Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne 砰cie po 篡ciu, Kontakt ze Zmar造mi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, 安iadome 好ienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozw鎩 Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Ogloszenia - oddam, przygarne, spotkania, zloty forumowiczow, fizyczne wprowadzenie zmian na forum. -> Karol pilnie potrzebuje mi這sci i domu Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Nast瘼ny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
  Post  - Wys豉ny: Nie 8:22, 09 Pa 2011  
Sara




Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 997
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 8 razy

P貫: Kobieta


Tak, jak obiecalam, pisz : DZIEKI staraniom Joli , Karol naprawd znalaz dom Idea

Nie umiem Wam przekaza, jak wielk rado軼 czuj w sobie z tego powodu , ze ta adopcja stala si FAKTEM Smile

Przywioz豉m wczoraj rano Karola do Warszawy, a tam czeka na niego ju nowy Opiekun, u kt鏎ego bedzie mial now kochajac go Rodzin, ogr鏚ek ,w ktorym bedzie jedynym kocurkiem , z kt鏎ego zaden inny kot juz nie bedzie go przepedza, i w豉sny drewniany, ocieplany domek w szopie Idea
A w szopie bedzie mia mn鏀two prawdziwej pracy/zabawy , w postaci przep豉szania myszy i innych gryzoni Smile

Byc moze okaze sie na dodatek kiedy , ze jeden z domownik闚 nie ma juz alergii na sier軼 koci, i Karol bedzie m鏬l byc zabrany do domu, i bedzie m鏬 pokaza wszystkie swoje mozliwo軼i ? ( w tym umiej皻no軼 wygrzewania bolacych miejsc , jak to uskuteczni w przypadku moich bolacych plec闚 w noc poprzedzajac wyjazd z Bytomia , he, he, he )
( wiem, wiem, u kotow jest to niby 'normalne' , ale maj帷 inne koty, zapewniam Was, ze nie jest tak w kadym przypadku ( a moze moim nie dalam takich samych okazji do pokazania tego ? )

Tak czy owak Karol zyska Rodzine otwarta na milo軼 do niego, i swoje terytorium kocie, a oni pe軟ego zapas闚 mi這sci do przekazania 'zwierzaczka'

Jolu, baaardzo, ale to baaaaaardzo Ci dzi瘯uj za Twoj POMOC , za to, ze dzieki Tobie jeszcze jedno 'boskie' stworzenie znajdzie dla siebie swoje w豉sne miejsce na Ziemi <wieeeelkie przytul> .


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sara dnia Nie 8:59, 09 Pa 2011, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 9:13, 09 Pa 2011  
Sara




Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 997
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 8 razy

P貫: Kobieta


ps. a przy okazji Karola mialysmy z Jola okazj poznania sie i wysciskania osobiscie Smile

Kochana Jola, ju o 7:00 ( czyli srodek nocy , jak na sobot ) czeka豉 juz na mnie na dworcu Idea

Wysciskalysmy sie, po czym uda造smy sie na poszukiwanie jakies ma貫j kawiarenki, aby choc na chwile pogadac ( musia豉m szybko wracac do Bytomia, bo nie udalo mi si prze這zyc ze znajomym terminu pewnej rob鏒ki na ogr鏚ku )

Ale bylysmy tak ucieszone naszym spotkaniem, nasze energie tak mocno si pomieszaly ( he, he, he), na dodatek remont dworca zrobi swoje, ( i to, ze autentycznie jaki procent mojej swiadomosci w璠rowa dalej z Karolem ), ze nie moglysmy zupe軟ie trafic do miejsc, kt鏎e zna豉 juz poprzednio kazda z nas na tym dworcu ...

Nie przeszkadza這 nam to zupelnie, i tak ( oko這) w 80% maj帷 uwage skupiona na rozmowie, i 20% na rozgladaniu sie dooko豉 trafi造smy wreszcie do McDonalda, gdzie mog造smy dac upust 100 % uwagi na wymiane informacji Smile


Oczywiscie tylko poruszy造smy promil tego, co chcia造smy sobie przekazac , he, he, he Smile

Jolu , moje wielkie buziaki za wczoraj Smile


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sara dnia Nie 9:31, 09 Pa 2011, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 9:41, 09 Pa 2011  
Grey Owl
Go嗆








Bez fa連zywej skromno軼i : ten dom A+A z du篡m ogrodem, starodrzewiem, krzewami, strumykiem w rogu, oczkiem wodnym, ma造m warzywnikiem i bylinami ozdobnymi (par ode mnie) i jeszcze z na raty, gdy forsa kapnie, w豉snor璚znie dobudowan oran瞠ri - OD LAT POTRZEBOWA KOTA.
Ta lista istnie jakie tam s bezdyskusyjnie dowodzi, kogo brakowa這...
Tak wi璚 to sprawa jeszcze do rozstrzygni璚ia, kto kogo potrzebuje bardziej Idea

A syn, kt鏎y przed laty mia alergi na jakiego spotkanego kota, teraz wyr鏀... i wszystko jest mo磧iwe Smile
Jak jego mama powiedzia豉 : "Zagl康a do kota do嗆 cz瘰to cho ostro積ie. Jest doros造, wie co robi."

Dzi瘯i Lucynko Smile za Twoj parotygodniow dzia趾ow walk o byt Karolka.

Mgieleczko Smile A jak tam Tw鎩 zaadoptowany koci cz這nek rodziny ? S逝cha Ci cho troch, czy Tob g堯wnie rz康zi Wink
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 12:10, 09 Pa 2011  
neroli




Do陰czy: 26 Sie 2010
Posty: 662
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 3 razy

P貫: Kobieta


Cudowna historia...grzeje w serce...

Kochane dziewczyny, Sara...Grey, ktorym nie jest obojetny los bezdomnego zwierzaka
wysylam wam WIELKIE DZIEKI za to jakie jestescie.

Ta historia ktora sledze od poczatku, nie tylko poruszyla moje emocje...
otoz przez nia potrafilam poradzic sobie z problemem ktory zajmowal moje
mysli i czekal na rozwiazanie....

wszystkie kolory teczy niechaj tancza na waszej drodze
Very Happy neroli


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 14:36, 09 Pa 2011  
za_mgla
Mistrz Zmian



Do陰czy: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 28 razy
Sk康: Grodzisk Maz.
P貫: Kobieta


Witam,
nie stety dorwalo mnie chorobsko, wiec nie wyladowalam, razem z Wami na centralnym - a wielka szkoda!
z przeziebieniem chodzilam chyba dwa tygodnie, no i pogielo mnie na wszystkie swiata strony.


a co do koteczka mojego, no coz docieramy sie Wink on pazurami, a ja sciera do wycierania naczyn Smile
dzisiaj spal ze mna cala noc, sciagajac syf z oskrzeli i goraczke z czola - Kochany jest!!!!


ciesze sie, ze Karol odnalazl swoj dom.



buziole


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pi 12:33, 02 Mar 2012  
Grey Owl
Go嗆








Zadzwonilam dzis do Joanny na znak pamieci, i by sobie polepszyc dzienny bilans milych zdarzen, w zwiazku z moja dzisiejsza rozmowa z gmina.

No i Joasia powiedziala, ze Karolek chyba marcuje.
Ze wyrosl na wielkiego kota i ze jak poznal otoczenie, to przestal przebywac glownie w domku, ogrodzie, czy na tarasie, a zaczal wybierac sie na dluzsze wycieczki.
Ze ich pies podworzowy, ktory byl psem na koty, ulozyl sobie stosunki z Karolkiem na zasadzie tolerancyjnego nie zwracania na siebie uwagi.
Ze w lutym Karol zaczal zachodzic do kotki sasiada. A teraz juz dwa tygodnie nie pojawia sie... I ze zaczynaja sie juz martwic, bo nie wyobrazaja sobie domu bez Karolka.


Ostatnio zmieniony przez Grey Owl dnia Pi 12:35, 02 Mar 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Nie 22:13, 13 Maj 2012  
Sara




Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 997
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 8 razy

P貫: Kobieta


Taka jaka mi si pl徠a wizja, ze Karol jest w jakim schronisku .....Moze kto by jeszcze sprawdzi ten wgl康 ?


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 7:23, 14 Maj 2012  
Grey Owl
Go嗆








Lucynko, dzi zadzwoni do Adama i Joasi i poprosz, by to sprawdzili w najbli窺zych schroniskach.
No, nie umiem si z tym pogodzi...
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 7:37, 14 Maj 2012  
roszponka




Do陰czy: 26 Gru 2011
Posty: 1507
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


a ja ca造 czas czekam na zdj璚ia Karolinki :/


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 8:11, 14 Maj 2012  
Grey Owl
Go嗆








Kt鏎ej Karolinki ?
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 9:30, 14 Maj 2012  
roszponka




Do陰czy: 26 Gru 2011
Posty: 1507
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


no z Sar rozmawia豉m.. przypomnij Jej prosz przy jakiej Waszej rozmowie, 瞠by w wolnej chwili, cho pewnie b璠zie Jej ci篹ko, podes豉豉 mi zdj璚ia i kilka zda o niej.
po maju ju b璠zie u mnie ci篹ko z czasem, bo sesja, ale p鏦i co, mog porobi og這szenia. dobrze?
Bardzo prosz..


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 9:44, 14 Maj 2012  
Grey Owl
Go嗆








Aniu, przecie nic nie stoi na przeszkodzie 瞠by Ty to zrobi豉 ... Smile
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 10:34, 14 Maj 2012  
roszponka




Do陰czy: 26 Gru 2011
Posty: 1507
Przeczyta: 0 temat闚


P貫: Kobieta


wiesz co , ja to staram si i ciepe趾o Jej zasy豉 i inne takie, ale chyba nie dzia豉m, 瞠 tak powiem, bo zero odzewu


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 10:36, 14 Maj 2012  
Grey Owl
Go嗆








Chodzi mi o to, 瞠 nic nie stoi na przeszkodzie, 瞠by sama z Sar porozmawia豉. Piszesz, 瞠 z Ni rozmawia豉 Smile
 
Powr鏒 do g鏎y  

  Post  - Wys豉ny: Pon 10:58, 14 Maj 2012  
Sara




Do陰czy: 27 Gru 2009
Posty: 997
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 8 razy

P貫: Kobieta


Aniu, ca造 czas pamietam o naszej umowie, tylko wymysli豉m sobie, ze zrobi Karolince aktualne zdjecie ( to zamieszczone kiedys na Polanie by這 z jesieni, gdy mia豉 5 miesiecy ), na kt鏎ym w dodatku by豚y ujety ca造 jej urok osobisty, co by kogo porwa豉 ' za serce '....

Jak tylko bed mia豉 jakie fajne fotki, od razu Ci przesl ( juz sie umawiam ze znajom , kt鏎a bedzie 豉pala takie fajne momenty - a ja w tym czasie bede stara豉 sie 'wywo豉 ' t jej wewn皻rzna urode - poprzez zabaw z ni )

Jolu- trzymam kciuki, zeby 'Adamowi' znale磧i Karola Idea

ciepe趾o dla Wszystkich Smile


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sara dnia Pon 11:01, 14 Maj 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powr鏒 do g鏎y  

  Forum www.polana.fora.pl Strona G堯wna -> Ogloszenia - oddam, przygarne, spotkania, zloty forumowiczow, fizyczne wprowadzenie zmian na forum. -> Karol pilnie potrzebuje mi這sci i domu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Nast瘼ny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin