Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Regresing -> Sigilizacja - Nauczyciel mile widziany. Id do strony 1, 2  Nast瘼ny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post Sigilizacja - Nauczyciel mile widziany. - Wys豉ny: 字o 22:06, 20 Lis 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Witam,

jak stara rzecz niesie, uczen sam podchodzi do Nauczyciela. Poszukuje w praktyce Nauczyciela Sygilizacji poruszanie sie po Energii Chaosu.


pozdrawiam
za_mgla


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 11:54, 21 Lis 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Witam,
jak na samouka przystalo, zaczelam szukac, przebrnelam przez magiczne zaklecia z wykorzystywaniem roznych energii, co mi sie troszeczke nie spodobalo. Przeczytalam tam min. zeby "odpalic" badz "przyciagnac" symbol mocy, nalezy skupic energie, a nalepiej zrobic to podczas okaleczenia sie - o matko, podczas momentu osiagniecia orgazmu - no i co? bede dochodzic, badz bede juz w trakcie i bede musiala gapic sie na symbol? ja tam wole o wiele przyjemniej spedzac te chwile, no na pewno wola豉m hehehe.
no dobra...skupienie energii, czyli naladowanie symbolu, aby zaczal dzialac, skupienie poszlo, symbol otrzymal trojwymiarowosc, uniosl sie nad kartke na ktorej zostal namalowany przeze mnie i.... no podobalo mi sie, przypomnialy mi sie Mantry kore mialam na kursie z bioenergoerapii i od razu w ciemnym lbie zrobilo sie jasniej. zaczelam szukac glebiej w sieci i znalazlam srone, na korej chmm praca z umyslem widnieje na pierwszy miejscu. wiec zaczynam uczyc sie sama, moze ktos chetny to zapraszam do wspolnego dzialania - bedzie razniej.
Sigil - symbol, ktory jako pierwszy poszedl zadzialal po niecalych dwoch godzinach czasu. jestem pod wrazeniem, aczkolwiek wiem tez o afirmacji, natomias to nie to samo co sigilizacja. nie wiem, moze potrzebuje narzedzi do pracy, jak kulawy swojej laski do podtrzymywania sie, nie wiem. jednym slowem zadzialalo.
wiec najpierw troche teorii, a pozniej bede zanudzac Was praktyka.

Artykul skopiowany ze strony
[link widoczny dla zalogowanych]


砰cie ma dziwn tendencje do zataczania kr璕闚, cyklicznie dochodzimy do pewnych moment闚 w 篡ciu gdy trafiamy na pewne „manifestacje energii” kt鏎ych ju kiedy do鈍iadczali鄉y. 砰ciowe do鈍iadczenie sprawia jednak i te manifestacje nabieraj g喚bi, przypomina to poruszanie si po spiralnych schodach, raz jeste鄉y po jednej stronie po chwili po drugiej ale wy瞠j. Przypomina to samo podobny fraktal albo skr璚aj帷 si podw鎩na helis DNA na kt鏎ej mo積a dostrzec kolejne mutacje poszczeg鏊nych gen闚. W ten spos鏏 w豉郾ie po raz kolejny wracam do sigilizacji, techniki magicznej opracowanej przez angielskiego okultyst Austin’a Osman’a Spare. Wiele os鏏 na pewno s造sza這 o tej technice z drugiej strony na pewno znajda si tez tacy kt鏎zy pierwszy raz zetkn si z ta technika w豉郾ie tutaj i w zasadzie to do nich kierowany jest ten konkretny wpis. W za這瞠niu chcia貫m podzieli si swoimi wnioskami p造n帷ymi z testowania tej techniki ale doszed貫m do wniosku i najlepiej b璠zie zacz望 od pocz徠ku czyli od opisania samej techniki a dopiero w nast瘼nych wpisach zacz望 traktowa o tym jak to wygl康a這 u mnie. Z drugiej strony ju od pocz徠ku modyfikowa貫m technik „pod siebie” dlatego tez opisuj帷 jej podstawy postaram si dzieli swoimi wnioskami p造n帷ymi z moich osobistych do鈍iadcze.

Dobra ale o co w tym wszystkim chodzi zapytaj ci kt鏎zy pierwszy raz maj do czynienia z sigilizacj? Ot騜 Spare s逝sznie zauwa篡 i w naszej nie鈍iadomo軼i istniej st逝mione i wyparte procesy mentalne kt鏎e dzia豉j niezale積ie od naszej 鈍iadomo軼i. Zazwyczaj nie dostrzegamy tych mechanizm闚, s poza obszarem naszej 鈍iadomo軼i, przypominaj ma貫 demony bezkarnie hulaj帷e tuz za polem naszego widzenia, zaraz za granica naszej 鈍iadomo軼i. S wszelkimi st逝mionymi neurozami, infantylnymi mechanizmami obronnymi i innymi procesami kt鏎ych nie dostrzegamy a kt鏎e oddzia逝j na nas z poziomu nie鈍iadomo軼i. Spare doszed do wniosku i je瞠li owe procesy mog w taki a nie inny spos鏏 oddzia造wa na nas poza nasza 鈍iadomo軼i to dlaczego nie wykorzysta tego mechanizmu do w豉snych cel闚, dlaczego nie wykorzysta tego mechanizmu do zaszczepienia intencji, idei we w豉snej nie鈍iadomo軼i. Do tego celu Spare opracowa technik magiczn zwana sigilizacj. Upraszczaj帷 polega to na zdefiniowaniu intencji (stworzeniu sigila), nadaniu jej „mocy” (albo odpaleniu jej) i zapomnieniu (albo wymazaniu ze 鈍iadomo軼i).

Teraz warto by這 by wspomnie o tym 瞠 te trzy fazy tworzenia sigila s bynajmniej wed逝g mnie umowne i stosuje je tylko dlatego bo 豉twiej jest przeanalizowa ta technik zawieraj帷 j w trzech krokach. Nic nie stoi na przeszkodzie 瞠by zacz望 wymazywa intencje ze 鈍iadomo軼i ju podczas tworzenia graficznej manifestacji intencji. Tak naprawd w sigilizacji jedynym ograniczeniem jest nasza wyobra幡ia.

Na czym polega zdefiniowanie intencji? Ot騜 na zdefiniowaniu intencji i przerobieniu jej na posta bardziej przyst瘼na dla pod鈍iadomo軼i. Wygl康a to mniej wi璚ej tak. Zapisujemy na kartce intencje kt鏎 chcemy wcieli w 篡cie. Przyk豉dowo, chcia豚ym wypi darmow kaw, wiec moja intencja b璠zie brzmia豉 w spos鏏 nast瘼uj帷y:

ZOSTAΒM ZAPROSZONY NA DARMOW KAW

Teraz aby przetworzy nasza intencje na form kt鏎a b璠zie 豉twa do przyswojenia przez nie鈍iadomo嗆 wykre郵amy litery kt鏎e si powtarzaj i te kt鏎e zawieraj si w innych literach (maj帷 „M” wykre郵am „W”, „N”, „Z”, tam gdzie mam „B” spokojnie wykre郵am „P”, „D”, „C”, „F”, „E” itd.). W tym miejscu warto by這 by wspomnie r闚nie o tym w jaki spos鏏 formu逝je intencje. Wydaje mi si 瞠 intencja „Zosta貫m zaproszony na darmow kaw” ma wi瘯sz „moc” (jest konkretniejsza po prostu) ni intencja „Chcia bym zosta zaproszony na darmowa kaw”, w drugim przypadku zaszczepiamy w徠pliwo嗆 w intencji, koncentrujemy si na ch璚i uzyskania czego, tym czasem w pierwszym przypadku nasza nie鈍iadomo嗆 dostaje dok豉dna instrukcje, w intencji stwierdzamy fakt, „to ju si sta這” tylko teraz czekamy na manifestacje. Kontynuuj帷… Po usuni璚iu liter kt鏎e mo瞠my usun望 otrzymujemy gar嗆 takich oto liter:

EORAMS

Z tych liter kre郵imy wz鏎 graficzny kt鏎y od tej pory b璠zie nie werbalna manifestacj naszej intencji kt鏎 zaszczepimy w nie鈍iadomo軼i. Osobi軼ie preferuje proste symbole kt鏎e 豉two jest sobie przypomnie. Z這穎ne struktury jest trudniej odtworzy z pami璚i z drugiej strony du穎 zale篡 od tego jakie metody odpalania sigila si zastosuje. Sigil m鏬豚y wygl康a na przyk豉d tak:





Tutaj warto by這 by wspomnie 瞠 sigil mo瞠 by czym innym ni symbolem graficznym, mo瞠 by mantr stworzon z liter kt鏎e pozosta造 nam po odrzuceniu zb璠nych znak闚. Sigilem mo瞠 by tez ma豉 rze嬌a, sigilem mo瞠 by cokolwiek co wed逝g jego tw鏎cy b璠zie na tyle przyjazne dla nie鈍iadomo軼i aby si w niej zakorzeni這 bez sugerowania intencji.

Teraz gdy mamy ju symbol reprezentuj帷y nasza intencje musimy „zakorzeni” go w nie鈍iadomo軼i. Tutaj znowu mamy mn鏀two mo磧iwo軼i. Spare twierdzi i najlepsz metod na nadanie sigilowi mocy jest wizualizowanie go podczas orgazmu. Metoda ta jest bardzo skuteczna dlatego bo podczas orgazmu uwalnia si mn鏀two nie ukierunkowanej energii kt鏎a mo積a wykorzysta do „odpalenia” sigila. Inna metoda to metoda zmiennych wierze polegaj帷a na wykorzystaniu energii kt鏎a zosta豉 ukierunkowana. Na przyk豉d, stoimy w korku i jaki palant z ty逝 zaczyna na nas tr帳i co wzbudza w nas coraz wi瘯sz frustracie gdy nic nie poradzimy na to ze zrobi si korek a kole 闚 tr帳i na nas jak ostatni kretyn. Tutaj mo瞠my zacz望 si wkurza i trwoni energi albo mo瞠my rozbi jej 廝鏚這 na czynniki pierwsze tak aby to co nam zostanie by這 czyst nie ukierunkowan energi. W tym przypadku mo瞠my sobie u鈍iadomi to 瞠 nie mamy wp造wu na zachowanie innych ludzi i jedyne co mo瞠my zrobi to nabra dystansu do otaczaj帷ego nas 鈍iata… No dobra ale ona nadal tr帳i jak oszala造… Mo瞠 warto by這 by wykaza si odrobina empatii… Jest godzina 9 rano. Cz這wiek 闚 prawdopodobnie jedzie do pracy, spina si bo ju prawdopodobnie jest sp騧niony, jego szef b璠zie po nim je寮zi jak tylko dotrze do pracy, chyba nikt nie chcia by si znale潭 w takiej sytuacji. Teraz nawet jest mi troch 瘸l tego cz這wieka. Z drugiej strony tylko on ma wp造w na warunki swojej egzystencji i je瞠li nie potrafi wyj嗆 z tej sytuacji to znaczy 瞠 na sw鎩 masochistyczny spos鏏 lubi w niej tkwi, daje mu to pewien rodzaj perwersyjnego komfortu. W tym momencie w samochodzie za nami przesta ju siedzie kole kt鏎y jest ostatnim dupkiem, zmieni si w kogo kto dostarczy nam bodziec czystej energii dzi瘯i kt鏎ej mo瞠my do豉dowa sigil. W momencie gdy obiekt naszej frustracji zosta rozbity na czynniki pierwsze mo瞠my wykorzysta energie kt鏎a tkwi豉 u jego pod這瘸 do „豉dowania” sigila. Wizualizujemy sigil na kt鏎y przelewamy energi pozyskan z „rozbitego wierzenia”. Teraz mo瞠my odp璠zi go wybuchaj帷 鄉iechem albo przenosz帷 nasza uwag na audycje kt鏎a leci w radiu. Technik 豉dowania silili jest mn鏀two i tutaj te ogranicza nas zasadniczo tylko nasza wyobra幡ia. Zajmuj帷 si sigilizacj zauwa篡貫m 瞠 najkorzystniej jest stosowa nie ukierunkowan energie pozbawiona 豉dunku emocjonalnego, z drugiej strony nic nie stoi na przeszkodzie temu 瞠by podczas rzucania kl徠wy korzysta z energii kt鏎ej 廝鏚貫m jest gniew i euforia powsta豉 w trakcie wizualizacji zadawania ostatecznego ciosu naszemu wrogowi. Tak jak napisa貫m ogranicza nas tylko nasza wyobra幡ia. Warto jednak pami皻a aby energia a raczej jej 廝鏚這 by這 „kompatybilne” z „intencj” sigila. G逝pota jest wed逝g mnie korzysta z energii nie oczyszczonej z agresji podczas tworzenia sigila maj帷ego poprawi nasze zdolno軼i dyplomatyczne.

Teraz gdy sigil jest ju „odpalony” albo „naenergetyzowany” koniecznie musimy usun望 go ze 鈍iadomo軼i. Im mocniej zepchniemy go do nie鈍iadomo軼i tym lepiej. Nasza 鈍iadomo嗆 koncentruj帷 si na sigilu zaczyna grzeba w jego strukturze. Pojawia si 膨dza rezultat闚, my郵imy ju o tym co si stanie gdy dostaniemy to czego chcemy, nasza intencja tak czysta i klarowna na pocz徠ku zaczyna obrasta mentalna tkanka nowotworow kt鏎a zanieczyszcza i degeneruje pierwotna idee. Prawdopodobnie z czasem zaczn pojawia si w徠pliwo軼i dotycz帷e dzia豉nia sigila co prowadzi do jeszcze mocniejszego wypaczenia intencji kt鏎a teraz nawet je瞠li zadzia豉 to w swojej zdegenerowanej formie. Dlatego konieczne jest usuniecie sigila z naszej 鈍iadomo軼i. Jak to zrobi? Najlepiej czystym aktem woli. ζtwo powiedzie trudniej zrobi… Ale od czego mamy ten kwaka nie幢e okablowanego sprz皻u w czaszkach. Jest mn鏀two sposob闚 na odwracanie swojej uwagi. Po operacji odpalenia sigila mo積a wda si w jaki rodzaj aktywno軼i wymagaj帷y skupienia. Mo積a s逝cha radia, czyta ksi捫k, ta鎍zy, rysowa, gra w gry, spektrum jest nie ograniczone. Chodzi o to 瞠by pozostawi sigil w nie鈍iadomo軼i i trzyma go z daleka od 鈍iadomego umys逝. Upraszczaj帷, chcesz o czym przesta my郵e, daj swojemu umys這wi wystarczaj帷o stymuluj帷e zaj璚ie aby odwr鏂i jego uwag od my郵enia o sigilu.

Tak mniej wi璚ej wygl康a proces tworzenia sigili, jest to og鏊ny zarys kt鏎y najlepiej zmodyfikowa tak aby pasowa豉 do indywidualnych predyspozycji. W kolejnych wpisa b璠 opisywa swoje „ulepszenia” i troch po teoretyzuje na temat tego jak mo積a by by這 zrobi to inaczej. Tak jak napisa貫m, w sigilizacji ogranicza nas tak naprawd tylko nasza wyobra幡ia. Jedyne o czym warto tak naprawd pami皻a podczas tworzenia sigila to klarowno軼i intencji. Intencja musi by jasnym komunikatem dla naszej nie鈍iadomo軼i, reszta jest w zasadzie kwesti czysto estetyczn kt鏎 dobrze jest zmodyfikowa tak aby jak najlepiej wsp馧pracowa豉 z nasza nie鈍iadomo軼i.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 12:01, 21 Lis 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


A tutaj bardzo ciekawa praca tez z tej samej strony, 造kam jak mlody pelikan wszystko. zaraz przyjdzie czas na trzezwa ocene, jak tylko minie mi sigil, bo jeszcze mi lata....hehehe kurna ja to zawsze, najpierw wleze, a pozniej kurna kombinowac trzeba. ech ta moja praktyka.
Wink


Artykul skopiowany ze strony
[link widoczny dla zalogowanych]



Wolna wola, czy tylko z逝dzenie?

Na pocz徠ku lat osiemdziesi徠ych Benjamin Libet wraz ze wsp馧pracownikami przeprowadzi eksperyment, kt鏎ego wyniki wstrz御n窸y 鈔odowiskiem filozof闚 i neuropsycholog闚 zainteresowanych zagadnieniem wolnej woli. Ot騜 wykaza on, 瞠 poczucie wolno軼i wyboru i wp造wu na podejmowane decyzje jest z逝dzeniem. Nie wchodz帷 w szczeg馧y, Libet bada aktywno嗆 m霩gu, konkretnie zapis EEG tzw. potencja堯w gotowo軼i, w trakcie wykonywania prostej czynno軼i. Okaza這 si, 瞠 鈍iadomo嗆 wyboru pojawia豉 si oko這 200 msec przed wykonaniem ruchu, ale oko這 350 msec po zarejestrowaniu aktywno軼i m霩gu 鈍iadcz帷ej o tym, 瞠 taki ruch nast徙i. W zwi您ku z tym wysnuto wniosek, 瞠 intencja powstaje niezale積ie od 鈍iadomo軼i, ale b喚dnie u鈍iadamiana jest jako nasz w豉sny wyb鏎. W 20 lat p騧niej Libet przyzna, 瞠 scenariusz niekoniecznie musi by a tak pesymistyczny, a furtka dla wolnej woli mo瞠 mimo wszystko istnie. Powiemy o tym na ko鎍u artyku逝.

Geny czy 鈔odowisko?

Jeden z bardziej charakterystycznych dla psychologii spor闚 dotyczy 廝鏚豉 determinacji post瘼owania cz這wieka. Ob霩 S twierdzi, 瞠 na to kim jeste鄉y i jak si zachowujemy ma wp造w przede wszystkim 鈔odowisko, czyli wychowanie serwowane nam przez rodzic闚, szko喚 i znajomych. Ob霩 G umniejsza wp造w czynnik闚 鈔odowiskowych twierdz帷, 瞠 przede wszystkim dziedziczone po rodzicach geny kszta速uj cz這wieka. Ci ostatni, jako silne argumenty podaj wyniki studi闚 przeprowadzonych nad podobie雟twem bli幡i徠 jednojajowych (posiadaj帷ych ten sam materia genetyczny) wychowywanych razem i osobno. Pomi璠zy wymienionymi skrajno軼iami wyst瘼uje ci庵 kompromis闚, jedni przyznaj wi璚ej 鈔odowisku inni genom, a jeszcze inni twierdz, 瞠 oba czynniki determinuj 篡cie cz這wieka w r闚nym stopniu. Nikt na serio nie bierze pod uwag czynnika W – wolnej woli.

Samolubny gen

Przedstawicielem socjobiologii, czyli nurtu psychologii zajmuj帷ego si ewolucj zachowa i dziedziczeniem program闚 dzia豉nia po przodkach, jest bez w徠pienia Richard Dawkins. Ten s造nny ewolucjonista uwa瘸, 瞠 篡cie istniej帷e w takiej formie jak obecnie, powsta這 w nast瘼stwie ewolucyjnego kumulowania si zmian, a ca陰 nasz z這穎no嗆 i cz這wiecze雟two wyt逝maczy mo積a przy u篡ciu bardzo prostych praw (zaprzecza tym samym konieczno軼i ingerencji istoty wy窺zej, czym 軼i庵a na siebie ataki kreacjonist闚). To nie wszystkie z g這szonych przez niego rewelacji. Dawkins zatytu這wa jedn ze swoich ksi捫ek „Samolubny gen” i chyba dzi瘯i tej koncepcji jest najbardziej znany. Wed逝g niego, ka盥y cz這wiek, Ty, Ja, Albert Einstein i Woody Allen jeste鄉y jedynie pojemnikami przechowuj帷ymi geny i realizuj帷ymi ich polecenia. Ewolucja dzia豉 nie na poziomie jednostek, czy grup lecz na bardziej elementarnym poziomie – pojedynczych gen闚. Wed逝g Dawkinsa, geny s potencjalnie nie鄉iertelnymi replikatorami, kt鏎ych jedynym celem jest rozmna瘸nie, wsp馧praca i dominacja nad innymi genami. Wszystko to jest korzystne dla cz這wieka, gdy bardziej doskonalsze geny oznaczaj bardziej sprawnego cz這wieka. Czy gdyby pozbawi seks warto軼i reprodukcyjnej istania豉by zazdro嗆, cnota jako walor, wstyd czy monogamia? W徠pliwe, prawdopodobnie seks sta豚y si podobn rozrywk jak obiad w restauracji, czy wiecz鏎 w teatrze. Dlaczego matka po鈍i璚i swoje 篡cie dla dziecka? Poniewa dzi瘯i niej geny uchroni swoich genopotomk闚 od zag豉dy. Dlaczego wi瘯szo嗆 par nie zdecydowa這by si na adopcj? Tylko dlatego, 瞠 samolubne geny dbaj o kontynuacj swojej linii, wbudowuj帷 w umys cz這wieka niech耩 do dzia豉 na rzecz konkurencyjnych gen闚.
Og鏊na zasada brzmi, 瞠 im bardziej kto do nas podobny tym bardziej jeste鄉y mu sk這nni pom鏂, poniewa istnieje du瘸 szansa (tym wi瘯sza im wi瘯sze podobie雟two), 瞠 jeste鄉y „nosicielami” podobnych gen闚.
Przyjrzyjmy si bli瞠j procesom ewolucji. Od czasu og這szenia koncepcji ewolucji przez Karola Darwina podstawowa idea nie uleg豉 zmianom i wci捫 jest uwa瘸na za jedn z najprostszych i najpi瘯niejszych w historii nauki.

Na czym polega ewolucja?

Proces ewolucji polega na stopniowym doskonaleniu organizmu – jest to jej jedyny i niezmienny cel. Post瘼uj帷a doskona這嗆 organizmu opiera si o dwie cechy: zdolno嗆 do reprodukcji i zdolno嗆 do przetrwania. Umiej皻no軼i przetrwania i prokreacji mo積a nast瘼nie roz這篡 na wiele r騜nych cech takich jak: atrakcyjno嗆 fizyczna, skuteczno嗆 w ochronie potomstwa, umiej皻no嗆 wsp馧pracy i tak dalej. Na bardziej szczeg馧owym poziomie ka盥 z cech mo瞠my dok豉dniej rozpisa, np. atrakcyjno嗆 fizyczn na kolor upierzenia, d逝go嗆 ogona, feromony itd. Wi瘯szo嗆 z tych cech regulowana jest genetycznie. Has這 – „Przetrwanie najlepiej dostosowanych” oznacza, 瞠 im osobnik jest „lepszy” w prokreacji i przetrwaniu tym wi璚ej swoich gen闚 przekazuje w nast瘼nej generacji potomstwu i tym skuteczniej walczy o swoje prawa z innymi organizmami. Z pokolenia na pokolenie jego replik jest coraz wi璚ej, a co wa積iejsze, w populacji wi璚ej jest gen闚 gwarantuj帷ych mu ten sukces. Nawiasem m闚i帷, wymienione bez w豉軼iwego kontekstu sformu這wanie „przetrwanie najlepszych” jest tautologi, co zarzucaj ca貫j teorii ewolucji laicy, dlatego lepiej zast徙i go okre郵eniem „prokreacja najlepiej dostosowanych” – wyra瘸j帷ym esencj ewolucji i pozbawionym tautologicznego wyd德i瘯u.
Dziedziczenie nie wystarczy do tego, aby zaistnia豉 ewolucja. Niezb璠na jest przypadkowo嗆. Natura doskonali organizmy metod pr鏏 i b喚d闚 – losuje r騜ne kombinacje i wersje gen闚, po czym dob鏎 naturalny wybiera kombinacje najlepsze. Te s ponownie modyfikowane: powstaj gorsze i lepsze, ale dob鏎 wci捫 te lepsze. Z pokolenia na pokolenie organizmy s wi璚 coraz lepiej przystosowane, geny korzystne s przekazywane, za niekorzystne zanikaj. Przypadkowo嗆, niezb璠ny sk豉dnik ewolucji osi庵ana jest poprzez losow wymian informacji genetycznej pomi璠zy rodzicami (po jednym chromosomie z pary) oraz tzw. crossing-over (troch od dziadka i troch od babci) i przez mutacje (losowe zmiany zapisu a wi璚 i funkcji gen闚). Podsumujmy jakie sk豉dniki s niezb璠ne aby zaistnia豉 ewolucja. S to: wyst瘼owanie przypadkowych zmian w organizmach, dob鏎 faworyzuj帷y organizmy o okre郵onych cechach, posiadanie przez organizmy genotypu – zbioru gen闚.
Ewolucja dzia豉 na r騜nych poziomach doboru. Rozmaite rodzaje doboru, kt鏎e za moment wymieni, 陰czy jedna wsp鏊na cecha – stanowi one filtry, kt鏎e przesiewaj osobniki pod wzgl璠em okre郵onych, r騜nych kryteri闚. Nale篡 zauwa篡, i praktycznie wszystkie te filtry dzia豉j wsp鏊nie na jednostk, wyj軼iowo okre郵aj帷 status posiadanych przez ni gen闚. Najbardziej znane rodzaje doboru to: p販iowy – skuteczno嗆 przyci庵ania i wabienia przeciwnej p販i, naturalny – zdolno嗆 do przetrwania w zmieniaj帷ych si okoliczno軼iach, grupowy – umiej皻no嗆 kooperacji i specjalizacji (stanowi帷y o pot璠ze naszej cywilizacji). We wszystkich wymienionych do tej pory odmianach mamy do czynienia z doborem i selekcj materia逝 biologicznego. W czasach post瘼uj帷ego rozwoju technologii i kultury jest to zaledwie wierzcho貫k g鏎y lodowej. Zasady doboru naturalnego i ewolucyjnego doskonalenia wykorzystywane s od wielu lat w cybernetyce, algorytmach genetycznych i sztucznej inteligencji. Sieci neuronowe, stosowane w programach eksperckich, oprogramowaniu rozpoznaj帷ym mow lub pismo dzia豉j zgodnie z zasadami ewolucji. R闚nie m霩g rozwija si dzi瘯i ewolucji (co pr鏏uj na郵adowa komputerowe sieci neuronowe – jest to tak zwany Neuronalny Darwinizm).

Memetyka a Wirusy Umys逝

O doborze naturalnym mo積a r闚nie m闚i w kontek軼ie rozwoju kultury i nauki. Richard Dawkins nazwa kultur i wszystko to czego dowiadujemy si z otoczenia „poszerzonym fenotypem” w kt鏎ym jednostki informacji zosta造 nazwane „memami”. Memetyka jest do嗆 鈍ie膨 dziedzin psycho-socjo-biologii-ewolucyjnej. Opiera si na analogii mem闚 – podstawowych jednostek informacji kulturowych, do replikuj帷ych si samolubnych gen闚. Podobnie jak samolubne s geny, r闚nie memy dbaj wy陰cznie o sw鎩 w豉sny interes. Poniewa jednak nie s tak bardzo zwi您ane z nosicielem jak geny, ich sukces nie zawsze koreluje z sukcesem nosiciela. Istotniejsze dla memu nie jest to, czy jego nosiciel b璠zie mia z niego korzy軼i tzn. b璠zie sprawnie prokreowa i zdobywa pokarm, lecz jak szybko i sprawnie b璠zie przekazywa 闚 mem innym ludziom. Na identycznej zasadzie dzia豉j wirusy, tak wi璚 memy wkr鏒ce okrzykni皻o wirusami umys逝 – analogia do wirus闚 komputerowych wr璚z sama si narzuca. Z punktu widzenia paso篡ta umys逝 (lub wirusa DNA) nie jest istotne nawet to, czy jego nosiciel nie ucierpi w trakcie, grunt by wcze郾iej przekaza do dalej. Jest to prawda, przynajmniej w odniesieniu do niekt鏎ych mem闚, gdy b喚dem jest stwierdzenie, 瞠 wszystkie memy s wirusami. Przekazanie memu nie zajmuje, tak jak dla gen闚 cz這wieka, dziewi耩 miesi璚y lecz na przyk豉d kilkana軼ie sekund. Sensacyjna plotka jest takim memem. Dzi瘯i telefonom (szczeg鏊nie kom鏎kowym) potrafi si w ci庵u kilku godzin rozprzestrzeni si na ogromn liczb os鏏.
Wed逝g Dawkinsa patologicznym memem jest r闚nie religia, autor okre郵a j mianem wirusa umys逝. Inne memy, takie jak przepisy kulinarne mog by przydatne i praktyczne a jeszcze inne, takie jak dowcipy i kawa造, s逝膨 po prostu rozrywce (cho nie da si ukry, 瞠 cz瘰to maj na celu dewaluacj okre郵onych grup spo貫cznych lub p販i). Niekt鏎e memy, podobnie jak wirusy komputerowe, maj ustalony czas aktywacji. Przyk豉dem jest Prima Aprlils, czy te przes康y w rodzaju pi徠ku trzynastego, wyzwalaj帷e w okre郵onym czasie szereg niezrozumia造ch z punktu widzenia ekonomii zachowa. Memy bywaj wyposa穎ne s r闚nie (opr鏂z klauzuli o bezwarunkowej wierze) w instrukcj utrudniaj帷 zmian tre軼i. Jako przyk豉d poda mo積a Pismo 安i皻e oraz dokumenty publiczne, kt鏎e mog by kopiowane wy陰cznie z zachowaniem pe軟ej zgodno軼i – za ich zmian gro膨 kary natury nadprzyrodzonej lub finansowej.
Jakie s symptomy zainfekowania wirusem doktryny religijnej, wg. Dawkinsa (na podstawie „Viruses of Mind”)? 1. Pacjent posiada g喚bokie, niezachwiane przekonanie, 瞠 co jest prawdziwe i s逝szne. Przekonanie to nie opiera si na logicznych i racjonalnych przes豉nkach, kt鏎e pacjent potrafi wymieni, co jednak nie wp造wa negatywnie na jego wiar. 2. Dla pacjenta idea niez這mnej i nie zachwianej wiary jest cnot. Dla niekt鏎ych nawet, wiara jest tym silniejsza im mniej przes豉nek. Cnota wiary bez empirycznego dowodu na ni, jest tarcz ochronn wi瘯szo軼i „pakiet闚 religijnych” – a mimo to niewielu j kwestionuje. 3. Symptomem zainfekowania jest unikanie zg喚biania zjawisk le膨cych u podstaw, co mog這by ujawni samolubny rdze memu. Pacjent zak豉da z g鏎y, 瞠 nie軼is這軼i lub niedostateczne wyja郾ienia s celowe i przemy郵ane. Paradoksy s pozorne, bo wynikaj z dotykania czego co jest „niepoznawalne” a wi璚 nie mo瞠 lub nie powinno by poznane. Tertullian twierdzi, 瞠 „co musi by oczywiste skoro jest niemo磧iwe”. 4. Zainfekowany wyka瞠 nietolerancj dla jednostek wolnych od wirusa lub tych, kt鏎zy si go pozbyli. Co wi璚ej b璠zie w stanie po鈍i璚i swoje 篡cie dla dobra wyznawanej idei. 5. Stan chorego, mimo widocznych dla otoczenia objaw闚 infekcji stanowi b璠zie dla jednostki 廝鏚這 przyjemno軼i, intensywno軼i czasem dor闚nuj帷 przyjemno軼i seksualnej. Przyk豉dem mog by orgazmistyczne wizje 安. Teresy z Avilii.
Pos逝guj帷 si 瘸rgonem komputerowym – wiara realizuje potrzeb bezpiecze雟twa, a religie wykorzystuj to 陰cze do indoktrynacji sp鎩nymi zespo豉mi mem闚. Chcemy wierzy i chcemy poddawa si czemu co przynajmniej na poz鏎 jest prawdziwe. Jaki by豚y inny sens wystawiania certyfikat闚 koszerno軼i?
Nie wszyscy mamy mo磧iwo嗆 鈍iadomego wyboru, tego jak drog b璠ziemy pod捫a. Czysta karta umys逝 dziecka wr璚z prosi si o to, aby utrwali na niej jakiekolwiek informacje, wok馧 kt鏎ych p騧niej obraca si b璠zie 鈍iatopogl康 doros貫go cz這wieka. Jedn z lepszych scen indoktrynacji w historii filmu, jest klasa dziewczynek z „Seksmisji”. ζtwo dopowiedzie sobie kontynuacj tej historii, kt鏎a mia豉by miejsce gdyby nie Maks i Albert. Doros貫 kobiety przekazywa造by to, czego dowiedzia造 si jako dzieci i tak w niesko鎍zono嗆.

Geneza mem闚

Roz堯禦y mem na czynniki pierwsze. Jego otoczk jest to co wida na pierwszy rzut oka, a co decyduje o jego atrakcyjno軼i a wi璚 o mo磧iwo軼i dalszej reprodukcji. Otoczka mami potencjalnego nosiciela mem闚 przyjemno軼i, korzy軼iami; prawdziwymi lub tylko pozornymi. Ponadto g喚biej mo瞠 by ukryty rdze memu; najcz窷ciej zakodowany program dzia豉nia. Akceptuj帷 otoczk podporz康kowujemy si informacji zawartej w rdzeniu. Mem mo瞠 by „pusty” aczkolwiek nie zajedzie on daleko bez atrakcyjnej otoczki. Przyk豉dem memu posiadaj帷ego rdze i otoczk jest zwyk豉 reklama telewizyjna. Reklama mami u篡tkownika interesuj帷ym przekazem, chwytliw melodi, wraz z d德i瘯iem i obrazem przenosz帷 podstawowy przekaz „kup produkt ABC, nie kupuj XYZ”. Rdzeniem memu mo瞠 by r闚nie tre嗆 praktyczna dla u篡tkownika. W闚czas u篡tkownik i mem pomagaj sobie wzajemnie zwi瘯szaj帷 swoje szanse na reprodukcj i przetrwanie.
Memy mog ewoluowa i ewoluuj, je郵i nie efektywniej to na pewno szybciej ni materia genetyczny. Przekazuj帷 sobie informacje werbalnie zniekszta販amy przekaz, co jest odpowiednikiem mutacji genetycznej. Memy 陰cz si r闚nie ze sob ku wsp鏊nemu celowi, staj帷 si wsp鏊nie silniejszymi replikatorami, w zasadzie pakietami wsp馧pracuj帷ych mem闚. Przyk豉dem s omawiane wcze郾iej doktryny religijne.
Poszerzony fenotyp Richarda Dawkinsa oznacza kontynuacj i przed逝瞠nie materia逝 w kt鏎y wyposa瘸 nas genotyp. Ludzie, w odr騜nieniu od zwierz徠, s bardziej elastyczni i lepiej adaptowalni do otoczenia – by mo瞠 na tym polega nasza przewaga nad zwierz皻ami. Podczas gdy genotyp zmieni si w znikomym stopni, kultura uleg豉 drastycznej ewolucji. Wszystko to jest mo磧iwe dzi瘯i wrodzonemu wyposa瞠niu cz這wieka w zdolno嗆 pos逝giwania si j瞛ykiem, kt鏎a da豉 pocz徠ek rozwojowi ca貫j kultury. ζtwo wyobrazi sobie scenariusz koegzystencji mem闚 i gen闚. Rozwijaj帷 j瞛yk, jednocze郾ie ludzie zacz瘭i gromadzi do鈍iadczenie 篡ciowe, w szybkim tempie doskonal帷 przystosowanie kolejnych pokole. Niemo磧iwe, czyli „dziedziczenie” umiej皻no軼i nabytych sta這 si mo磧iwe dzi瘯i j瞛ykowi . Ka盥y z j瞛yk闚 jest platform po kt鏎ej przesy豉ne s memy, inaczej m闚i帷 j瞛yk jest no郾ikiem mem闚, tak jak DNA jest no郾ikiem gen闚. Co ciekawe, cechy j瞛yka mog u豉twia lub utrudnia rozpowszechnianie si mem闚, co wp造wa na dob鏎 grupowy os鏏 pos逝guj帷ych si danym j瞛ykiem. Za堯禦y, 瞠 istniej dwa pa雟twa, kt鏎ych obywatele pos逝guj si r騜nymi j瞛ykami. J瞛yk A jest 豉twiejszy do nauczenia ni B. Oczywiste jest, 瞠 A b璠zie rozpowszechnia si lepiej w innych krajach ni B, co umo磧iwi np. naukowcom kraju A propagowanie swoich idei, za ograniczy przekazywanie idei mieszka鎍om kraju B.
Warto powiedzie, 瞠 pomi璠zy memami i genami mo瞠 zachodzi wzajemny wp造w. Na przyk豉d pewne praktyki akceptowane w danej kulturze mog spowodowa wzrost lub zmniejszenie frekwencji okre郵onych gen闚. Przyk豉dem mo瞠 by cz瘰te picie mleka dla utrzymania kondycji i id帷e za tym obni瞠nie odsetku os鏏 cierpi帷ych na nietolerancj laktozy mlecznej. Inny przyk豉d do uzale積ienie kompatybilno軼i partner闚 od znak闚 zodiaku. Chocia wst瘼nie zbie積o嗆, czy rozbie積o嗆 znak闚 nie maj 瘸dnego znaczenia (za堯禦y), to w efekcie stosowania si do zalece astrologii, mo瞠 doj嗆 do genetycznego utrwalenia nawyk闚 zwi您anych z doborem p販iowym. Dzi瘯i samospe軟iaj帷ej si przepowiedni mit mo瞠 wykreowa fakt.

Granice memetyki

Mam nadziej, 瞠 nie popad貫m w przesadny entuzjazm. Analogia gen闚 do mem闚 jest bardzo atrakcyjna, wydaje si jednak, 瞠 w paru punktach jest ona naci庵ana. Jakby nie nazwa jednostek informacji to jednak w znacznym stopniu r騜ni si one od gen闚: memom brak jest na przyk豉d trwa這軼i, o czym mo積a si przekona graj帷 w g逝chy telefon. O tych i o innych ograniczeniach memetyki chcia豚ym na koniec napisa .
Dost瘼n na rynku polskim ksi捫k “Wirus umys逝” Brodiego – wykorzystam jako antyprzyk豉d do krytyki memetyki. Oto moje wra瞠nia pojawiaj帷e si w trakcie czytania. Pierwszy rzut oka: ciekawie skonstruowana ksi捫ka, przejrzysta i zach璚aj帷a. To wzbudza moje podejrzenia, warto軼iowe informacje rzadko przyjmuj atrakcyjn form. Ciekawe, czy idzie to w parze sensowno軼i i g喚boko軼i przekazu? Czy nie jest to aby kolejna popularnonaukowa bajka dla doros造ch? Ju na wst瘼ie ksi捫ka obiecuje z這te g鏎y, zachwala zalety nowej nauki, ukazuje nasze obecne zacofanie i brak wgl康u w steruj帷e nami metamechanizmy. Troch za du穎 tego samouwielbienia jak na dwadzie軼ia stron tekstu. Na stronie 32 autor sugeruje pe軟 sterowalno嗆 zewn皻rzn przez memy – jednostki informacji. Atakuj nas jak wirusy, wbrew naszej woli przez pod鈍iadomo嗆. Us造szane gdzie, kiedy, informacje osadzaj si w pami璚i jako skojarzenia kt鏎e koniecznie musimy stosowa. 安iadomo嗆? Nie ma tutaj miejsca na 鈍iadomo嗆 i aktywn dzia豉lno嗆 poznawcz. Wch豉niamy memy jak suche g帳ki. Autor wielokrotnie zast瘼uje poj璚ia stosowane przez psychologi okre郵eniem memu. Dos這wnie wszystko staje si memem: od poj璚ia po teori. Przepraszam – s r闚nie meta memy, czyli memy o memach. Strona 58. Trac wiar 瞠 Richard Brodie w naukowy spos鏏 opisze memy. Robi za to co ju by這: kategoryzuje wiedz. Trzy klasy niewarte uwagi: strategie, skojarzenia i kategorie. Psychologia poznawcza kipi od takich teorii. Oczywi軼ie na ka盥ym kroku autor zaznacza, 瞠 chodzi mu wy陰cznie o memy. Uproszczenie psychologii post瘼uje. Brodie ogranicza wp造w wewn皻rznych proces闚 poznawczych do selekcji informacji. Gibsonizm. Jeste鄉y lustrem dla otoczenia. Kolejne strony pokazuj “analogie” mem闚 do biologii (wirusologii) i informatyki. Strona 95. Pos逝chajmy jakie sprytne definicje bardzo wa積ych poj耩 proponuje autor. Ewolucja – “…rzeczy zmieniaj si z up造wem czasu…” Replikator – “..ka盥y kopiowany obiekt..” Brodie wyra幡ie podrabia narratorski styl Dawkinsa i przy tym nie dorasta mu do pi皻. Nawi您uje do 豉鎍uszk闚 szcz窷cia. Nie zauwa瘸, 瞠 s to rzadkie przyk豉dy mem闚 z mechanizmami replikacji. Reklamy (r闚nie zawieraj帷e memy) nie posiadaj tych mechanizm闚. Strona 127. Sko鎍zy貫m czyta rozdzia zatytu這wany. “Seks – fundament ewolucji”. To czteroliterowe, niezwykle popularne okre郵enie zarezerwowane jest tylko dla ludzi. A mo瞠 si myl? Czy mo積a seksem nazwa aktywno嗆 naszych dalekich przodk闚 o kt鏎ych czytamy “zwierz皻a sp馧kowa造 ze ska豉mi, drzewami, grzybami [...] z czym si da這”. Nic doda, nic uj望. Tak oto w oczach autora wygl康a dob鏎 naturalny. Strona 175. Kilkana軼ie do嗆 ciekawych stron na temat “jak przyswajamy obce programy”. Obok metod oswajania (asocjacji), dysonansu poznawczego itd. opisano konia troja雟kiego. Chyba najciekawszy rozdzia. Koniec ksi捫ki.
Czas na podsumowanie. Atrakcyjna ok豉dka, a wewn徠rz sieczka “dla opornych”. W jednym wzgl璠zie Brodie mia racj. Informacje steruj nami, zamykaj nas w oferowanej przez nie wizji wiata i zamieniaj w or璠ownik闚 p造tkich idei, co z miejsca wychwytuje krytyczny obserwator. “Wirus umys逝” podobnie jak ca豉 memetyka, jest takim memem. Jest to dow鏚 jak bardzo zapalczywie jeste鄉y sk這nni broni swoich racji, nie zauwa瘸j帷 ca貫j paranoi jaka wok馧 tego narasta. Memetyka, jako nauka kusi nas sw prostot i dlatego jest doskona造m replikatorem (dla odmiany genetyka jest bardzo z這穎n dziedzin wiedzy). Memetyce zarzuci mo積a nieuprawnione stosowanie uog鏊nie i s豉bo sprecyzowanych okre郵e. Setki autor闚 m闚i o memach, przy czym ka盥y w inny spos鏏 rozumie to poj璚ie. Metodologia memetyki, czyli og鏊nie przyj皻y spos鏏 w jaki opisujemy i badamy rzeczywisto嗆 jest praktycznie 瘸dna. Memetyka nie docenia cz這wieka jako aktywnego procesora informacji. Twierdzi, 瞠 wystarczy wrzuci go do „jeziora mem闚” aby nasi彗 nimi i zacz掖 je rozpowszechnia. A przecie nawet Libet, po latach przyzna, 瞠 wolna wola mimo wszystko mo瞠 istnie. Opisywane na wst瘼ie do鈍iadczenie Libeta wykaza這, 瞠 poczucie wolno軼i decyzyjnej jest tylko cz窷ciowo z逝dzeniem. Cz這wiek ma jednak, wg. Libeta mo磧iwo嗆 powstrzymania si przed dzia豉niem, kt鏎e jak m闚ili鄉y generowane jest nie鈍iadomie. W jakim stopniu to od nas zale篡, czy uda nam si ods這ni rdze, neguj帷 „opakowanie”, czy te b璠ziemy dzia豉 pod dyktando mem闚 i gen闚 maj帷 przyjemne wra瞠nie, 瞠 istniejemy.

Literatura
Richard Dawkins „Samolubny gen”
Memetics publications on the web – niezwykle bogata kolekcja artyku堯w po鈍i璚onych memetyce. Polecam!


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 13:01, 21 Lis 2013  
pik33




Do陰czy: 11 Sty 2010
Posty: 690
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 7 razy



Do odpalania sigila s逝篡 najzwyklejszy w 鈍iecie lusz, st康 to kaleczenie si i/lub orgazm.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 13:12, 21 Lis 2013  
pik33




Do陰czy: 11 Sty 2010
Posty: 690
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 7 razy



Cytat:
Okaza這 si, 瞠 鈍iadomo嗆 wyboru pojawia豉 si oko這 200 msec przed wykonaniem ruchu, ale oko這 350 msec po zarejestrowaniu aktywno軼i m霩gu 鈍iadcz帷ej o tym, 瞠 taki ruch nast徙i. W zwi您ku z tym wysnuto wniosek, 瞠 intencja powstaje niezale積ie od 鈍iadomo軼i, ale b喚dnie u鈍iadamiana jest jako nasz w豉sny wyb鏎.


Dotknij jednocze郾ie pod這gi palcem u nogi i sto逝 palcem u r瘯i. Decydujesz o tym, robisz to, oba palce poruszaj si jednocze郾ie i jednocze郾ie czujesz, 瞠 nimi dotykasz. A tymczasem impuls nerwowy idzie du穎 d逝瞠j do palca u nogi ni u r瘯i, a impuls czuciowy musi wr鏂i do m霩gu. To s znacz帷e u豉mki sekund, a jednak odczuwamy wszystko jednocze郾ie. Jak to si dzieje?

By ciekawy wyk豉d na stronach Instytutu Monroe, nie wiem czy si do niego dogrzebi, by na youtube, niestety, po angielsku. Znajd, to podlinkuj. Wyk豉dowc by fizyk atomowy... zacz掖 od wy瞠j wspomnianego zjawiska i doszed do ciekawych wniosk闚 apropos tego, jak dzia豉 matrix, do kt鏎ego jeste鄉y pod陰czeni.


Edit: cz窷 pierwsza wyk豉du:

http://www.youtube.com/watch?v=pvWNydTdTxg

Strona autora: [link widoczny dla zalogowanych]

Edit 2: a oto znalezisko:

http://www.youtube.com/watch?v=QhfWQxQnTqk


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pik33 dnia Czw 13:17, 21 Lis 2013, w ca這軼i zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Czw 21:28, 21 Lis 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Piku,
wygrzebalam tez, ze moge wykorzystac do tego energie Kundalini 陰cz帷 pierwiastki ze soba mezki i zenski i nie chodzi tutaj o stosunek sexualny, a pierwiastki obecne we mnie.
Przepalic sie nie przepale sprobuje dzis w nocy - dam znac co wyszlo.

Alez mi uczte zrobil tymi linkami - podzikowala ladnie klaniajac sie po stopy.


buziole
Ewka


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pi 9:42, 22 Lis 2013  
pik33




Do陰czy: 11 Sty 2010
Posty: 690
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 7 razy



Uda這 mi si dopa嗆 pdfa z ksi捫kami Campbella - b璠 mia co czyta. Za d逝go nie trzeba szuka, google, "thomas campbell my big toe pdf" i jest.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 11:43, 02 Gru 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Witam,

tym razem poszedl Sigil energetyczny, wybudowany na literach z energii tez.
wiec zobaczymy co tam zapiszczy i kiedy dostane info, ze musze go zniszczyc.

Praktyka Chaosu jest o wiele trudniejsza niz teoria, objac go wiedza to jedno, ale zapanowac to wlasnie te drugie.
Gdzie swiadomosc dzialania jest, ale tez musze uwazac, zeby siebie nie zniewolic dla checi pozbycia sie jakiegos chu.... ustrojstwa wprogramowanego we mnie.
a teraz mysl babowa wpadla do glowy, ze ciagle przemieszczamy sie po chaosie, aby wejsc do jakby czystej sieci - tyle zapamietalam z przekazania tej nowiny hehehehe ok wlasnie mam go juz rozwalic....


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 11:59, 02 Gru 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


hmm..

do odpalenia Sigila energetycznego, badz ego fizycznego uzyjemy luszu, czyli energii jaka towarzyszyla nam przez caly okres przebywania w tym systemie. Ta sama energia nie rozwali Go, bo ciagle bedzie obecny, jego stworzenie bedzie istnialo. Dopiero po odczuciu zmiany, zaistnialego w nas uczucia tego lepszego, a powiazanego nadal z ym samym Sigilem, dopiero wtedy mozemy go rozpieprzyc i o dopiero wedy nam sie udaje.
I nie wazne czy go sobie narysujemy, czy zrobimy z energii, jeden i drugi jest energia.


A czy talizman?
nie, no talizman jest Sigilem tez, ale z innej energii, z energii intencji. nie afirmacji?...........................
no bo afirmujemy, ale to chyba nie ta energia,
jak myslisz?


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 17:16, 07 Gru 2013  
pik33




Do陰czy: 11 Sty 2010
Posty: 690
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 7 razy



Talizman to troch co innego: przywi您ujemy energi do kawa趾a materialnej rzeczy i t rzecz trzeba mie, w przeciwie雟twie do sigila, kt鏎ego po odpaleniu niszczymy. Wol tego unika, bo to ci庵nie energi, a jak si go zgubi.. to dalej ci庵nie energi... i we co z tym zr鏏... patrz "W豉dca Pier軼ieni". Zrobi sobie talizman, zwi您a w nim wi瘯szo嗆 swojej mocy.. i to go w ko鎍u zgubi這. Uzale積ianie si od rzeczy nie jest dobrym pomys貫m.

-------------------

Skoro taki temat ruszy, mo瞠 by tak zak豉dk zrobi na temat magii? Rzecz to pot篹na, acz wyj徠kowo niebezpieczna; napisa貫m artykulik do Adremidy czasu swego, kt鏎ego przes豉nie by這 mniej wi璚ej takie, 瞠by magii nie rusza.

Ale jak ju kto ruszy, to mo積a podyskutowa, bo pu豉pek tu co niemiara i wi瘯szo嗆 mag闚 ko鎍zy w wariatkowie, co i tak nie jest takim z造m wyj軼iem. Lepiej prze篡 reszt 篡cia na psychotropach ni sko鎍zy gdzie tam, mi璠zy F24 a F26 - w miejscu, do kt鏎ego trafiaj czarni magowie. Dzia豉lno嗆 magiczna polegaj帷a na wymuszaniu dzia豉 innych istot duchowych to prosta droga do problem闚. Zreszt patrz Crowley i jego 篡ciorys.

Magia to albo - u篡waj帷 komputerowego j瞛yka - grzebanie we w豉snym systemie operacyjnym, albo anga穎wanie do swoich cel闚 dzia豉 innych istot, na og馧 niematerialnych. Co do grzebania w systemie: co mo瞠 typowy user nagrzeba? Par operacji i system wisi. No w豉郾ie. Trzeba wtedy i嗆 do specjalisty bo samemu si tego nie naprawi. Jeszcze gorzej jest jak si zaanga簑je jakie istoty... kt鏎e pochodz z "ciemnej strony mocy" i tak 豉two si nie odczepi.

Przy tym wszystkim sigilizacja jest jeszcze, tak na m鎩 gust, metod w miar bezpieczn. Troch symboli, troch luszu i mamy uruchomiony w nie鈍iadomo軼i program, kt鏎y co konkretnego realizuje. Odpalenie tego to jednorazowa czynno嗆, jednorazowy wydatek luszu i p鏦i u篡wamy w豉snego i nie programujemy robienia komu krzywdy, wszystko wygl康a w miar ok.

Gorzej jak w celu uzyskania luszu ukr璚amy 貫b dla ptaszka, albo zarzynamy porwane matce niemowl - tak, tak... tak robili magowie... Nie m闚i帷 ju o olbrzymim strumieniu luszu p造n帷ym ze staro篡tnej 篡dowskiej 鈍i徠yni, gdzie przer鏏 zwierz徠 ofiarnych by masowy. Tam dopiero by這 z czego robi magi... co te jest opisane w Starym Testamencie.

Magiczna technika id帷a o krok dalej, ni sigilizacja, to tworzenie serwitora. Tu te jest wszystko ok, p鏦i korzystamy z w豉snych zasob闚 i dobrze przestrzegamy bhp. No bo jak nie przestrzegamy, to serwitor wcale si nie "wykasuje", nie odda nam energii a co gorsza zacznie dzia豉 na nasz szkod.

--------------------

Jest jeszcze Wicca... i ksi捫eczka "Magia kt鏎a pomaga 篡" - autorka pokazuje bezpieczne techniki, takie jak s這wa mocy, czyli co w rodzaju afirmacji, i tym podobne metody magii pozytywnej, tudzie par zasad jakie ni rz康z. I to chyba starczy.


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pik33 dnia Sob 20:32, 07 Gru 2013, w ca這軼i zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 21:23, 07 Gru 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


....zeby to bylo tylko takie latwe jak sie o tym pisze...znowu praktyka okazala sie niezla orka banki:
- odpalilam sigil z luszu ( mam go od chu chu, albo jeszcze lepiej, na szczescie juz wiekszosc z tego popakowana i czeka) no i wzielam sie za zalatwianie wlasnej sprawy, kiedy bylam zajeta sprawa w chaosie ta pobierala ciagle lusz, kiedy sprawdzalam jak sie tam mam w tej niby juz czystej matrycy to energia z niej ta nowa, czysta rozwalala sigil, kiedy wracalam do chaosu to lusz znowu zasilil Sigil - cholera jasna.
wiec cos spieprzylam.
i znowu Sigil oczywiscie ten co juz byl i dawaj od poczatku, w koncu matryca zahuczala, ale przeciez trzeba ja jeszcze ustawic, albo siebie trzeba pod nia. wybralam to drugie. wiec Sigil rozpieprzony, ale tutaj robota niemala. zalatwilam dopiero w swiadomym snie ustawianie czterech podstaw, a w trakcie tego tona przeszkadzaczy i dwa spore Odzyskania Dusz w trakcie, bo wziely i podeszly.
na dzisiaj wszystko skonczone, czuje sie dobrze.
szczerze?
na dzisiaj to wiesz? mam ochote polezec i pogwizdac, musze sie poukladac i odnalezc srodek ciezkosci, bo teraz to wszystko trwa, tworzy sie. jak dla mnie jest to bardzo duze doswiadczenie.
moze poczytam sobie narazie. na pewno bez doswiadczenia i bez wiedzy nie nalezy sie tego tykac, niczego nie nalezy sie tykac bo tak jak napisales psychotropy, badz zawieszka pomiedzy focusami murowana na bank.
i chyba smiem napisac, ze nawet kiedy pracujesz z Sigilem we wlasnej sprawie.
albo ja mialam taki deser, bo mnie nie oszczedzalo w przeszlosci.
nie wiem.
jak sie poukladam to zapewne sie dowiem.


buzki i pozdrawiam


tak, tak, pamietam artykul o magii do Adremidy Smile

a ze ucinanie ptaszkom glowek, kotkom, dzieciom wiem, wiem tez slyszalam, badz wprowadzanie do swoich zakonow "ofiar".
Co do Swiatyn, nie tylko zydowskich, u nas tez, ciagle strach, zastraszanie pieklem i grzechem, wszyscy sie boja i leci, oj leci, leci, leci....


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 21:52, 07 Gru 2013  
pik33




Do陰czy: 11 Sty 2010
Posty: 690
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 7 razy



Przy takiej robocie jest ca貫 mn鏀two pu豉pek, zupe軟ie jak przy programowaniu komputera Smile Jedno s這wo nie tak i robi si bieda. Z tym 瞠 komputer 豉twiej potem przywr鏂i do dzia豉nia. Raz czy drugi testowa貫m te technik, o ile pami皻am raz zadzia豉這, innym razem po prostu zero reakcji - mo瞠 za ma這 energii na odpalenie, a mo瞠 na skutek b喚du w projektowaniu sigila.

Nie wiem tak naprawd czy warto si tym bawi.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Sob 23:44, 07 Gru 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Wiesz,
to wlasnie NIE WIEM jest u mnie punktem nr jeden BHP, jezeli chodzi o Sigilizacje, wiem juz wiecej co to jest, natomiast nie chce wiedziec wiecej. wykorzystalam tyle na ile bylo mi to potrzebne i na ile moglam sobie pozwolic, to jak z jazda na scigaczu po ciemnym miescie i bez swiatel. a na to jestem albo juz za stara, albo w ogole nie mam praktyki.
teraz to wiesz jestem madra po fakcie, ale sa przypadki, gdzie musisz wejsc, zeby sobie pomoc - skoro praca ze swiadomoscia dawala male skutki, badz na chwile, gdzie nie powalala mnie wichura, a najmniejszy zefirek potrafil zrobic taki balagan, ze ten huragan to byl maly pikus, to juz bylo cos nie tak.
wejscia na matryce ucza na kursach bioenergoterapii od tak, Straczynski tylko wspomnial i od razu zapalil czerwone swiatlo, zeby nie ruszac jak nie ma potrzeby.
nie wiem czy zrobilam dobrze, no w tym przypdaku dobrze, bo zadzialalo, ze polaczylam Sigil z matryca - bo Ona przeciez posiada tez sciezke symboli, pare razy zdarzalo mi sie ukladac jakies bryly, ukladanki w swiadomych snach, ale to dzialo sie ze spontanu napotkanego symbolu we snie, kiedy szlam dalej, badz chcialam wejsc dalej, to dostawalam doslownie lateralizaji dwoch polkul mozgowych gubilam obraz, gubilam lewa strone i prawa, nie wiedzialam gdzie gora, gdzie dol, przod i tyl, doslowny dilejt, gdzie moj upgrade stawal sie downgrade'em, tak jakby cos odlaczalo mnie od sciezki danych - doslownie.
nie pchalam sie dalej, wiec sterczalam w miejscu i przesuwalam "paczki" ta juz niepotrzebna wiec do piwnicy, ta jeszcze dziala wiec poczytam, zapoznawanie sie ze swoimi b鏊ami, wadami to rekapitulacja taka zdarzen, ze spotyka sie na drodze nastepna paczke, przesuwanie klockow jakby w labiryncie, az w koncu, w koncu dilejt nastepowal coraz dalej i dalej, doszlam do matrycy i tutaj sobie postoje.
posiadac zdrowy rozsadek to skarb nad skarby - doslownie.

tylko teraz wychodza na przeciw mnie nastepujace pytania:
- co / kto daje dilejt?
- czy wyzsza swiadomosc?
- czy system w ktorym sie poruszamy?
- czy system jest matrixem?
- czy system jest w matrixie?
- a moze matrix to system?
- a jezeli nie czy matrix jest nastepnym wymiarem?

to ja sobie postoje moze i poprzygladam sie na spokojnie gdzie bylam co widzialam i kogo ominelam, a z kim zatanczylam tango.
zastanawiam sie jeszcze, czy byly obecne braki sygnalu, takie cos jak w lacznosci satelitarnej, gdzie cyfrowka nie odbiera przez chwilke sygnalu i nie mamy programu przez chwile w TV.

to poprosze o kubel zimnej wody na 貫b.

dziekuje Piku

buziole


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 0:20, 08 Gru 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Znalazlam to w sieci, nie wiem czyje, wiec sorrki wielkie, ale uspokoilo mnie na maksa. Wiec umieszcze to tutaj.
no, to jeszcze ochrzan i wakacje! hehehe.



PRZEBACZANIE - REINKARNACJE ZROZUMIENIE



W wielu przekazach pisze si o Przebaczaniu i Mi這軼i .

I wszystko jest fajnie w tym za這瞠niu

gdy 鈍ieci S這鎍e,

jest ciep這

i si jest najedzonym.





Gdy jest zimno,

pada deszcz,

jest si g這dnym

i chronicznie co w organizmie doskwiera

wtedy wszystkie M康ro軼i mo積a pozamiata do k徠a.



Gdy przychodzi si po pracy zm璚zonym do domu ,

boli g這wa a s御iad puszcza za 軼ian g這郾 muzyk

瞠 a dr膨 szklanki w szafach

i 瘸dne wcze郾iejsze rozmowy nie pomaga造

to po prostu trzeba wyci庵n望 z szafy zbroj ,

wyczy軼i miecz

/ lub inne uzbrojenie - atrybut jakie ma si po tamtej stronie /

i trzeba i嗆 na wojn.





Konieczno嗆 zmusza by si spotka TAM z WROGIEM

na wymian Argument闚 niekoniecznie s這wnych.





Nale篡 pami皻a ze nie mo積a zabra na tak Wypraw niepohamowanej Nienawi軼i –

jedynie konkretne uzasadnione Argumenty ,

Intencje Sprawiedliwo軼i

i Emocje Intencji

i Determinacje zako鎍zenia sprawy.





Najwa積iejsze jest Trwanie w postanowieniu

kt鏎e zaczyna otwiera nowe Energie Oddzia造wania,

spotykamy si w cofaj帷ym si Czasie w r騜nych Reinkarnacjach

a uzyska si cofni璚ie w CZASIE do Pra Przyczyny powstania Zatargu.





I przysz豉 TA CHWILA ,

kt鏎a kiedy TAM z ma貫j Iskierki spowodowa豉 Wielki Wybuch Zatargu





Nikt nie Pami皻a

- O co ten Zatarg ?

Kto pierwszy zacz掖 ?





Trudno oceni ile razy i jak d逝go trwa ten Zatarg

w Wirach Reinkarnacji ci庵貫j Ewolucji.





Cofaj帷y si CZAS ci庵le zmienia ubiory i Twarze

chocia ci庵le oddzia造wa豉 jedna ta sama Energia Zatargu





Dopiero gdy TAM si dotrze gdzie NIE MA CZASU

i stanie si Twarz w Twarz z Przeciwnikiem przed dokonaniem pierwszego Uderzenia Mieczem,

kiedy odczuje si jak dawno to by這,

mo瞠 setki a mo瞠 tysi帷e lat temu przez starzej帷e si w sobie Reinkarnacje

przychodzi ZROZUMIENIE.



PRAWDA jest taka 瞠 NIE MA ani Zwyci瞛c闚 ani Przegranych.



i ...



trzymam opuszczony Miecz,

zbroje 鈍iec si jak lustra,

Wiem 瞠 ten Zatarg, trzeba zako鎍zy TAM zanim si zacz掖

bo MAM ju ZROZUMIENIE.





Bo Tu nie ma .... ani Zwyci瞛c闚 ani Przegranych



i ...



Miecz wbi貫m w ziemie przed moimi nogami

i obie r璚e mam na nim oparte.

Daje do zrozumienie 瞠

mimo 瞠 ON – Przeciwnik ma podniesiony Miecz

JA nie b璠 Walczy.







Czy zgin掖em ???





W豉軼iwie to ju jest to niewa積e,

najwa積iejsze jest to

瞠 JA jestem ju WOLNY





CZAS TAM ZAP邛LIΒM

by On zadaj帷 mi 妃ier Mieczem

do鈍iadczy Zrozumienia w kt鏎ym Do鈍iadczeniu Reinkarnacji,

mo瞠 z dzisiejszego dnia TUTAJ

i te opu軼i sw鎩 Miecz

cho tak naprawd to si to NIE STANIE.





Czy mu przebaczy貫m ???





Uwa瘸m ze to jest 幢e zadane Pytanie





Najwa積iejsze jest w tym wszystkim ZROZUMIENIE

i suma wszystkich Do鈍iadcze tego Zatargu we wszystkich spotkaniach Reinkarnacji.

Tak jak ZROZUMIENIE zale積o軼i KAT i KATOWANY





ZAP邛LONY CZAS

zawsze zawraca w p皻li

gdy Miecz Przeciwnika jest kilka milimetr闚 przed moim cia貫m.





A JA CZEKAM





W ko鎍u przyjdzie ta chwila

w kt鏎ej Przeciwnik zrozumie 瞠 TO NIE MA SENSU,

o郵epi go ZROZUMIENIE

i zaniecha 鄉iertelnego uderzenia

ale b璠zie ju za p騧no.

Miecz za szybko i za blisko b璠zie mnie by go Zatrzyma !!!





Wtedy uwolni P皻le Czasu

ale nim mnie przeszyje metal

Oboje rozpu軼imy si tworz帷 MG

kt鏎 Wiatr rozwieje ze Wzg鏎za.



***



Gdy nauczysz si lata 安iadomo軼i

mo瞠 dolecisz do tego Wzg鏎za

gdzie jeden Miecz jest w wbity w ziemi

a drugi le篡 obok i czekaj i kusz ...





MIECZE nie s ani DOBREM ani ZΒM, s tylko Atrybutem -ZROZUMIENIEM





***



Mo瞠 znowu kto chwyci za Miecz

i zagra w GRA o nazwie ZROZUMIENIE ZATARGU ?





No c騜, to tylko GRA


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez za_mgla dnia Nie 0:21, 08 Gru 2013, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: 字o 11:54, 07 Sty 2015  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


"On takiego, to nie widzia"

Nie by這 co goni, aczkolwiek czlowiek wzial i sie rozpedzil.
Sukces ma wielu ojc闚 - wiec Piku pragne bardzo podziekowac za to, ze pisales w tym temacie.


To bylo w czasie mojego ogromnego chorowania, kiedy wydawalo mi sie, ze wychodze juz na prosta, dostawalam nastepne baty. staralam sie byc czasami twarda, czego wymaga i wymagalo moje srodowisko. nie lubie byc twarda i dzielna, bo to takie wymuszone na mnie zawsze bylo. uwielbiam walczyc, d捫y do celu, ale tward byc to tak, jakby zrzucac cycki i sie nie dawac. zawsze moja twardosc konczyla sie na wyplakaniu na czyims ramieniu, z glutem na kilometr, chlipalam, ze jestem cienka jak dupa weza.
i bylo tak samo tamtej nocy, tylko, ze w astralu....
spotkalam wujka, ktorego jako pierwszego wyczulam w dziecinstwie, ze umrze nagle. stal pod wielka katedra, katedra byla tak wielka, ze obawialam sie zgubienia w niej. na otuche, pocieche i z planem oczyszczenia wzielam swoja mame.
stalam na przeciwko wujka, trzymalam go za dlonie i wyzalilam sie za wszystkie czasy, koniuszkiem malego palca czulam przescieradlo na ktorym leze / spie. bylo gesto od energii mnie otaczajacych, im wiecej plakalam i czulam w sobie zalu, bolu tym wiecej ciemnych chmur gromadzilo sie nad katedra
- pusc to, jest niepotzrebne, zrobisz burze, po co ci ona? - powiedzial wujek i puscil moje dlonie.
odpuscilam...
wchodzac do katedry myslalam o mamie, jak pomoc, aby bol odszedl... bedac juz w katedrze na ustawionych rowno krzeslach siedzialy inne osoby, jakby Dusze oczekujace na cos.
wyszedl mlody ksiadz, przystojny, ciekawy, otwarty na duchowosc.
podszedl na srodek glownej nawy.
zabrzmialo jak zaproszenie do egzorcyzmu, wszyscy podniesli rece do gory, zaczelam szukac mamy, zauwazylam, ze ja tez trzymam palce w gorze...
- ojjjj
zaprowadzil, myslalam, ze leze na czyms, ale lewitowanie okazalo sie proste w tamtym miejscu, slyszalam czysta wode, zimna i 篡w i gdzies w oddali modlitwe po 豉cinie. z moej glowy zaczely wypadac rzeczy, slyszalam je, jak odbijaja sie od podlogi.
w srodku czulam lekkosc, nie mialam zadnych problemow, zmartwien, moja Dusza dostala masaz, super masaz. bylam wdzieczna.
astral byl spokojny i cichy.
podszedl do mnie i wreczyl mi bialy rozaniec mowiac:
- takiego jeszcze nie widzialem, jest Twoj...
wsunal mi w dlon, poczulam moc - super moc, schowalam do kieszeni, wyszlam, przechodzac przez wielka brame wrocilam do ciala.


rozaniec bialy, ze srebrnym kamieniem.

no i szukalam sigila wszedzie,
jestem egzorcysta, potrafie pracowac z energiami, uwielbiam to robic, nie sprawia i sprawialo mi to zadnego zmeczenia. w ciaz bylo obok mnei i przymnie, a sigil tez.


pozdrawiam
za mgla


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez za_mgla dnia 字o 11:55, 07 Sty 2015, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Regresing -> Sigilizacja - Nauczyciel mile widziany. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony 1, 2  Nast瘼ny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin