Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Testuj -> GALERIA Id do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Nast瘼ny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post  - Wys豉ny: Nie 16:10, 18 Kwi 2010  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


witam,

Mlode ma 3,5 mca.

pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 22:18, 18 Kwi 2010  
Ania131206




Do陰czy: 25 Lut 2010
Posty: 183
Przeczyta: 0 temat闚

Sk康: wielkopolska
P貫: Kobieta


ooooooooooo to 豉dnie,taki okruszek:)gratulacje!sp騜nione ,ale jednak:D


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 22:51, 18 Kwi 2010  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Smile i starszy Seba 5,5
od wrzesnia do szkoly idzie Smile
starzejemy sie w zawrotnym tempie


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 8:52, 19 Kwi 2010  
Ania131206




Do陰czy: 25 Lut 2010
Posty: 183
Przeczyta: 0 temat闚

Sk康: wielkopolska
P貫: Kobieta


e tam starzejecie:)wcale nie:)ja za jakies 5latek tez planuj nastepne:D ale zobaczymy:)moze by tak osobny w徠ek za這zy o dzieciaczkach..


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 8:54, 19 Kwi 2010  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


oki, czemu nie
zawsze jakies newsy i ciekawostki dot mlodziakow przydadza sie, z rodzic po ludzku na czele.

Smile
pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 9:16, 19 Kwi 2010  
Grey Owl
Go嗆








Mgieleszko Kochana Ty Moja Razz

Tak skrocilas wyraz rodzic, ze sie tylko prawie jego temat gramatyczny ostal.
Czy moglabys swa wypowiedz o male Conieco rozszerzyc ?
Moze i moglabym wejsc Ci w glowe i dowiedziec sie wiecej, ale to niebezpieczne Wink Moge Ci wykrasc wszystkie Twoje madrosci, a Ty masz male dzieci, ktore potrzebuja madrej Mamy... Laughing

PS. To na pewno ze wzgledu na Fortunke tak krotko... Very Happy Cool


Ostatnio zmieniony przez Grey Owl dnia Pon 9:19, 19 Kwi 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 9:32, 19 Kwi 2010  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


" z rodzic po ludzku na czele"
z rodzi po ludzku, na czele
juz

nic z Fortunk mnie tutaj nie 陰czy, opr鏂z tego, 瞠 tez rodzi豉, a czy po ludzku, to pewnie si oka瞠.


pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 10:12, 19 Kwi 2010  
Grey Owl
Go嗆








... acha...

Ojej, co jest ?
Fortunka lubi czytac bardzo krotkie teksty...
Ty kochasz skroty...
I to Was laczy na linii nadawca-odbiorca... Wink

Ales oficjalna dzis.. tup, tup... juz sobie ide...

Buzieta
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 10:24, 19 Kwi 2010  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Oficjalna Mgiela i jej czerwony sztandar z napisem
bazyliszek nie jest sam.


pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 10:37, 19 Kwi 2010  
rudeczka




Do陰czy: 10 Mar 2010
Posty: 638
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


nio s這dki ten tw鎩 bobas aniu Wink pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 11:11, 19 Kwi 2010  
Grey Owl
Go嗆








Arrow Tez- pozdrawiam-
Arrow Do- zobaczenia- na- Polanie- z- bezpiecznym- dla- oslow-kontaktem- wzrokowym-

<przytulam> jak Polak Polaka i Osiol Osla Mgieleczko Laughing

Do wszystkich Smile
A co do takich malenstw bezradnych i slodkich... zaraz budza zachwyt i wzruszenie... chyba dlatego tak wygladaja...
Ja tez tak kiedys wygladalam, naprawde Wink mam zdjecia Exclamation
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 11:56, 19 Kwi 2010  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


kochany - osiolellee - przytulam - Ciebie - jak - polak - w - kraju - polaka - po - za - krajem - emigrancie - i - juz - mozesz - zaczac - zazdroscic - ze - nie - masz - tam - dwoch - zwierzat - i - Wawelu -

Jolu preacuje nad oslem, zeby sie dowcip wyostrzyl


houk


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 17:41, 19 Kwi 2010  
Ewa Fortuna




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 1583
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy

P貫: Kobieta


Grey Owl napisa:
... acha...

Ojej, co jest ?
Fortunka lubi czytac bardzo krotkie teksty...
Ty kochasz skroty...
I to Was laczy na linii nadawca-odbiorca... Wink

Ales oficjalna dzis.. tup, tup... juz sobie ide...

Buzieta

Very Happy Very Happy hqha to Ci sie uda這.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 8:17, 22 Kwi 2010  
Grey Owl
Go嗆








Ojej, zapomnialam odpowiedziec Demiosowi... Exclamation
Przypomnialo mi sie, bo Mgielka zalozyla galerie chrzaszczom Smile

Wiec tak : na zdjeciu w galerii Figi widac na pienku co najmniej trzy rozne gatunki pedrakow chrabaszczy.
Bardzo wiele gatunkow chrzaszczy te faze zycia spedza w ziemi. Rowniez wiele z nich opuszcza te kryjowke w maju, nie tylko chrabaszcze majowe.
Pedraki roznych gatunkow sa nieraz bardzo do siebie podobne w rozmaitych fazach rozwojowych. Tylko bardzo doswiadczone oko specjalisty potrafi je rozroznic bez pudla i to jeszcze tylko ze zdjecia.
A bardzo wiele z nich jest niezmiernie pozytecznych.
Dlatego ja stosuje tu prawna zasade dobrodziejstwa watpliwosci : lepiej zostawic przy zyciu winnego, jak ukatrupic zasluzonego.
Ze juz nie wspomne, ze na kare smierci nie powinnismy skazywac nikogo...
(wlasnie wspomnialam - co za nielogiczny zwrot potoczny Wink )
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 9:35, 22 Kwi 2010  
Figa




Do陰czy: 28 Gru 2009
Posty: 889
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


No nie wiedzia豉m, 瞠 moje "robaczki" powoduj tyle pyta Wink
Ja sama nie mam poj璚ia czyje to... ale spoko, m捫 jest z tych, co to nawet gniazdo myszek na ogrodzie przek豉da gdzie indziej, a nie zabija, wi璚 i robaczkom si uda這 Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Testuj -> GALERIA Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 8 z 12  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Nast瘼ny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin