pitagorasie.
(…)
Urodzony w VI w. p.n.e., sp璠zi pierwsze lata swojego 篡cia , wedle przekaz闚, na greckiej wyspie Samos. Jako osiemnastolatek uciek noc z przyjacielem i przy陰czy si do kr璕u Anaksymandra i Talesa.

Obaj mistrzowie zwr鏂ili uwag na m這dego Pitagorasa z powodu jego duchowych talent闚. Istnieje pisemny dow鏚 na to, 瞠 Tales – po udzieleniu Pitagorasowi swego rodzaju wprowadzenia w egipsk nauk – pos豉 go do Egiptu, i to do kap豉n闚 w Memfis i Heliopolis (Diospolis). Tym samym nie mo積a odrzuci wcze郾iej postawionej hipotezy, i Tales by zobowi您any przez egipskich kap豉n闚 do wysy豉nia do Egiptu utalentowanych Grek闚 w celu kszta販enia ich na kap豉n闚.
„...je郵i poszed豚y za rad Talesa i uda豚y si do Egiptu, aby pobiera nauki u kap豉n闚, sta豚y si najbardziej boskim i najm康rzejszym, stan掖by ponad wszystkimi lud幟i...” - w taki spos鏏 m鏬 motywowa Pitagorasa Tales. Najwyra幡iej egipscy kap豉ni byli gotowi do przekazania swojej wiedzy ludziom z zewn徠rz, obcym narodom.
(str.90)
Kolejne 22 lata Pitagoras sp璠zi nad Nilem, przewa積ie w Heliopolis, niedaleko wielkich piramid w Gizie i Sais. Jak ju wiemy, 22 lata dok豉dnie odpowiadaj okresowi czasu, jaki by konieczny do zdobycia rozleg貫go wykszta販enia kap豉雟kiego.
Dalsze przekazy informuj, 瞠 Pitagoras „przebywa w naj鈍i皻szych pomieszczeniach, pobieraj帷 lekcje astrologii i geometrii i zosta wtajemniczony we wszystkie boskie tajemnice”.
(str.92)
Zwi您ek Pitagorejski

Pitagoras utworzy ze swoich zwolennik闚 organizacj w rodzaju bractwa. Mo積a z tego wnioskowa, 瞠 co podobnego musia widzie w Egipcie lub Syrii.

Kr鏒ko po 鄉ierci mistrza w Zwi您ku dokona si roz豉m - (…) i powsta造 dwie frakcje. Pierwsza, nazywana „akuzmatykami”, pr鏏owa豉 dotrze do poznania za pomoc s堯w, jakich naucza Pitagoras („akuzmat” to symboliczna sentencja o mistycznie zaszyfrowanym sensie). Zwolennicy tego obrz璠u coraz bardziej dochodzili do g這su, tak 瞠 druga frakcja, nazywana „matematykami”, w ci庵u ostatnich dw鏂h tysi璚y lat mog豉 niemal wy陰cznie dzia豉 w podziemiu. Poniewa zjawisko to wydaje si by powtarzaj帷 si w kulturze prawid這wo軼i, wskazane jest kr鏒kie przyjrzenie si mu.
Pitagorejscy matematycy (od „mathesis”, okre郵onej postawy ducha i duszy) akceptowali wy陰cznie to, co da這 si udowodni, czuli si uprawnieni do dalszych bada i rozg豉szali, 瞠 reprezentuj w豉軼iw nauk.(...)
Od dawna jednak religiom 鈍iata ton nadawali akuzmatycy. Wszyscy powo造wali si na s這wo przekazane im przez bog闚, 鈍i皻ych lub prorok闚.
(…)
W czasach, w kt鏎ych mo積a przeprowadza badania, akuzmatycy trac na wiarygodno軼i, a w nast瘼stwie – na w豉dzy. Pr鏏uj wi璚 w miar mo磧iwo軼i st逝mi ducha wolnego my郵enia, aby nie nadesz豉 瘸dna nowa era poznania.
(str.94)
My jednak nie powinni鄉y stawa po niczyjej stronie. Znacznie ciekawsze jest pytanie: dlaczego w przesz這軼i wydawa這 si, 瞠 matematycy przez d逝gi czas dysponowali s豉bszymi argumentami? Z prostego powodu: rozpoznania, do kt鏎ych doszli drog matematyki, logicznego my郵enia oraz dedukcji, nie mog造 by zrozumia貫 lub przynajmniej widoczne w przyrodzie. By造 wi璚 praktycznie nie do udowodnienia i akuzmatycy wyszli na prowadzenie, bo nie potrzebowali przeprowadzenia dowodu. Mogli powo造wa si na dogmaty.
Podstawow ide Pitagorasa wydaje si by jednak po陰czenie obu kierunk闚, pobudzaj帷ych si wzajemnie do my郵enia. Wiar mog這 by by dla niego wspomnienie tego, co by這, wiedz za – ponowne odkrycie jego pod這瘸.
(…)
Nasze czasy nie akceptuj ju 瘸dnych dogmat闚, ale ho責uj obrazowi 鈍iata, kt鏎y jako prawdziwe uznaje jedynie to, co mo積a zobaczy, zwa篡, dotkn望 i spr鏏owa. Od r闚nowagi pomi璠zy rozwojem wiedzy o prawach przyrody a wiar w tradycje jeste鄉y dalecy tak samo, jak przedtem.
Wystarczaj帷o du穎 g這s闚 domaga si pojednania mi璠zy naukami przyrodniczymi a humanistycznymi. Jak jednak pojednanie mia這by si ono dokona, w jaki spos鏏 u鈍iadomi sobie wsp鏊ne korzenie wszechwiedzy – tego do dzi nie wie nikt. Recepta na to pojednanie tkwi by mo瞠 w przekazach Pitagorasa, kt鏎ego nauk o wszechwiedzy g這si si publicznie.”



pozdrawiam
zbyszek


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 11:05, 17 Lut 2013  
ZBW




Do陰czy: 17 Sty 2010
Posty: 313
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz



Dzie dobry (takie polskie aloha)

Przypomn jeden z licznych wpis闚 jakie umie軼i貫m w internecie – i proponuj na spokojnie bez emocji o zastanowienie si co zawiera i co z tego mo瞠 wynikn望.

Ale wcze郾iej kr鏒kie wyja郾ienie:
mianowicie w miar jak zwi瘯sza si czas mojego uczestnictwa w u篡tkowaniu internetu i nabieraniu w tym wprawy - zauwa篡貫m co niepokoj帷ego, co pocz徠kowo wywo造wa這 u mnie najpierw zdziwienie, nast瘼nie inne odczucia.

W miar czasu jaki po鈍i璚i貫m na przygotowanie i upublicznianiu swoich wpis闚 oraz analizy dzia豉 w internecie innych – oczywistym sta這 si zauwa瞠nie i internet jest kontrolowany i sterowany przez si造 kt鏎ych cele i plany (w skr鏂ie: utrzymanie niewolnictwa i ciemnoty na Ziemi) s sprzeczne z duchem rozwoju.
Poniewa jestem raczej dociekliwy i umiem po陰czy czasami wydawa這 by si nic nie znacz帷e szczeg馧y czy zdarzenia – zauwa篡貫m a nast瘼nie napisa貫m o tym i: strony internetowe tzw. spo貫czno軼iowe s kontrolowane a w豉軼iwie ZAKxDANE przez s逝瘺y specjalne.
Wynikiem tego by這 i: jedna strona natychmiast zosta豉 zamkni皻a, a z innych: z jednej zosta貫m usuni皻y a na kolejnej poradzono mi abym si poprawi.
Na czym ta poprawa ma polega mog tylko domniemywa – lecz w dobie bezustannej inwigilacji KA澳EGO (przecie pods逝chiwani i obserwowani jeste鄉y na ka盥ym niemal kroku) – i jest to tak oczywiste jak liczba telefon闚 i kamer w naszym otoczeniu.
Nale瘸這 by zada takie pytanie: KTO TO ROBI, DLACZEGO i DO CZEGO TO PROWADZI??? Ja zada貫m sobie takie w豉郾ie pytanie i oczywi軼ie natychmiast u鈍iadomi貫m sobie odpowied.

A teraz wpis, o kt鏎ym wspomnia貫m:


Do: Pan Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Lech Kaczy雟ki


Za po鈔ednictwem: Kancelaria Prezydenta RP
Biuro Podawcze
ul. Wiejska 10
00-902 Warszawa
e-mail:listy [at]prezydent.pl
tel (o-22) 695-29-00

Od: Zbigniew Wieczorkowski
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
tel.kom.0 606 520 859

dot. 144 d鏏r rodzinnych, a mo瞠 wi璚ej ???

Panie Prezydencie d逝go zwleka貫m z napisaniem do Pana listu, jednak
obejrzane wczoraj w TV dwa filmy; pierwszy o czarnych niewolnikach i kolejny o
pozbywaniu si truj帷ych odpad闚 by造 dla mnie wymownym sygna貫m: i ju czas.

Nie pisz tego listu do Pana oponenta Premiera Donalda Tusk, gdy uwa瘸m
go za klauna, a przecie urz康 jaki zosta mu powierzony przez spo貫cze雟two nie
zosta utworzony do takiego celu.

Los tak chcia, 瞠 urodzi貫m si w Polsce kraju do鈍iadczonym jak ma這 kt鏎y na przestrzeni dziej闚. W kraju „mlekiem i miodem p造n帷ym”, kraju w nie tylko w
moim odczuciu super bogatym – gdyby by這 inaczej to t逝my cudzoziemc闚 nie
pcha造 by si do nas „drzwiami i oknami”.
W czasach mojej m這do軼i, kt鏎 wspominam jak ka盥y; jako najpi瘯niejsze
lata mojego 篡cia; 篡貫m jak przeci皻ny obywatel, a moje odczucia by造 podobne do tych jakie by造 udzia貫m ca貫go spo貫cze雟twa.
Nigdy nie by貫m cz這nkiem 瘸dnej partii. Nie by貫m te w „Solidarno軼i” (nie
dlatego, 瞠bym popiera stan istniej帷y w owym czasie w kraju i na 鈍iecie – tak po
prostu wysz這 i raczej jestem z tego zadowolony).
Dlatego, 瞠 los tak chcia nie wyjecha貫m na emigracje co uczyni這 wielu
moich koleg闚 i kole瘸nek. Znam troski setek jak nie milion闚 naszych rodak闚
rozsianych po wszystkich kontynentach. Z mojej rodziny podobnie jak z innych,
wielu wyjecha這 za morza i oceany szukaj帷 szcz窷cia i dobrobytu.
Jednostki mo瞠 i znalaz造, jednak pozostali nie i nie mogli, bo jak u鈍iadamia nam
Anastazja – Istota zamieszkuj帷a syberyjsk tajg, kt鏎a wydobywa na 鈍iat這
dzienne wiedz jaka tkwi w ka盥ym z nas:
Szcz窷cie i mi這嗆 mo瞠 nam przynie嗆 tylko sw鎩 w豉sny kawa貫k Ojczyzny.
Dajmy ka盥ej rodzinie mo磧iwo嗆 urz康zenia swojej rodzinnej osady. Aby
mog豉 j uszlachetni i z mi這軼i dogl康a swojego kawa趾a Ojczyzny, a
w闚czas ca豉 Ojczyzna b璠zie pi瘯na i szcz窷liwa, poniewa sk豉da si ona z
tych ma造ch kawa趾闚.


Ojczyzna za kt鏎ej wolno嗆 i niepodleg這嗆 walczyli moi rodzice i dziadkowie. Moi
przodkowie wielokrotnie wygrywali bitwy, lecz wojna o nasz S這wia雟k Ziemie
trwa nadal.
G這sowa貫m b璠帷 na kontrakcie za granic w jednej z naszych ambasad
i namawia貫m innych aby poparli zmiany. Pami皻am koleg wspania貫go elektronika
z kt鏎ym dzieli貫m pok鎩, a kt鏎y jako jedyny nie poszed g這sowa i nie uleg
namowom.
Okre郵i nas jako bardzo naiwnych je郵i my郵imy, 瞠 zmieni si cokolwiek na lepsze.
Ja jeszcze nawet dzisiaj mam nadzieje, 瞠 Andrzej si myli, mimo 瞠 ostatnie
dwadzie軼ia lat raczej potwierdza to o czym m闚i.
Robi si filmy o czarnych niewolnikach – ale kim tak naprawd stali鄉y si my
Polacy NIEWOLNIKAMI KT紑YCH PANEM JEST PIENI.Z. By mo瞠
powstan na ten temat filmy i przysz貫 pokolenia co wi璚ej zrozumiej.
Polska zamieniona zosta豉 w 鄉ietnik ju nie tylko Europy.
Dlatego smutno mi si robi na my郵 co mo瞠 czeka moje dzieci, a mo瞠 i wnuki.

Kto kiedy powiedzia, 瞠 historia lubi si powtarza. W przesz這軼i Konrad
Mazowiecki zas造n掖 przede wszystkim pochopn decyzj o sprowadzeniu
Krzy瘸k闚 do Polski z W璕ier, sk康 ich wygnano. Co nast徙i這 p騧niej wszyscy wiemy.
Gdy Premierem zosta kolejny Mazowiecki smutno mi si zrobi這 bo
przeczuwa貫m, i nie jest to dobry omen dla nas Polak闚. Jego zas豉bni璚ie w
Sejmie przed wyg這szeniem ekspoze mo瞠 dawa du穎 do my郵enia. Kolejne lata
rz康闚 g逝pc闚 i komediant闚 sprawi造 znikni璚ie ca貫go maj徠ku narodowego.
Kapita mi璠zynarodowy przy pomocy skorumpowanych urz璠nik闚 i lokai ukrad
nam to co zdo豉, a reszt niszczy jak to czyni wsz璠zie gdzie si pojawia. Okazuje
si, i nie tylko stali鄉y si biedakami ale jeszcze mamy olbrzymie d逝gi. Znowu
niszcz nasze ziemie i tn lasy.
Czy maj znowu up造n望 kolejne stulecia aby鄉y odebrali to co nasze?

Minister Marek Sawicki w豉郾ie kombinuje ze swoimi kolesiami z PSL
i innymi jak w豉郾ie zaw豉szczy ok. 2 000 000 hektar闚 ziemi jaka jeszcze
pozosta豉 po upad造ch PGR-ach.
Z wpis闚 w internecie wynika, 瞠 reszt ju rozkradziono. A aby prze郵edzi kto to
zrobi, jak i kiedy nie potrzeba jasnowidza, bo je郵i kto naprawd zechce to te ma
takie mo磧iwo軼i – o kt鏎ych w豉daniu mo瞠 sobie jeszcze nie u鈍iadamia.
Kt鏎a my郵 zapisywana jest w pami璚i wszech鈍iata i zawsze mo積a j odtworzy -
zaczyna rozmie to wielu.
W Polsce z dalekiej Syberii pojawi豉 si si豉 ludowa, do kt鏎ej z dum si
przy陰czam, a kt鏎ej: „podstawowym zadaniem sta這 si wprowadzenie w 篡cie idei
d鏏r rodowych. Narodowy ruch, kt鏎y nie jest opozycj ani wzgl璠em w豉dz, ani
wzgl璠em partii. Wr璚z przeciwnie, pragnie porozumienia ze wszystkimi i m闚i:
„酥ieszmy tworzy”.”

Panie Prezydencie dzisiaj stoimy z ca陰 pewno軼i przed nowymi
mo磧iwo軼iami, kt鏎ych istnienie pragn Panu u鈍iadomi.

Niech zapisze si Pan Panie Prezydencie z這tymi literami na kartach historii
i umo磧iwi ka盥ej ch皻nej rodzinie oddanie bezp豉tne (lub dzier瘸w na
preferencyjnych warunkach) w do篡wotnie korzystanie jeden hektar ziemi z
prawem przekazywania w spadku w celu urz康zenia na nim siedziby rodowej.


W za陰czeniu pozwalam sobie przekaza w r璚e Pana Prezydenta ksi捫k o
wymownym tytule NOWA CYWILIZACJA W豉dimira Megre. Jest to kolejna ju 8
ksi捫ka z serii jaka ukazuje si ostatnio na rynku wydawniczym, zawieraj帷a
WIEDZ o ogromnej warto軼i. Wiedz wprost bezcenn, kt鏎a zastosowana w
praktyce mo瞠 nie tylko rozwi您a wszystkie Pana problemy, ale te spowodowa w
bardzo kr鏒kim czasie zmiany w naszym kraju trudne wprost do uwierzenia.

Prosz niech wygospodaruje Pan Prezydent cho troch swojego cennego
czasu na zapoznanie si z za陰czon ksi捫k, a jestem pewny, i czas na to
po鈍i璚ony zwr鏂i si Panu wielokrotnie.

Z wyrazami szacunku
Obywatel Rzeczypospolitej Polskiej

Zbigniew Wieczorkowski

Warszawa, dnia 21.11.2009r.

Za陰cznik: Ksi捫ka pt. „NOWA CYWILIZACJA” W豉dimir Megre
(dostarczona przez pos豉鎍a – z adnotacj do r彗 w豉snych)

Do wiadomo軼i: [link widoczny dla zalogowanych]



Oczywi軼ie m鏬豚ym napisa wi璚ej lecz na chwil obecn oceniam i to co napisa貫m wystarcza do powa積ych przemy郵e i zastanowienia si nad nasz przysz這軼i.

pozdrawiam
zbyszek


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 14:14, 17 Lut 2013  
Grey Owl
Go嗆








4 stycznia 2013 ZBW cytowa w temacie Huna (w podtemacie Internetowa Spo貫czno嗆 Uzdrowicieli str.3 poz.1 - uzupe軟ione 07.03.13) m. in. :

W odczycie 4021-1 Cayce ostrzega nas przed negatywn postaw wobec 鈍iata i ludzi: „Zaprawd, post瘼owanie takie ma wp造w na stan cia豉. Nie mo瞠sz nienawidzie bli幡iego i nie mie problem闚 z 穎陰dkiem czy w徠rob. Nie mo瞠sz by pe貫n goryczy i z這軼i, i nie mie zaburze sercowych lub trawiennych.”


Ostatnio zmieniony przez Grey Owl dnia Czw 15:20, 07 Mar 2013, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 13:31, 26 Wrz 2013  
Freya
Mol Ksi捫kowy



Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 15 razy
Sk康: Krak闚
P貫: Kobieta


ZBW napisa:
Dzie dobry (takie polskie aloha)

Przypomn jeden z licznych wpis闚 jakie umie軼i貫m w internecie – i proponuj na spokojnie bez emocji o zastanowienie si co zawiera i co z tego mo瞠 wynikn望.(...)

Oczywi軼ie m鏬豚ym napisa wi璚ej lecz na chwil obecn oceniam i to co napisa貫m wystarcza do powa積ych przemy郵e i zastanowienia si nad nasz przysz這軼i.

pozdrawiam
zbyszek


Przypominam , 瞠 Forum jest a- polityczne.
Nie wprowadzamy temt闚 politycznych i nie wysnuwamy subiektywnych wniosk闚.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pi 10:46, 04 Pa 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Zbychu,


no we, Polana, nie nale篡 do partii, ani nie ma wybranego guruSruru politycznego. a ze w kraju syf i chec pieniadza to to wiemy. nie zamieszczaj "syfkow" lepiej polataj wy瞠j,, polityka to gnomy, energetyczne smieci, demony to anio造, daj spokoj.

sam usun sw鎩 post

pozdrawiam i przytulam
wole Twoje Aloha


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Bierzemy udzia w 篡ciu spo貫czno軼i. -> siedziba rodowa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin