Forum www.polana.fora.pl Strona Główna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne Życie po życiu, Kontakt ze Zmarłymi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, Świadome Śnienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozwój Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona Główna -> ...budzący aromat kawy, zielonej herbaty, pierwsze promienie Słońca, a może w blasku Księżyca obsypanym dźwiękiem Gwiazd? Chcesz coś napisać od Siebie / Na kazdy Dzien -> Kawunia? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Śro 11:17, 14 Sie 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta


Witaj Paul.


Troche posprzatalam, powywalalam dyskusje i miejsca w ogole nieuzytkowane, badz zaczete i lezace.

Jak jeszcze znajdziecie jakies toksyny to mowcie - usune.


Freyu, a moze bys dalej sobie popisala to co zes wyczytala?
szczerze powiem, ze nawet mnie powalasz na kolana wyczytana wiedza jaka posiadasz.
berety z glow.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 8:45, 15 Sie 2013  
Asteraki




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Olsztyn
Płeć: Kobieta


Smile Witajcie, ale miałam sen:) Może go opiszę.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 9:13, 15 Sie 2013  
pijawa
Naczelny Odźwierny



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta


U mnie chata wolna,wczoraj wysłałam najmłodszych do Bułgarii -oczywiscie wszystko poprzedziłam badaniami Kuby,które wyszły REWELACYJNIE Very Happy

Może wyskoczę w ndz nad morze,oby tylko pogoda była w miarę


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 9:27, 15 Sie 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta


Pijawko,
prosze pozdrow ode mnie morze i zycze przemilego grzania kosteczek.

Tez odpoczywam od chlopakow, ale juz mnie tesknota bierze.
a tak w ogole to mam w domu bunt trzy latka - o matko bosska to jakis armagedon jest.
wszystko chce naraz, a jak sie cos skonczy to mnie bije, starszego brata tez, pluje, i wszystko wie najlepiej. juz nie mam sil, trzymam sie jakos.....POMOCY!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 11:28, 15 Sie 2013  
Freya
Mol Książkowy



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta


za_mgla napisał:



Troche posprzatalam, powywalalam dyskusje i miejsca w ogole nieuzytkowane, badz zaczete i lezace.

Jak jeszcze znajdziecie jakies toksyny to mowcie - usune.


Freyu, a moze bys dalej sobie popisala to co zes wyczytala?
szczerze powiem, ze nawet mnie powalasz na kolana wyczytana wiedza jaka posiadasz.
berety z glow.


O kurde -widzę ,że ostre porządki Smile
Super:)

Tak, chętnie popiszę. Te tematy są dla mnie nie do przegadania:)

A swoją drogą tą "wyczytaną wiedzę" bardzo chętnie zamieniłabym na praktyczne umiejętnosci. Bo czuję się tak ,jakbym wszystko to o czym wiem,i "co czuję"- widziała przez szybę i nie mogła dotknąćSad


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 11:40, 15 Sie 2013  
Freya
Mol Książkowy



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta


Asteraki napisał:
Smile Witajcie, ale miałam sen:) Może go opiszę.


No to czekamy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 13:32, 15 Sie 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta


no to do dziela Freyu podstawe juz masz!!!!!

Dzialaj i spisuj i opisuj, nie ma lepszej praktyki jak na sobie.
na pewno pomozemy.

przytulam
za_mgla


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 10:53, 30 Sie 2013  
Grey Owl
Gość








W rozjazdach wakacyjnych załatwianiowo-urlopowych byłam i nie zaglądałam do skrzynki mailowej żadnych wiadomości się nie spodziewając.
Teraz, po powrocie do Schwäbisch weszłam do skrzynki i zobaczyłam bardzo miłe zaproszenie od Mgieły Smile

Ponieważ jakiś przeszło rok temu dotarło do mnie dowodowo, nie tylko poprzez odczucia (a one mogą mylić), że Freya źle się czuje w moim towarzystwie i Mgieła też widziała ku temu podstawy - postanowiłam ograniczyć moje działanie na Polanie i teraz bardziej udzielam się na fbukowej stronie Sary i prowadzonej m.in. przez MiMi najpierw PozaCzasem, a teraz Chacie Czarownic - gdzie dostałam rok temu zaproszenie do moderowania.
Teraz, gdy Freya i Ty Mgiełko zajmujecie się Polaną - sprawa naturalnie się rozwiązała Smile

Ale na Polanę zaglądam i wszystko czytam, gdyż tematyka Polany, Zycia po Zyciu i Chaty Czarownic jest bliska Smile i wszystkim tym miejscom spotkań życzę powodzenia w eksplorowaniu Rzeczywistości Duchowej [link widoczny dla zalogowanych]
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 21:15, 30 Sie 2013  
tracy261




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Kobieta


Dzień dobry wieczór po roku ( a może dłużej). Ale myślami byłam. Miło Was poczytać znowu. Mgiełko, skoro Twoje odwiedziny wywołują takie dobre skutki, to wpadnij proszę też do mojego K.

Dużo sobie odpuściłam ostatnimi czasy. Fakt - rozwijam i realizuję się w realu i jednocześnie zauważam, że rozwój duchowy poszedł do kąta. Dziś, czytając forum spłakałam się jak dziecko. Takie oczyszczenie przyszło, tak się lżej zrobiło. A jednocześnie pytanie: co mnie tak stłamsiło i kto zamknął otwarty na "inne" umysł?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 10:55, 31 Sie 2013  
Freya
Mol Książkowy



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta


tracy261 napisał:


Dużo sobie odpuściłam ostatnimi czasy. Fakt - rozwijam i realizuję się w realu i jednocześnie zauważam, że rozwój duchowy poszedł do kąta. Dziś, czytając forum spłakałam się jak dziecko. Takie oczyszczenie przyszło, tak się lżej zrobiło. A jednocześnie pytanie: co mnie tak stłamsiło i kto zamknął otwarty na "inne" umysł?


Tracy,są różne okresy w życiu,te bardziej "uduchowione" i te mniej Wink

Niestety problemy "realu" bardzo mocno absorbują,i ściągają w dół.Jesteśmy tak skonstruowani i zaprogramowani,żeby walczyć tu w materii, i prawdziwą sztuką jest umieć "myśleć inaczej". Trzeba nad tym pracowac ,ciągle pracować,a na to często brak czasu i siłSad


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 20:50, 20 Wrz 2013  
tracy261




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Kobieta


Kawa? U mnie ostatnio winko domowej roboty robi furorę ( takie z zeszłego roku).
A w ciągu dnia piję zieloną herbatkę.

Ostatnio zasypiam niespokojnie. jest ze mną ktoś? Czuję w sobie potrzebę wyjścia, pomocy innym, a jednocześnie zasypiam niespokojnym, przerywanym snem. Dziewczyny, a może któraś pomoże mnie "wyciągnąć"? Czy któraś znajdzie czas na odwiedziny w najbliższą niedzielę Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 14:09, 23 Wrz 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta


Oj witaj Tracy,
nie wiem dlaczego ale wymiotlo mi ten temat z pamieci, chyba musialo tak byc, zeby mnie nie bylo.

hmm masz ochote na wyjscie? ja tam Ciebie nie wyciagne, ale moge posprzatac.
napisz mi prosze tutaj, albo w nowym temacie co Cie wybudza, a jak wybudzi co czujesz - odczuwasz, za ile zasypiasz po przebudzeniu, czy masz obraz senny po takim wybudzeniu na powiekach i czy jednoczesnie odczuwasz real?

pytam, bo ja nie wylazilam a juz baaardzo dlugo..... i pora znowu zaczac, odwiedzic znajomych tu i tam hehehe.
pisz, pisz Kochana,,,, a ja sobie poczytam

PS sorry za te zaimki osobowe, ale kiedy pisze ze ja tzn ze real jest, a kiedy tego nie ma tzn ze mnie ponioslo....


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 10:47, 11 Paź 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta


z mlekiem, z cukrem i rozpuszczalna mam.
nie pale trzeci dzien.
zaraz mnie rozerwie..............
tlumacze sobie, ze to tylko moj umysl woła i krzyczy ze chce nikotyny...

kurna jego mać
za_mgla


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 12:24, 11 Paź 2013  
Paul 023




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2721
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: z nieba xD
Płeć: Mężczyzna


To ja poproszę z mlekiem i cukrem kawkę napije się z tobą Very Happy

Ty już chyba któryś raz rzucasz te palenie, ale już
widzę, że 3 dzień to dobry sukces choć to jeszcze
daleka droga do wielkiego sukcesu Wink

Paul


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 13:04, 11 Paź 2013  
za_mgla
Mistrz Zmian



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta


Łoj daleko daleko.
przez ost tydzien to byl jeden dziennie - wybor trudny, czy do kawy rano, a moze po obiedzie......straszny nalog.


siadaj jeszcze mam ciacho!


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum www.polana.fora.pl Strona Główna -> Na kazdy Dzien -> Kawunia? Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 9 z 10  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin