Forum www.polana.fora.pl Strona Główna   www.polana.fora.pl
Forum dyskusyjne Życie po życiu, Kontakt ze Zmarłymi, Odzyskiwanie Dusz, Oczyszczanie Energii, Egzorcyzmy, Świadome Śnienie, Oobe, Radykalne Wybaczanie, Rozwój Duchowy
 


Forum www.polana.fora.pl Strona Główna -> ...budzący aromat kawy, zielonej herbaty, pierwsze promienie Słońca, a może w blasku Księżyca obsypanym dźwiękiem Gwiazd? Chcesz coś napisać od Siebie / Na kazdy Dzien -> Dzień doberek w środę Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 73, 74, 75  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Śro 20:13, 10 Paź 2012  
szeptu
Gość








czy ktos mi moze przypomniec autora i tutytul ksiazki tomaszatu? czy jest dostepna w pdf-ie?
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 21:15, 10 Paź 2012  
Paul 023




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2721
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: z nieba xD
Płeć: Mężczyzna


szeptu napisał:
czy ktos mi moze przypomniec autora i tutytul ksiazki tomaszatu? czy jest dostepna w pdf-ie?


Książka Tomasza nie jest dostępna w PDF-ie, ale można ją
u niego, albo w księgarniach zamówić między innymi dostępna
jest w księgarni nieznanego Świata jak się nie mylę.

Warto sprawdzić. A jeszcze tytuł książki jest taki

"Dlaczego myślimy to, co myślimy o życiu i śmierci?"

Autorem książki jest Tomasz Tubilewicz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paul 023 dnia Śro 21:16, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 21:33, 10 Paź 2012  
szeptu
Gość








dzieki Pawel x
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 21:53, 10 Paź 2012  
Paul 023




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2721
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: z nieba xD
Płeć: Mężczyzna


Prosze bardzo Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 10:21, 17 Paź 2012  
neroli




Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy

Płeć: Kobieta


O rety ale sie przestraszylam ! Co sie dzieje, czy to dobrze ... nie ma reklam na polanie ?
slonce , slonce , moje pelargonie kwitna jak szalone... mowie do nich wariatki, oszczedzajcie sie troche bo przyjdzie mroz i wam lepki zmarzna , ale gdzie tam , nie sluchaja ...no coz mlodosc ...
Czy warto ratowac wieloletnia przyjazn , tylko po to by sie ciagle dziwic i zniesmaczac...hmmm
Wszystkim dzisiaj znowu slonca w sercu i magicznych chwil

:Dneroli


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 10:27, 17 Paź 2012  
Dorota Anna
Gość








witam w srode,ostatni dzien zwolnienia,od jutro z powrotem do pracy....nareszcie:-))

kawy wiadro juz odpilam,zostawiam dla Polan dzban plus soki i erbatku:-)))
dobrego dzionka,a solenizantce Megrafce jeszcze raz buzi buzi i naj
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 11:05, 17 Paź 2012  
Aga_w_chmurach
Gość








Wiecie znalazłam tę stronę ze zdjęciami ofiar smoleńskich. Kiedyś bym nie mogła spać po obejrzeniu takich zdjęć, a teraz patrzę zupełnie inaczej, dla mnie to tylko ciała - ubrania, kompletnie zrujnowane, nie widzę w tych postaciach znanych osób, fizycznie wręcz czuję, że ich tam nie ma, że są opuszczone.
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 11:11, 17 Paź 2012  
Grey Owl
Gość








neroli napisał:
Czy warto ratowac wieloletnia przyjazn , tylko po to by sie ciagle dziwic i zniesmaczac...hmmm


Też mam ten problem z dwoma przyjaciółkami jeszcze z CUiO.
Byle nie wpaść w sadomasochizm... myślę... tak sobie...
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 11:13, 17 Paź 2012  
Grey Owl
Gość








Och Aguś... mija czas i jednak gdzieś tam zmienia nas Smile
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 11:19, 17 Paź 2012  
Aga_w_chmurach
Gość








myślę, że to już ugruntowane wewnętrznie przekonanie o nieśmiertelności duszy.
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 11:38, 17 Paź 2012  
Paul 023




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2721
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: z nieba xD
Płeć: Mężczyzna


Witajcie Smile

Dzisiaj środa dzień imprezy urodzinowej u Megraf Smile
widzę, że jeszcze nie zostały naruszone piwka oraz wódka.
Przynoszę tu ze sobą dziś szampana położę na stole koło ogniska Polanowego.

Życzę Państwu udanej środy Smile

Pozdrawiam Smile

Paul


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 11:53, 17 Paź 2012  
Grey Owl
Gość








Arrow Megrafisko- zabroniło- do- wieczora-
 
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 12:04, 17 Paź 2012  
za_mgla
Mistrz Zmian



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 4995
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Skąd: Grodzisk Maz.
Płeć: Kobieta


neroli napisał:

Czy warto ratowac wieloletnia przyjazn , tylko po to by sie ciagle dziwic i zniesmaczac...hmmm
Wszystkim dzisiaj znowu slonca w sercu i magicznych chwil

:Dneroli


Witam Was cieplutko i Ciebie Neroli też,

k... musze wyjsc do pracy - bo wlasnie zadzwonili - jakas dziura im sie zrobila. wiec dokoncze pozniej - bo jeszcze nawet nie zaczelam.

czy dobrze czytam, ze Megrafka posiada dzisiaj urodziny?
impreza bedzie? czy jest planowana wodeczka - bo mi sie chce.


buziole
Ewa


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 12:15, 17 Paź 2012  
Paul 023




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2721
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: z nieba xD
Płeć: Mężczyzna


Ewuś dla Ciebie zarezerwowałem kieliszek do wódki Very Happy Laughing

Wpadnij wieczorem i posiedzimy przy ognichu Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Śro 6:53, 24 Paź 2012  
szeptu
Gość








witam w pochmurna srode gorzka kawa
Rolling Eyes
 
Powrót do góry  

  Forum www.polana.fora.pl Strona Główna -> Na kazdy Dzien -> Dzień doberek w środę Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 55 z 75  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 73, 74, 75  Następny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin